Leer lezen wat ik bedoel gast. Reageer dan niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verwacht en wil ik ook helemaal niet van jou.
Maar de nationalisme is ook gebaseerd op de verheerlijking van mensen als Ataturk. De mensen die 1,5 miljoen Armeniërs gedood hebben en miljoenen andere bevolkingsgroepen(Koerden, Assyriërs en sjiietische Arabieren). Is even erg(en misschien erger) dan bij Armeniërs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van het nationalisme van de Turken is het bekend dat het redelijk in het oog springend is, ja. Maar afgezien van een marginaal groepje, is het nauwelijks in de vorm van een haat dat gericht is op een andere bevolkingsgroep als geheel. Dus niet zoals bij de Armenen een vorm van nationalisme dat gebouwd is rondom haat richting Turken en Turkije, maar meer een trots op de eigen geschiedenis en prestaties.
Maar anyway, dat was mijn punt ook niet.
Turken zien zichzelf als de vlaggendrager van de islamitische wereld, ja, gezien de geschiedenis. Wat dan nog? Ze komen als volk in ieder geval op voor hun moslimbroeders. Al had ik ook gewild dat ze even zo sterk opkwamen voor hun Oeigoerische broeders in China, die met strenge restricties te maken hebben van de Chinese overheid, zoals overheidspersoneel en studenten/scholieren die niet mogen vasten, bidden of deelnemen aan andere religieuze activiteiten tijdens Ramadan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op?![]()
Overal ter wereld doen ze allemaal Palestijnse vlaggen, behalve de Turken.
Ik reageerde ook niet op je. Jij noemde mij naam weerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer lezen wat ik bedoel gast. Reageer dan niet.
Komen ze op voor hun moslimbroeders? Heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turken zien zichzelf als de vlaggendrager van de islamitische wereld, ja, gezien de geschiedenis. Wat dan nog? Ze komen als volk in ieder geval op voor hun moslimbroeders. Al had ik ook gewild dat ze even zo sterk opkwamen voor hun Oeigoerische broeders in China, die met strenge restricties te maken hebben van de Chinese overheid, zoals overheidspersoneel en studenten/scholieren die niet mogen vasten, bidden of deelnemen aan andere religieuze activiteiten tijdens Ramadan.
Negeren dan. Je leest niet wat er staat. Je komt met je eigen popi jopi verhaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet op je. Jij noemde mij naam weer
Je komt weer aanzetten met de typisch ongeïnformeerde clichés. Lees nog eens na waarom Atatürk wordt verheerlijkt/geprezen, zou ik zeggen (niet dat ik het eens ben met het verheerlijken van wie dan ook). Maar goed, ik heb nu noch tijd noch zin in een dergelijke discussie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar de nationalisme is ook gebaseerd op de verheerlijking van mensen als Ataturk. De mensen die 1,5 miljoen Armeniërs gedood hebben en miljoenen andere bevolkingsgroepen(Koerden, Assyriërs en sjiietische Arabieren). Is even erg(en misschien erger) dan bij Armeniërs.
Ik zeg toch als volk (een empathie die men heeft); niet politiek, hoewel daar ook positieve voorbeelden van te geven zijn in de recente geschiedenis. Maar ik heb even gezegd wat ik wilde zeggen. Moet er nu vandoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komen ze op voor hun moslimbroeders? Heb je een voorbeeld?
Empathie...? Hoe ze spreken over Arabieren al.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg toch als volk (een empathie die men heeft); niet politiek, hoewel daar ook positieve voorbeelden van te geven zijn in de recente geschiedenis. Maar ik heb even gezegd wat ik wilde zeggen. Moet er nu vandoor.
Oke:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je komt weer aanzetten met de typisch ongeïnformeerde clichés. Lees nog eens na waarom Atatürk wordt verheerlijkt/geprezen, zou ik zeggen (niet dat ik het eens ben met het verheerlijken van wie dan ook). Maar goed, ik heb nu noch tijd noch zin in een dergelijke discussie.
Doe jij ook zo vaak trouwensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Empathie...? Hoe ze spreken over Arabieren al.
Ik spreek dan ook niet over empathie. Arabieren zijn mijn broeders niet. Dat zijn Aziaten toch ook nietquote:
Alsof ik die kut kinderen srs neem. Maar wel vies idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
Overduidelijk roddelen over iemand in een andere taal in hun nabijzijn is echt fucking bullshit. Dat je Koerdisch praat is een ding maar als je daarna ook nog eens namen gaat laten vallen mag je verder gaan in DM of PM, niet hier. Idioten.
Dit, ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
Overduidelijk roddelen over iemand of een volk in een andere taal in hun nabijzijn is echt fucking bullshit. Dat je Koerdisch praat is een ding maar als je daarna ook nog eens namen gaat laten vallen mag je verder gaan in DM of PM, niet hier. Idioten.
Welke namenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
Overduidelijk roddelen over iemand of een volk in een andere taal in hun nabijzijn is echt fucking bullshit. Dat je Koerdisch praat is een ding maar als je daarna ook nog eens namen gaat laten vallen mag je verder gaan in DM of PM, niet hier. Idioten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geef ons even tijd.
Ik snap kano goed voor het slot, ff rust in de tent.
Je hoort binnen een paar uur nog wat van ons, promise.
Kun jij wielrennen en fokken at the same time? Wow. Multimanager deze man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Omdat het lekker weer is en ik lekker aan het fietsen ben gaat ie weer open.
Maar gaat het niet lekker dan is het einde oefening en proberen we het volgend jaar weer
ik sta op eenpontje nu. Ga weer bijna verder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun jij wielrennen en fokken at the same time? Wow. Multimanager deze man.
Enjoyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik sta op eenpontje nu. Ga weer bijna verder.
Even mezelf van kant maken. Wnbbquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
Veel te warmom te fietsen hoor. Of leven überhaupt.
Wel even bij post 1 beginnen om de taalfouten er uit te halen hequote:
NOPEquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wel even bij post 1 beginnen om de taalfouten er uit te halen he. Daarna mag je je pas weer melden en mengen in de gesprekken hier.
Is allemaal expres sgatjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je capslock is kapot en je mist twee punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |