Desalniettemin... Geen game PC hebbenquote:
Hij is er niet voor pc.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Desalniettemin... Geen game PC hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=111&iid=55quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef StateOfMind het volgende:
Bij de Game Mania schijnen ze krassen uit discs te kunnen verwijderen/repareren.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
Aight dankje ik ga daar kijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef StateOfMind het volgende:
Bij de Game Mania schijnen ze krassen uit discs te kunnen verwijderen/repareren.
Binnenkort wel.quote:
Betaal je 70 euro volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Je had het spel online als download moeten kopen, kan niet beschadigen
Inc. dlc of eventuele mods?quote:
ga gratis films kijken of internet.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:51 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja maarja nu verveel ik me, als die uitkomt voor pc heb ik wel andere dingen te doen.
Op pc of laptop hequote:Op maandag 21 juli 2014 23:53 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen internet meer op xbox.
Beter wachten op laden dan helemaal niet spelen heaquote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Playstation heb je die lange laadtijden altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |