abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142595735
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja foto. :9
Serious! Ik moet hem even zoeken :') Morgen ofzo doe ik foto DMen.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_142595760
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, vind ik weer niks.
Verschrikkelijk.
pi_142595883
Ik vind sommige fel roze tassen wel mooi. Maar het ligt vooral aan het model.
pi_142595920
Stille tocht voor de vliegtuigramp. :')
Ik vind het erg hoor, maar is nu echt overdreven.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_142595924
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:29 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ok. Jij bent iemand die die vliegramp een drama (wat het ook is) vindt en dagenlang bij stilstaat en wat er in Palestina gebeurd vind je allemaal best en is allemaal bedacht door AKP toch?
Wat lul jou nou weer man?
pi_142595965
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:33 schreef mrstylo het volgende:
Ja doei waar
pi_142595971
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:33 schreef mrstylo het volgende:
De eigenares van een restaurant hier in Rotterdam is ook omgekomen, met haar ouders.
Nu staat haar broer(tje) er alleen voor met twee restaurants. Ik liep gisteren langs het restaurant en er was een zee aan bloemen en kaarsen. Was echt heel naar. ;(
pi_142596080
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja doei waar
Amsterdam.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

De eigenares van een restaurant hier in Rotterdam is ook omgekomen, met haar ouders.
Nu staat haar broer(tje) er alleen voor met twee restaurants. Ik liep gisteren langs het restaurant en er was een zee aan bloemen en kaarsen. Was echt heel naar. ;(
Dat is wel naar ja.
pi_142596164
Tis belachelijk om die 13 jarige kut koters free palestina te zien roepen. Net als dood aan alle Joden.

Net als mensen die inene dingen gaan boycotten. Het conflict is er al decennialang. Waar waren deze mensen toen? Waarom hoor ik niemand over Syrië of Irak in Turkije? Dat is toch ook erg? Waarom spugen we Syrische vluchtelingen uit en omarmen we de vluchtelingen die niet in Turkije zitten weer wel?

Tis politiek en bullshit. Domme Che snapt t weer niet.
pi_142596205
Ik denk dat die stille tocht trouwens wel kan. Waarom niet?
pi_142596287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Tis belachelijk om die 13 jarige kut koters free palestina te zien roepen. Net als dood aan alle Joden.

Net als mensen die inene dingen gaan boycotten. Het conflict is er al decennialang. Waar waren deze mensen toen? Waarom hoor ik niemand over Syrië of Irak in Turkije? Dat is toch ook erg? Waarom spugen we Syrische vluchtelingen uit en omarmen we de vluchtelingen die niet in Turkije zitten weer wel?

Ik was 11 toen jongens uit mijn klas "Hamas, hamas, alle joden aan de gas" riepen.
pi_142596349
quote:

Druppel en emmer. Ik weet niet wat het is. Maar op dit moment is IEDEREEN solidair. Er komen er steeds meer bij. Ik heb het gevoel dat het zelfs een positieve werking gaat geven aan het conflict. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoveel afkeer meegemaakt tegen Israel.

Verder zijn er nog altijd vele onwetende. Er is een werkelijk verschil tussen Zionisten en Joden. Maar dat heb je altijd met massa's. Over het algemeen zitten er veel schapen tussen. Dat heb je hier ook. Desalniettemin zijn ook zij geraakt door alle gruweldaden. Toevallig dat het via social media wat krachtiger wordt overgebracht met filmpjes etc. De media houdt nogal van censuur.

Syrie vind ik toch wel een andere kwestie. Het speelt zich af tussen burgers onderling. Dat met die vluchtelingen, daar weet ik niets van.

Wat bedoel je hiermee?
pi_142596441
Ik vind het wel lachwekkend dat typetjes die normaliter ''nationalisme/racisme is haram, bro'' roepen wanneer je je Turkse achtergrond/trots wat toont, nu zelf quotes van Hitler delen op hun Facebook waarin hij gezegd zou hebben dat de wereld hem op een dag uit zal schelden omdat hij niet alle joden afgemaakt heeft.
pi_142596503
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind het wel lachwekkend dat typetjes die normaliter ''nationalisme/racisme is haram, bro'' roepen wanneer je je Turkse achtergrond/trots wat toont, nu zelf quotes van Hitler delen op hun Facebook waarin hij gezegd zou hebben dat de wereld hem op een dag uit zal schelden omdat hij niet alle joden afgemaakt heeft.
Nationalisme op de manier hoe Turken het doen is echt niet gezond hoor. Niet normaal soms. :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:47:55 #190
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142596540
quote:

Te onzinnig om op in te gaan, maargoed. Conflicten in Syrie en Irak hoor ik genoeg over, dat ten eerste. Ten tweede kan je die conflicten totaal niet vergelijken, omdat het sektarische (en natuurlijk veel meer, maar dat is een lang verhaal :) )oorlogen zijn tussen de bevolking (moslims). Beide kanten ook genoeg wapens en gesteund door verschillende partijen. Hier gaat het om een overmacht dat onschuldige mensen bestookt op een klein stukje grond en al jaren lang stukje bij beetje alles inpikt. De Palestijnen leven in armoede en qua wapens stelt het ook niet al te veel voor. Verder hebben zij dit conflict natuurlijk al veel langer dan in Syrie bijvoorbeeld. Totaal niet vergelijkbaar dus.

En leer een keer discussieren, je lijkt wel op andere types die zelf provoceren en daarna gaan janken en slachtoffer spelen. Hou die beledigingen voor je
pi_142596566
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nationalisme op de manier hoe Turken het doen is echt niet gezond hoor. Niet normaal soms. :')
Hahaha ik vond het gruwelijk dat zij erbij waren tijdens de demonstratie in Amsterdam. Heel netjes georganiseerd. Ze waren er met een hele grote turkse vlag waar ze onder liepen. Was leuk om te zien hoe gepassioneerd zij meededen.
pi_142596643
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:48 schreef Santello het volgende:

[..]

Hahaha ik vond het gruwelijk dat zij erbij waren tijdens de demonstratie in Amsterdam. Heel netjes georganiseerd. Ze waren er met een hele grote turkse vlag waar ze onder liepen. Was leuk om te zien hoe gepassioneerd zij meededen.
Slaat toch nergens op? :')
Overal ter wereld doen ze allemaal Palestijnse vlaggen, behalve de Turken. _O-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:50:46 #193
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142596659
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik was 11 toen jongens uit mijn klas "Hamas, hamas, alle joden aan de gas" riepen.
:') oh nee wat erg

Kinderen zeggen zoveel op die leeftijd. Ook over moslims, christenen alles
pi_142596672
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:50 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Slaat toch nergens op? :')
Overal ter wereld doen ze allemaal Palestijnse vlaggen, behalve de Turken. _O-
Dat is natuurlijk ook weer zo. Denk dat het meer de insteek had van ''Wij turken zijn solidair met de Palestijnen''.

Moet haast wel.
pi_142596697
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef Che_ het volgende:

[..]

Te onzinnig om op in te gaan, maargoed. Conflicten in Syrie en Irak hoor ik genoeg over, dat ten eerste. Ten tweede kan je die conflicten totaal niet vergelijken, omdat het sektarische (en natuurlijk veel meer, maar dat is een lang verhaal :) )oorlogen zijn tussen de bevolking (moslims). Beide kanten ook genoeg wapens en gesteund door verschillende partijen. Hier gaat het om een overmacht dat onschuldige mensen bestookt op een klein stukje grond en al jaren lang stukje bij beetje alles inpikt. De Palestijnen leven in armoede en qua wapens stelt het ook niet al te veel voor. Verder hebben zij dit conflict natuurlijk al veel langer dan in Syrie bijvoorbeeld. Totaal niet vergelijkbaar dus.

En leer een keer discussieren, je lijkt wel op andere types die zelf provoceren en daarna gaan janken en slachtoffer spelen. Hou die beledigingen voor je
Ik kan jou niet srs nemen :*
pi_142596752
Laat zitten.

Kut fok dat hele tijd een random pagina opent :')
pi_142596778
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:50 schreef Che_ het volgende:

[..]

:') oh nee wat erg

Kinderen zeggen zoveel op die leeftijd. Ook over moslims, christenen alles
Het gaat hier om het klakkeloos overnemen wat anderen preken. Beter lezen jij.
pi_142596800
Ik heb het over de hype van free palestina en dan komt deze josti mij iets over het conflict vertellen :(
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:54:16 #199
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142596805
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik kan jou niet srs nemen :*
Dat verwacht en wil ik ook helemaal niet van jou.
pi_142596807
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Van het nationalisme van de Turken is het bekend dat het redelijk in het oog springend is, ja. Maar afgezien van een marginaal groepje, is het nauwelijks in de vorm van een haat dat gericht is op een andere bevolkingsgroep als geheel. Dus niet zoals bij de Armenen een vorm van nationalisme dat gebouwd is rondom haat richting Turken en Turkije, maar meer een trots op de eigen geschiedenis en prestaties.

Maar anyway, dat was mijn punt ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')