Gears of Warquote:Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Heb geen xbox live dus dat gaat hem niet worden.
En sws call of duty
Gears of War
Komt wel binnenkort toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hij is nogsteeds niet uit voor de PC
Komende herfst ergens...quote:
Zijn ze wel erg laat mee.quote:
Als je een GTA V disc van iemand leent en het spel vanaf de disc naar je xbox download hoor je hem vervolgens gewoon op je kapotte disc te kunnen spelen dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef Solo14 het volgende:
Godverdomme uit verveling vorige week GTA V voor de xbox gehaald, heeft mijn xbox een kras op die disc gemaakt waardoor die onspeelbaar is. Ze willen hem niet vervangen, bij de retailer niet, via microsoft niet en via rockstar niet. Komt door die klote eerste generatie xbox 360 waarvan de garantie allang verlopen is. Geen zin om te betalen voor reparatie of een nieuwe xbox omdat ik toch niet meer veel game en echt skeer ben.
Fuck mijn leven, nu verveel ik me weer.
Had meer plezier gehad aan 40 euro verbranden dan uitgeven aan een spel wat kapot gaat.
Klopt, maar toen die kapot ging had ik hem niet geïnstalleerd omdat ik gewoon wilde spelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:23 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Als je een GTA V disc van iemand leent en het spel vanaf de disc naar je xbox download hoor je hem vervolgens gewoon op je kapotte disc te kunnen spelen dacht ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |