Serious! Ik moet hem even zoekenquote:
Wat lul jou nou weer man?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok. Jij bent iemand die die vliegramp een drama (wat het ook is) vindt en dagenlang bij stilstaat en wat er in Palestina gebeurd vind je allemaal best en is allemaal bedacht door AKP toch?
Ja doei waarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:33 schreef mrstylo het volgende:
Stille tocht voor de vliegtuigramp.
Ik vind het erg hoor, maar is nu echt overdreven.
De eigenares van een restaurant hier in Rotterdam is ook omgekomen, met haar ouders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:33 schreef mrstylo het volgende:
Stille tocht voor de vliegtuigramp.
Ik vind het erg hoor, maar is nu echt overdreven.
Amsterdam.quote:
Dat is wel naar ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De eigenares van een restaurant hier in Rotterdam is ook omgekomen, met haar ouders.
Nu staat haar broer(tje) er alleen voor met twee restaurants. Ik liep gisteren langs het restaurant en er was een zee aan bloemen en kaarsen. Was echt heel naar.
Ik was 11 toen jongens uit mijn klas "Hamas, hamas, alle joden aan de gas" riepen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Tis belachelijk om die 13 jarige kut koters free palestina te zien roepen. Net als dood aan alle Joden.
Net als mensen die inene dingen gaan boycotten. Het conflict is er al decennialang. Waar waren deze mensen toen? Waarom hoor ik niemand over Syrië of Irak in Turkije? Dat is toch ook erg? Waarom spugen we Syrische vluchtelingen uit en omarmen we de vluchtelingen die niet in Turkije zitten weer wel?
Tis politiek en bullshit. Domme Che snapt t weer niet.
Druppel en emmer. Ik weet niet wat het is. Maar op dit moment is IEDEREEN solidair. Er komen er steeds meer bij. Ik heb het gevoel dat het zelfs een positieve werking gaat geven aan het conflict. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoveel afkeer meegemaakt tegen Israel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Tis belachelijk om die 13 jarige kut koters free palestina te zien roepen. Net als dood aan alle Joden.
Net als mensen die inene dingen gaan boycotten. Het conflict is er al decennialang. Waar waren deze mensen toen? Waarom hoor ik niemand over Syrië of Irak in Turkije? Dat is toch ook erg? Waarom spugen we Syrische vluchtelingen uit en omarmen we de vluchtelingen die niet in Turkije zitten weer wel?
Nationalisme op de manier hoe Turken het doen is echt niet gezond hoor. Niet normaal soms.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind het wel lachwekkend dat typetjes die normaliter ''nationalisme/racisme is haram, bro'' roepen wanneer je je Turkse achtergrond/trots wat toont, nu zelf quotes van Hitler delen op hun Facebook waarin hij gezegd zou hebben dat de wereld hem op een dag uit zal schelden omdat hij niet alle joden afgemaakt heeft.
Te onzinnig om op in te gaan, maargoed. Conflicten in Syrie en Irak hoor ik genoeg over, dat ten eerste. Ten tweede kan je die conflicten totaal niet vergelijken, omdat het sektarische (en natuurlijk veel meer, maar dat is een lang verhaalquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Hahaha ik vond het gruwelijk dat zij erbij waren tijdens de demonstratie in Amsterdam. Heel netjes georganiseerd. Ze waren er met een hele grote turkse vlag waar ze onder liepen. Was leuk om te zien hoe gepassioneerd zij meededen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nationalisme op de manier hoe Turken het doen is echt niet gezond hoor. Niet normaal soms.
Slaat toch nergens op?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaha ik vond het gruwelijk dat zij erbij waren tijdens de demonstratie in Amsterdam. Heel netjes georganiseerd. Ze waren er met een hele grote turkse vlag waar ze onder liepen. Was leuk om te zien hoe gepassioneerd zij meededen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was 11 toen jongens uit mijn klas "Hamas, hamas, alle joden aan de gas" riepen.
Dat is natuurlijk ook weer zo. Denk dat het meer de insteek had van ''Wij turken zijn solidair met de Palestijnen''.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op?![]()
Overal ter wereld doen ze allemaal Palestijnse vlaggen, behalve de Turken.
Ik kan jou niet srs nemenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Te onzinnig om op in te gaan, maargoed. Conflicten in Syrie en Irak hoor ik genoeg over, dat ten eerste. Ten tweede kan je die conflicten totaal niet vergelijken, omdat het sektarische (en natuurlijk veel meer, maar dat is een lang verhaal)oorlogen zijn tussen de bevolking (moslims). Beide kanten ook genoeg wapens en gesteund door verschillende partijen. Hier gaat het om een overmacht dat onschuldige mensen bestookt op een klein stukje grond en al jaren lang stukje bij beetje alles inpikt. De Palestijnen leven in armoede en qua wapens stelt het ook niet al te veel voor. Verder hebben zij dit conflict natuurlijk al veel langer dan in Syrie bijvoorbeeld. Totaal niet vergelijkbaar dus.
En leer een keer discussieren, je lijkt wel op andere types die zelf provoceren en daarna gaan janken en slachtoffer spelen. Hou die beledigingen voor je
Het gaat hier om het klakkeloos overnemen wat anderen preken. Beter lezen jij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:50 schreef Che_ het volgende:
[..]oh nee wat erg
Kinderen zeggen zoveel op die leeftijd. Ook over moslims, christenen alles
Van het nationalisme van de Turken is het bekend dat het redelijk in het oog springend is, ja. Maar afgezien van een marginaal groepje, is het nauwelijks in de vorm van een haat dat gericht is op een andere bevolkingsgroep als geheel. Dus niet zoals bij de Armenen een vorm van nationalisme dat gebouwd is rondom haat richting Turken en Turkije, maar meer een trots op de eigen geschiedenis en prestaties.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nationalisme op de manier hoe Turken het doen is echt niet gezond hoor. Niet normaal soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |