Dat is juist waarover nu geklaagd wordt. Wij willen dat Mart gewoon over de etappe praat in plaats van een soort Dokter Phill te spelen met zijn "hoe heb jij het beleefd"-gepraat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Soms vind ik het ook too much, maar er over klagen eigenlijk ook.
Genoeg andere dingen te doen als je het niet wilt zien.
Die stoet was gewoon unieke tv, hoe dan ook.
Dit ja. Ik ben misschien ook te nuchter. En heb niemand verloren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Moet de wijn op tafel?"
Doe toch niet zo overdreven man
Dat zeg ik. iedereen is verdrietig van dit om zeep helpen, dus rouw. Nou snap ik het. Zei ik al. Dus.quote:
Allemaal de schuld van Timmerfrans.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)e-condoleances.dhtml
Dit.
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef THEFXR het volgende:
had de winnaar nu straftijd gekregen, omdat hij aan die motor hing?
Jepquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef THEFXR het volgende:
Dat is echt een dikke neequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik kwam ook op tinder mensen tegen met een vlag halfstok.
Mensen moeten ook zo laten zien dat ze rouwen. Omgekeerde sociale controle.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Ereinion het volgende:
Ik vraag me altijd af of dit soort mensen hier nou echt zo emotioneel en geraakt door zijn, of dat ze denken dat het vreemd zou zijn als je op tv toegeeft dat het je persoonlijk niet heel veel doet.
dit, mensen die over sociaal zijn door massahisteryquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik kwam ook op tinder mensen tegen met een vlag halfstok.
Mensen moeten ook zo laten zien dat ze rouwen. Omgekeerde sociale controle.
Dat laatste is sowieso waar. Dat is haast voorbehouden voor mensen als Prem en Dijkshoorn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Ereinion het volgende:
Ik vraag me altijd af of dit soort mensen hier nou echt zo emotioneel en geraakt door zijn, of dat ze denken dat het vreemd zou zijn als je op tv toegeeft dat het je persoonlijk niet heel veel doet.
Majka staat ver weg in het klassement.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef THEFXR het volgende:
Misschien ik ook ja. Maar ach, alsof niemand op deze dag alcohol mag drinken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ben misschien ook te nuchter. En heb niemand verloren.
Het is 1 dag, je kan zat andere dingen doen en het gaat zo weer over wielrennen. Van mij had het niet gehoeven, maar om er gelijk over te klagen vind ik ook een beetjequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is juist waarover nu geklaagd wordt. Wij willen dat Mart gewoon over de etappe praat in plaats van een soort Dokter Phill te spelen met zijn "hoe heb jij het beleefd"-gepraat.
10 seconden straftijd, 5 strafpunten voor het puntenklassement en 50 Zwitserse Frank boetequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |