abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142578822
_O_
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 21 juli 2014 @ 23:24:15 #3
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142578835
Gaat meneer dan ook doekoes in willen leveren?
  maandag 21 juli 2014 @ 23:25:29 #4
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_142578902
aub niet zeg
  maandag 21 juli 2014 @ 23:35:57 #5
357045 Grifte
Feijenoord
pi_142579409
Gewoon Martin Drent halen, is de spitspositie ook weer gevuld
pi_142579507
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef Maastoren het volgende:
Bij het gerucht Afellay hoorde ik bijna niemand hier over zijn gedrag. Over vervelende ventjes gesproken...FR krijgt Drenthe in het gareel. Geen zorgen. Drenthe kan ook op de gehele linkerflank spelen. Ideaal.
Enige wat ik minder vind bij Afellay is dat hij zich overschat, maar verder volgens mij wel iemand die leeft als prof. Dat laatste schijnt het probleem te zijn bij Drenthe. Die trekt het niet. Er staat me nog iets bij van een interview waarin hij dat zelf heeft gezegd. Waarom dan nog door willen gaan bij Feyenoord? Volgens mij denkt hij hier wel even de grote man uit te kunnen hangen zonder er al te veel voor te hoeven doen. Lijkt me geen goed voorbeeld voor de jonge spelers.
pi_142579858
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Enige wat ik minder vind bij Afellay is dat hij zich overschat, maar verder volgens mij wel iemand die leeft als prof. Dat laatste schijnt het probleem te zijn bij Drenthe. Die trekt het niet. Er staat me nog iets bij van een interview waarin hij dat zelf heeft gezegd. Waarom dan nog door willen gaan bij Feyenoord? Volgens mij denkt hij hier wel even de grote man uit te kunnen hangen zonder er al te veel voor te hoeven doen. Lijkt me geen goed voorbeeld voor de jonge spelers.
Allemaal aannames...Drenthe is gewoon wat anders dan de doorsnee prof. Hij verdient minstens een kans.
pi_142579953
Wat ik jammer aan Achahbar vindt is zijn mentaliteit. Het lijkt hem allemaal niks te boeien. Lijkt wel of elke Marokkaanse speler daar last van heeft behalve El Ahmadi en Ziyech
pi_142580516
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Allemaal aannames...Drenthe is gewoon wat anders dan de doorsnee prof. Hij verdient minstens een kans.
Er zijn verhalen zat over het niet op tijd verschijnen op trainingen. Dat hij vedette-neigingen heeft is geen geheim evenals z'n gebrek aan motivatie.
quote:
'Het leven om het voetbal heen maakt me moe.' Aldus Royston Ricky Drenthe in een gesprek met TV Rijnmond.
Of geloof jij dat hij het voor Feyenoord wel op kan brengen om als prof te leven? Als hij dat in grote competities voor vele miljoenen euro's niet kan, dan kan ik me niet voorstellen dat hij dat hier opeens wel kan.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:30:16 #10
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_142581881
Drenthe :')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_142582353
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Er zijn verhalen zat over het niet op tijd verschijnen op trainingen. Dat hij vedette-neigingen heeft is geen geheim evenals z'n gebrek aan motivatie.

[..]

Of geloof jij dat hij het voor Feyenoord wel op kan brengen om als prof te leven? Als hij dat in grote competities voor vele miljoenen euro's niet kan, dan kan ik me niet voorstellen dat hij dat hier opeens wel kan.
Bij Feyenoord heeft hij nooit wat misdaan destijds voor zover mij bekend. Iedereen liep toen juist nog met hem weg om zijn houding. Ik zou zeggen, laat Roya en Fredje lekker een middagje thee leuten en kijk gewoon voor de grap eens hoe de klik is. Hij roept al 4 jaar elke transferperiode en zelfs daar buiten dat hij terug wil, dus ik kan me haast niet voorstellen dat hij geen genoegen neemt met een flink beperkt salaris of zelfs een prestatiecontract.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_142584179
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:46 schreef Henrys het volgende:
Wat ik jammer aan Achahbar vindt is zijn mentaliteit. Het lijkt hem allemaal niks te boeien. Lijkt wel of elke Marokkaanse speler daar last van heeft behalve El Ahmadi en Ziyech
Ik denk wel dat Rutten de juiste man is om hier wat aan te doen, om het maximale uit hem te halen.
pi_142585492
quote:
Zaakwaarnemer: 'Dost vindt Feyenoord fantastische club, is bereid salaris in te leveren'

De zaakwaarnemer van Bas Dost stelt in het Algemeen Dagblad dat alle ophef rond de spits een vorm van 'miscommunicatie' is. Dat een terugkeer nar de eredivisie financieel een stap terug is, neemt de spits graag voor lief. 'Bas heeft juist aangegeven dat hij bereid is salaris in te leveren voor Feyenoord. Hij vindt Feyenoord een fantastische club. Het is alleen afwachten wat VfL Wolfsburg wil. Zo hebben we het ook met elkaar afgesproken.
:?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142585504
quote:
Bas Dost wil wél graag naar Feyenoord

Of Bas Dost bij Feyenoord de opvolger wordt van Graziano Pellè is afhankelijk van VfL Wolfsburg. Aan de spits zelf zal het in elk geval niet liggen. Dost is bereid om salaris in te leveren om zijn loopbaan in de Kuip te kunnen voortzetten. 'Bas is heel enthousiast over Feyenoord', zegt zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis.

Bas Dost keek raar op toen hij het afgelopen weekeinde in de Nederlandse media de vrije vertaling van zijn interview met het Duitse voetbalmagazine Kicker teruglas. Zijn opmerking dat de Eredivisie na de Bundesliga een stap terug is, werd uitgelegd als 'geen zin in Feyenoord.' En dat is volgens de 25-jarige spits volledig bezijden de waarheid.

Ook zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis begrijpt niet goed waar het misverstand vandaan komt. De voormalige trainer, die Dost al zijn hele carrière begeleidt, houdt het op 'miscommunicatie'.

'De gesprekken met Feyenoord zijn juist heel positief geweest', zegt Nienhuis. 'We hebben een paar weken geleden in Zeist met Martin van Geel en Fred Rutten om de tafel gezeten. De laatste heeft toen heel duidelijk verteld wat zijn plannen zijn. Bas zou daarin uitstekend passen.'

'Fantastische club'
Dat Feyenoord financieel voor hem een stap terug is, neemt de aanvaller, wiens contract nog drie jaar doorloopt, voor lief. 'Bas heeft juist aangegeven dat hij salaris wil inleveren', aldus Nienhuis. 'Hij vindt Feyenoord een fantastische club. Het is alleen afwachten wat VfL Wolfsburg wil. Zo hebben we het ook met elkaar afgesproken.'

'Wolfsburg is al een paar maanden op zoek naar een nieuwe spits, maar het is de club nog steeds niet gelukt om iemand voor die positie te halen.'

Zo lang er geen topspits van naam is aangetrokken, stelt de club zich stug op in de onderhandelingen met Feyenoord, dat zowel geïnteresseerd is in kopen als huren.

De Rotterdammers wachten geduldig af. Veel haast hoeven ze ook niet te hebben, want de voornaamste kandidaat om Pellè te vervangen is hoe dan ook niet inzetbaar in de eerste belangrijke wedstrijd van het seizoen.

Het duel met Besiktas, volgende week woensdag in de voorronde van de Champions League, komt voor Dost nog iets te vroeg. De spits is inmiddels wel hersteld van zijn enkeloperatie, maar hij heeft nog een week nodig om bij VfL Wolfsburg de training met de groep te kunnen hervatten.

Feyenoord zit al jaren achter Dost aan. De club volgde hem al toen hij nog bij Heracles in Almelo speelde. Nadat hij twee jaar geleden bij Heerenveen met 32 goals topscorer van de Eredivisie was geworden, meldde de club uit de Maasstad zich opnieuw. Tegen het kapitaalkrachtige VfL Wolfsburg, dat geen moeite had om de gelimiteerde transfersom van zeven miljoen euro op tafel te leggen, konden de Rotterdammers echter niet op.

'Wolfsburg wilde dat bedrag meteen betalen en bood een salaris dat hij nergens anders kon verdienen', aldus Nienhuis. 'Ja, misschien in Oekraïne. Een geluk dat hij dat niet heeft gedaan. Sjachtar Donetsk was immers ook heel serieus, maar Bas zag het niet zitten om daarheen te gaan.'
Aldus het AD vandaag, is wel een miscommunicatie die wel wat krediet geeft geschaad dan, al leek me dit wel waarschijnlijker :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 08:06:35 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142585694
Die gaat komen dus
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142585818
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:06 schreef Happel het volgende:
Die gaat komen dus
Blessure verklaart ook waarom er geen haast gemaakt wordt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_142586031
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:06 schreef Happel het volgende:
Die gaat komen dus
geen spits in de VCL ;(
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 08:45:37 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142586054
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:43 schreef Cara het volgende:

[..]

geen spits in de VCL ;(
Te Vrede en Achahbar _O_

Of Dammers.
Elite
Tegen TTIP
pi_142586223
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Te Vrede en Achahbar _O_

Of Dammers.
Beter haalt van Geel dan nog een veelscorende buitenspeler...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 22 juli 2014 @ 09:05:35 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142586250
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Verhoek gaat vlammen dit seizoen (8>
Ik ben inmiddels overleden
pi_142586269
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:05 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Verhoek gaat vlammen dit seizoen (8>
Dat zou wat zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 22 juli 2014 @ 09:08:11 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142586288
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Schaken toch? :D

Maar even zonder dollen. Zonder vervanger voor Pellè wordt het wel matig. Te Vrede gaat het nooit redden daar voorin en er loopt nu niet echt iemand rond in de jeugd die voorin kan gaan uitblinken.

Het is te hopen dat Van Geel Dost weet te halen en anders heel snel de aandacht naar een ander verleggen.
Elite
Tegen TTIP
pi_142586354
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar even zonder dollen. Zonder vervanger voor Pellè wordt het wel matig. Te Vrede gaat het nooit redden daar voorin en er loopt nu niet echt iemand rond in de jeugd die voorin kan gaan uitblinken.

Het is te hopen dat Van Geel Dost weet te halen en anders heel snel de aandacht naar een ander verleggen.
Voor die wedstrijd moet er in ieder geval een versterking komen voorin, je hoeft niet van je spits afhankelijk te zijn als anderen ook kunnen scoren. Dan kan hij gewoon bliksemafleider zijn.
pi_142586507
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk dat ze sowieso inzetten op Dost inderdaad, en daartoe alvast aangeven dat we geen haast maken voor de vCL. De 1e keus is geblesseerd en hij wilt pas richting het eind van de transferperiode overschakelen naar opties 2 en 3 denk ik.

Ik denk dat Rutten ook al lang weet dat hij het met dit zooitje moet gaan oplossen :P

Het verbaast mij niets als hij Immers voorlopig als spits gebruikt, of Schaken en Manu als hij met 2 spitsen speelt (wat erg jammer zou zijn aangezien ik dan Boetius zijn plek nog zie verliezen, terwijl je die als een van de eerste zou moeten opstellen, maar mijn inziens is dat wel echt meer een flankspeler dan een spits :{ )

Mijn gok: Mulder, Kongolo, Mathijsen, De Vrij, Bouhlarouz, Vormer, Clasie, Vilhena, Manu, Immers en Boetius :)
pi_142586668
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:24 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat ze sowieso inzetten op Dost inderdaad, en daartoe alvast aangeven dat we geen haast maken voor de vCL. De 1e keus is geblesseerd en hij wilt pas richting het eind van de transferperiode overschakelen naar opties 2 en 3 denk ik.

Ik denk dat Rutten ook al lang weet dat hij het met dit zooitje moet gaan oplossen :P

Het verbaast mij niets als hij Immers voorlopig als spits gebruikt, of Schaken en Manu als hij met 2 spitsen speelt (wat erg jammer zou zijn aangezien ik dan Boetius zijn plek nog zie verliezen, terwijl je die als een van de eerste zou moeten opstellen, maar mijn inziens is dat wel echt meer een flankspeler dan een spits :{ )

Mijn gok: Mulder, Kongolo, Mathijsen, De Vrij, Bouhlarouz, Vormer, Clasie, Vilhena, Manu, Immers en Boetius :)
Je enige aanvaller van enig niveau op de bank zetten lijkt me geen serieuze optie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')