Meer ken ik weer niet haha.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gooby? Dat is het enige eat ik weet.
Met jou? Wat ben je vroeg? Ga je werken?
Je mag toch geen gebeden inhalen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar als je nog farz gebeden in te halen hebt, wordt taraweeh of een ander gebed sowieso niet aangeraden, toch? Ik weet dat de hanafieten hierin wat soepeler zijn, maar bij andere wetscholen is het volgens mij strikt haram, toch?
Gelukkig tegenwoordig rond 8. Over 1 week yeni isim var en daar word ik om 7u / 7.30u verwachtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:23 schreef Bortecinem het volgende:
Zelfde gezeur. Had pijn.Wang is nu blauw aan het worden.
Kolay gelsin sanaaa. Hoe laat begin jij altijd?
yepquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vooral op het gebied van ogen laten laseren is Turkije erg populair. Volgens mij is sylvesterrr ervaringsdeskundige.
Ik heb haar ten huwelijk gevraagd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb haar ten huwelijk gevraagd.Bruiloft is op 30 februari a.s.
Had haar gedwongen. Houden chicks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou. YSL it is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:47 schreef Stimorol- het volgende:
Nou JFM/Borte en co:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ronald_Lauder
Daaronder vallen: Mac, bobbi, clinique.
Is ook zo vroeg, why? Bij ons mag veel kantoorpersoneel (die niet ploegen draaien) hun tijden zelf bepalen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gelukkig tegenwoordig rond 8. Over 1 week yeni isim var en daar word ik om 7u / 7.30u verwachtYandim..
Blauw aan t worden? Dat is goed, toch? Ik meen een teken van genezing?
Ik ben dan afhankelijk van anderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is ook zo vroeg, why? Bij ons mag veel kantoorpersoneel (die niet ploegen draaien) hun tijden zelf bepalen.
Öyle mi? De zwelling is nog steeds even dik çünki.
Michael Kors ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:47 schreef Stimorol- het volgende:
Nou JFM/Borte en co:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ronald_Lauder
Daaronder vallen: Mac, bobbi, clinique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |