Toch niet deze, hm?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had een klein tasje van MK en wou een grotere tas halen.
Maar goed, ik boycot China ook niet, waarom tha juice wel dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Sowieso gare merkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb serieus een maand geleden een hele mooie Michael Kors horloge gehaald. Echt lame dit.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toch niet deze, hm?Neee, een klein tasje. Weet niet hoe het heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Show, show en nog eens show.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:18 schreef Che_ het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er in Turkije er wel steeds meer dingen geboycot worden die betrekking hebben met Israel. En dat er in een stad Coca Cola helemaal geboycot is.
Schijnheilig. En what about Iraq? En Syrie? En de zaken die TR doet met dat land?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:18 schreef Che_ het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er in Turkije er wel steeds meer dingen geboycot worden die betrekking hebben met Israel. En dat er in een stad Coca Cola helemaal geboycot is.
Ik heb een keer een hele lelijke zuurstokroze dure gucci tas gekregen. Echt zo lelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, een klein tasje. Weet niet hoe het heet.
Ibo showquote:
Een echte?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele lelijke zuurstokroze dure gucci tas gekregen. Echt zo lelijk.
Of China?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schijnheilig. En what about Iraq? En Syrie? En de zaken die TR doet met dat land?
Die free palestina hype
Het was een kadootje, ik heb de tas nog en geen foto eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook zomaar iets zo duurs en fels?
Heb je foto en heb je de tas nog?
Ik kan er mijn zus heel blij mee maken heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
MK is idd een walgelijke merk. Dafuq met al dat lelijks
Ja foto.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het was een kadootje, ik heb de tas nog en geen foto eigenlijk.
Wil je hem kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zagen jullie deze schoenen ook afgelopen jaar bij ieder meisje?"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ok. Jij bent iemand die die vliegramp een drama (wat het ook is) vindt en dagenlang bij stilstaat en wat er in Palestina gebeurd vind je allemaal best en is allemaal bedacht door AKP toch?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja, vind ik weer niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zagen jullie deze schoenen ook afgelopen jaar bij ieder meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |