abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142578822
_O_
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 21 juli 2014 @ 23:24:15 #3
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_142578835
Gaat meneer dan ook doekoes in willen leveren?
  maandag 21 juli 2014 @ 23:25:29 #4
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_142578902
aub niet zeg
  maandag 21 juli 2014 @ 23:35:57 #5
357045 Grifte
Feijenoord
pi_142579409
Gewoon Martin Drent halen, is de spitspositie ook weer gevuld
pi_142579507
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef Maastoren het volgende:
Bij het gerucht Afellay hoorde ik bijna niemand hier over zijn gedrag. Over vervelende ventjes gesproken...FR krijgt Drenthe in het gareel. Geen zorgen. Drenthe kan ook op de gehele linkerflank spelen. Ideaal.
Enige wat ik minder vind bij Afellay is dat hij zich overschat, maar verder volgens mij wel iemand die leeft als prof. Dat laatste schijnt het probleem te zijn bij Drenthe. Die trekt het niet. Er staat me nog iets bij van een interview waarin hij dat zelf heeft gezegd. Waarom dan nog door willen gaan bij Feyenoord? Volgens mij denkt hij hier wel even de grote man uit te kunnen hangen zonder er al te veel voor te hoeven doen. Lijkt me geen goed voorbeeld voor de jonge spelers.
pi_142579858
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Enige wat ik minder vind bij Afellay is dat hij zich overschat, maar verder volgens mij wel iemand die leeft als prof. Dat laatste schijnt het probleem te zijn bij Drenthe. Die trekt het niet. Er staat me nog iets bij van een interview waarin hij dat zelf heeft gezegd. Waarom dan nog door willen gaan bij Feyenoord? Volgens mij denkt hij hier wel even de grote man uit te kunnen hangen zonder er al te veel voor te hoeven doen. Lijkt me geen goed voorbeeld voor de jonge spelers.
Allemaal aannames...Drenthe is gewoon wat anders dan de doorsnee prof. Hij verdient minstens een kans.
pi_142579953
Wat ik jammer aan Achahbar vindt is zijn mentaliteit. Het lijkt hem allemaal niks te boeien. Lijkt wel of elke Marokkaanse speler daar last van heeft behalve El Ahmadi en Ziyech
pi_142580516
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Allemaal aannames...Drenthe is gewoon wat anders dan de doorsnee prof. Hij verdient minstens een kans.
Er zijn verhalen zat over het niet op tijd verschijnen op trainingen. Dat hij vedette-neigingen heeft is geen geheim evenals z'n gebrek aan motivatie.
quote:
'Het leven om het voetbal heen maakt me moe.' Aldus Royston Ricky Drenthe in een gesprek met TV Rijnmond.
Of geloof jij dat hij het voor Feyenoord wel op kan brengen om als prof te leven? Als hij dat in grote competities voor vele miljoenen euro's niet kan, dan kan ik me niet voorstellen dat hij dat hier opeens wel kan.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:30:16 #10
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_142581881
Drenthe :')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_142582353
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Er zijn verhalen zat over het niet op tijd verschijnen op trainingen. Dat hij vedette-neigingen heeft is geen geheim evenals z'n gebrek aan motivatie.

[..]

Of geloof jij dat hij het voor Feyenoord wel op kan brengen om als prof te leven? Als hij dat in grote competities voor vele miljoenen euro's niet kan, dan kan ik me niet voorstellen dat hij dat hier opeens wel kan.
Bij Feyenoord heeft hij nooit wat misdaan destijds voor zover mij bekend. Iedereen liep toen juist nog met hem weg om zijn houding. Ik zou zeggen, laat Roya en Fredje lekker een middagje thee leuten en kijk gewoon voor de grap eens hoe de klik is. Hij roept al 4 jaar elke transferperiode en zelfs daar buiten dat hij terug wil, dus ik kan me haast niet voorstellen dat hij geen genoegen neemt met een flink beperkt salaris of zelfs een prestatiecontract.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_142584179
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:46 schreef Henrys het volgende:
Wat ik jammer aan Achahbar vindt is zijn mentaliteit. Het lijkt hem allemaal niks te boeien. Lijkt wel of elke Marokkaanse speler daar last van heeft behalve El Ahmadi en Ziyech
Ik denk wel dat Rutten de juiste man is om hier wat aan te doen, om het maximale uit hem te halen.
pi_142585492
quote:
Zaakwaarnemer: 'Dost vindt Feyenoord fantastische club, is bereid salaris in te leveren'

De zaakwaarnemer van Bas Dost stelt in het Algemeen Dagblad dat alle ophef rond de spits een vorm van 'miscommunicatie' is. Dat een terugkeer nar de eredivisie financieel een stap terug is, neemt de spits graag voor lief. 'Bas heeft juist aangegeven dat hij bereid is salaris in te leveren voor Feyenoord. Hij vindt Feyenoord een fantastische club. Het is alleen afwachten wat VfL Wolfsburg wil. Zo hebben we het ook met elkaar afgesproken.
:?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142585504
quote:
Bas Dost wil wél graag naar Feyenoord

Of Bas Dost bij Feyenoord de opvolger wordt van Graziano Pellè is afhankelijk van VfL Wolfsburg. Aan de spits zelf zal het in elk geval niet liggen. Dost is bereid om salaris in te leveren om zijn loopbaan in de Kuip te kunnen voortzetten. 'Bas is heel enthousiast over Feyenoord', zegt zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis.

Bas Dost keek raar op toen hij het afgelopen weekeinde in de Nederlandse media de vrije vertaling van zijn interview met het Duitse voetbalmagazine Kicker teruglas. Zijn opmerking dat de Eredivisie na de Bundesliga een stap terug is, werd uitgelegd als 'geen zin in Feyenoord.' En dat is volgens de 25-jarige spits volledig bezijden de waarheid.

Ook zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis begrijpt niet goed waar het misverstand vandaan komt. De voormalige trainer, die Dost al zijn hele carrière begeleidt, houdt het op 'miscommunicatie'.

'De gesprekken met Feyenoord zijn juist heel positief geweest', zegt Nienhuis. 'We hebben een paar weken geleden in Zeist met Martin van Geel en Fred Rutten om de tafel gezeten. De laatste heeft toen heel duidelijk verteld wat zijn plannen zijn. Bas zou daarin uitstekend passen.'

'Fantastische club'
Dat Feyenoord financieel voor hem een stap terug is, neemt de aanvaller, wiens contract nog drie jaar doorloopt, voor lief. 'Bas heeft juist aangegeven dat hij salaris wil inleveren', aldus Nienhuis. 'Hij vindt Feyenoord een fantastische club. Het is alleen afwachten wat VfL Wolfsburg wil. Zo hebben we het ook met elkaar afgesproken.'

'Wolfsburg is al een paar maanden op zoek naar een nieuwe spits, maar het is de club nog steeds niet gelukt om iemand voor die positie te halen.'

Zo lang er geen topspits van naam is aangetrokken, stelt de club zich stug op in de onderhandelingen met Feyenoord, dat zowel geïnteresseerd is in kopen als huren.

De Rotterdammers wachten geduldig af. Veel haast hoeven ze ook niet te hebben, want de voornaamste kandidaat om Pellè te vervangen is hoe dan ook niet inzetbaar in de eerste belangrijke wedstrijd van het seizoen.

Het duel met Besiktas, volgende week woensdag in de voorronde van de Champions League, komt voor Dost nog iets te vroeg. De spits is inmiddels wel hersteld van zijn enkeloperatie, maar hij heeft nog een week nodig om bij VfL Wolfsburg de training met de groep te kunnen hervatten.

Feyenoord zit al jaren achter Dost aan. De club volgde hem al toen hij nog bij Heracles in Almelo speelde. Nadat hij twee jaar geleden bij Heerenveen met 32 goals topscorer van de Eredivisie was geworden, meldde de club uit de Maasstad zich opnieuw. Tegen het kapitaalkrachtige VfL Wolfsburg, dat geen moeite had om de gelimiteerde transfersom van zeven miljoen euro op tafel te leggen, konden de Rotterdammers echter niet op.

'Wolfsburg wilde dat bedrag meteen betalen en bood een salaris dat hij nergens anders kon verdienen', aldus Nienhuis. 'Ja, misschien in Oekraïne. Een geluk dat hij dat niet heeft gedaan. Sjachtar Donetsk was immers ook heel serieus, maar Bas zag het niet zitten om daarheen te gaan.'
Aldus het AD vandaag, is wel een miscommunicatie die wel wat krediet geeft geschaad dan, al leek me dit wel waarschijnlijker :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 08:06:35 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142585694
Die gaat komen dus
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142585818
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:06 schreef Happel het volgende:
Die gaat komen dus
Blessure verklaart ook waarom er geen haast gemaakt wordt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_142586031
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:06 schreef Happel het volgende:
Die gaat komen dus
geen spits in de VCL ;(
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 08:45:37 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142586054
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:43 schreef Cara het volgende:

[..]

geen spits in de VCL ;(
Te Vrede en Achahbar _O_

Of Dammers.
Elite
Tegen TTIP
pi_142586223
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Te Vrede en Achahbar _O_

Of Dammers.
Beter haalt van Geel dan nog een veelscorende buitenspeler...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 22 juli 2014 @ 09:05:35 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142586250
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Verhoek gaat vlammen dit seizoen (8>
Ik ben inmiddels overleden
pi_142586269
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:05 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Verhoek gaat vlammen dit seizoen (8>
Dat zou wat zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 22 juli 2014 @ 09:08:11 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142586288
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Schaken toch? :D

Maar even zonder dollen. Zonder vervanger voor Pellè wordt het wel matig. Te Vrede gaat het nooit redden daar voorin en er loopt nu niet echt iemand rond in de jeugd die voorin kan gaan uitblinken.

Het is te hopen dat Van Geel Dost weet te halen en anders heel snel de aandacht naar een ander verleggen.
Elite
Tegen TTIP
pi_142586354
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar even zonder dollen. Zonder vervanger voor Pellè wordt het wel matig. Te Vrede gaat het nooit redden daar voorin en er loopt nu niet echt iemand rond in de jeugd die voorin kan gaan uitblinken.

Het is te hopen dat Van Geel Dost weet te halen en anders heel snel de aandacht naar een ander verleggen.
Voor die wedstrijd moet er in ieder geval een versterking komen voorin, je hoeft niet van je spits afhankelijk te zijn als anderen ook kunnen scoren. Dan kan hij gewoon bliksemafleider zijn.
pi_142586507
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk dat ze sowieso inzetten op Dost inderdaad, en daartoe alvast aangeven dat we geen haast maken voor de vCL. De 1e keus is geblesseerd en hij wilt pas richting het eind van de transferperiode overschakelen naar opties 2 en 3 denk ik.

Ik denk dat Rutten ook al lang weet dat hij het met dit zooitje moet gaan oplossen :P

Het verbaast mij niets als hij Immers voorlopig als spits gebruikt, of Schaken en Manu als hij met 2 spitsen speelt (wat erg jammer zou zijn aangezien ik dan Boetius zijn plek nog zie verliezen, terwijl je die als een van de eerste zou moeten opstellen, maar mijn inziens is dat wel echt meer een flankspeler dan een spits :{ )

Mijn gok: Mulder, Kongolo, Mathijsen, De Vrij, Bouhlarouz, Vormer, Clasie, Vilhena, Manu, Immers en Boetius :)
pi_142586668
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:24 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat ze sowieso inzetten op Dost inderdaad, en daartoe alvast aangeven dat we geen haast maken voor de vCL. De 1e keus is geblesseerd en hij wilt pas richting het eind van de transferperiode overschakelen naar opties 2 en 3 denk ik.

Ik denk dat Rutten ook al lang weet dat hij het met dit zooitje moet gaan oplossen :P

Het verbaast mij niets als hij Immers voorlopig als spits gebruikt, of Schaken en Manu als hij met 2 spitsen speelt (wat erg jammer zou zijn aangezien ik dan Boetius zijn plek nog zie verliezen, terwijl je die als een van de eerste zou moeten opstellen, maar mijn inziens is dat wel echt meer een flankspeler dan een spits :{ )

Mijn gok: Mulder, Kongolo, Mathijsen, De Vrij, Bouhlarouz, Vormer, Clasie, Vilhena, Manu, Immers en Boetius :)
Je enige aanvaller van enig niveau op de bank zetten lijkt me geen serieuze optie.
pi_142587076
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:24 schreef ace_eleven het volgende:
Mijn gok: Mulder, Kongolo, Mathijsen, De Vrij, Bouhlarouz, Van Beek, Clasie, Vilhena, Manu, Immers en Boetius :)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 10:24:35 #27
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142587609
http://sporza.be/cm/sporz(...)719_Vermijl_Van_Gaal

Is dit niet een goede opvolger voor Janmaat? Gratis op te pikken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142587656
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:24 schreef satecl het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)719_Vermijl_Van_Gaal

Is dit niet een goede opvolger voor Janmaat? Gratis op te pikken.
Gratis in de zin van huren? Volgens mij is Boulahrouz al gehaald voor rechtsback, maar die kan ook in het centrum (zjin primaire positie), zeker als wanneer De Vrij ook vertrekt. Ik heb deze jongen afgelopen jaar niet gevolgd, zou hij een versterking zijn?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 10:31:50 #29
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142587772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gratis in de zin van huren? Volgens mij is Boulahrouz al gehaald voor rechtsback, maar die kan ook in het centrum (zjin primaire positie), zeker als wanneer De Vrij ook vertrekt. Ik heb deze jongen afgelopen jaar niet gevolgd, zou hij een versterking zijn?
Inderdaad. Boulahrouz is volgens mij toch meer een back-up voor beide positief, net als Mathijssen is voor LCV en LB. Dat deed hij afgelopen seizoen ook prima.
Bij NEC heeft hij het prima gedaan(ook nog 3 goals als RB van een degradant), en speelde al 3 jaar daarvoor al bij Man utd.
quote:
In 2013 werd hij kampioen met de beloften en werd hij verkozen tot tweede beste speler van de beloftenploeg van Manchester United, de beste was een andere Belg namelijk Adnan Januzaj.
Ik ben bang dat Cabral en van Beek er nog niet helemaal klaar voor zijn. (Cabral is ook geblesseerd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142587849
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Inderdaad. Boulahrouz is volgens mij toch meer een back-up voor beide positief, net als Mathijssen is voor LCV en LB. Dat deed hij afgelopen seizoen ook prima.
Bij NEC heeft hij het prima gedaan(ook nog 3 goals als RB van een degradant), en speelde al 3 jaar daarvoor al bij Man utd. Ik ben bang dat Cabral en van Beek er nog niet helemaal klaar voor zijn. (Cabral is ook geblesseerd.
Van Beek en Boulahrouz mogen het uitvechten in het centrum, zijn allebei goed genoeg, maar je hebt gewoon een echte rechtsback nodig. Deze jongen huren lijkt me niet gek, ik denk dat we dat wel ana Yellow over kunnen laten.
pi_142588570
Als je hoort hoe Van Gaal hem heeft afgebrand is een transfer ook niet onmogelijk. Nog wel een 2jarig contract, maar wel echt op een dood spoor momenteel. Als ManU nu 10mln+Vermijl betaalt voor De Vrij ipv 12.5 zie ik er wel brood in. Ik vond hem el een vrij redelijke back, zou best kunnen groeien met een jaartje Kuip :)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:09:58 #32
357045 Grifte
Feijenoord
pi_142590315
Hoeveel kaarten krijgt Besiktas eigenlijk voor het uitvak denken jullie? Ons nieuwe, flexibele uitvak kan 1200 man herbergen, maar als je de Europese 5% regel aanhoudt kom je op minimaal 2400+ uit. Zou dus weer betekenen dat ze G erbij krijgen, maar dan kom je weer in problemen met verkochte seizoenskaarten van Vak Y.
pi_142590748
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef Grifte het volgende:
Hoeveel kaarten krijgt Besiktas eigenlijk voor het uitvak denken jullie? Ons nieuwe, flexibele uitvak kan 1200 man herbergen, maar als je de Europese 5% regel aanhoudt kom je op minimaal 2400+ uit. Zou dus weer betekenen dat ze G erbij krijgen, maar dan kom je weer in problemen met verkochte seizoenskaarten van Vak Y.
Geen idee, als ik het zo op de Feyenoord-site kijk lijkt me dat HH, G, en 'Y1+Y3' daar als enige geen seizoenkaartplaatsen zijn. Het zou dus kunnen dat ze eventueel HH erbij betrekken??

Met G krijg je inderdaad problemen, en Y1 en Y3 natuurlijk ook :P
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:24:25 #34
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142590779
tvp
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:26:48 #35
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142590876
Zitten we te wachten op Bas ik vindt Feyenoord temin maar wil nu toch komen Dost?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142591102
Wat een clown die Dost, eerst vindt hij Feyenoord te min, daarna kiest hij toch maar eieren voor zijn geld als Feyenoord zijn interesses verlegd.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_142591238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten we te wachten op Bas ik vindt Feyenoord temin maar wil nu toch komen Dost?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef Shreyas het volgende:
Wat een clown die Dost, eerst vindt hij Feyenoord te min, daarna kiest hij toch maar eieren voor zijn geld als Feyenoord zijn interesses verlegd.
Ja, eerst verdraaien journalisten zijn woorden, legt hij de situatie uit en dan gaan forumleden daar gewoon mee door, t is wat.

Was allemaal storm in een glas water met een journalist die zijn opmerking verdraaide (dat hij de Eredivisie tov de Bundesliga een lager niveau vindt, waar waarschijnlijk IEDEREEN het wel over eens is :P )
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:42:04 #38
268260 Dr.Mikey
pi_142591482
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:36 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Ja, eerst verdraaien journalisten zijn woorden, legt hij de situatie uit en dan gaan forumleden daar gewoon mee door, t is wat.

Was allemaal storm in een glas water met een journalist die zijn opmerking verdraaide (dat hij de Eredivisie tov de Bundesliga een lager niveau vindt, waar waarschijnlijk IEDEREEN het wel over eens is :P )
Dat zeggen ze ja, Maar hij twitterende het toch zelf?
R.I.P DTS.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:42:22 #39
268260 Dr.Mikey
pi_142591490
In ander nieuws
quote:
22 Juli 2014 om 10:20 - Ronald Koeman zit mogelijk zijn oude werkgever Feyenoord dwars. De trainer van Southampton zou zich volgens de Daily Star willen melden bij Manchester City voor John Guidetti. Koeman zou de Zweed aan willen trekken als concurrent voor de onlangs aangekochte Graziano Pellè.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)r_City#ixzz38C0ozHpX
R.I.P DTS.
pi_142591522
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
In ander nieuws

[..]

Misschien zit er toch nog wat (oud) zeer bij Ronald Koeman tov Feyenoord
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_142591533
quote:
In ander nieuws

[..]

was te verwachten, he...
zijn buidel is nu veel dieper dan bij Feyenoord...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:44:12 #42
268260 Dr.Mikey
pi_142591575
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:42 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Weet ik niet, het is klote maar ik begrijp zijn keus voor Guidetti wel.
En vergeet niet dat hij eigenlijk Kongolo wil hebben maar het nalaat vanwege Feyenoord.
R.I.P DTS.
pi_142591831
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Weet ik niet, het is klote maar ik begrijp zijn keus voor Guidetti wel.
En vergeet niet dat hij eigenlijk Kongolo wil hebben maar het nalaat vanwege Feyenoord.
das gewoon gelul vind ik.. kongolo zal wel gewoon niet willen..
die gaat over een paar jaar (hopelijk) direct naar de echte top
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:50:40 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142591858
quote:
Natuurlijk niet :')

Hij wil gewoon zijn selectie sterker maken en gaat daarbij echt geen rekening houden met Feyenoord. Waarom zou hij ook.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:51:20 #45
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142591881
quote:

[..]

:')
pi_142592062
quote:

[..]

:')
pi_142592141
Misschien werkt Koeman graag met spelers die hij al kent, moet hij weten. Een voorhoede Pelle -
Guidetti in de Premier League zou wel baas zijn. _O_

Overigens mag ie van mij ook heel Feyenoord leegkopen zolang ie er maar de juiste prijs voor betaald.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:58:20 #48
268260 Dr.Mikey
pi_142592198
Koeman wil nu de Vrij ook hebben als Man U er niet uitkomt.
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:04:15 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_142592474
quote:

[..]

Dat zeggen ze ja, Maar hij twitterende het toch zelf?
Het was een interview in Der Kicker, waarin de journalist Dost citeert dat hij Feyenoord een stap terug vindt omdat hij naar Duitsland was gekomen om in een grotere competitie te spelen.
Het ging dus niet specifiek over de club Feyenoord. Erg handig is het misschien niet, als hij het al zo gezegd heeft, maar het is wel erg een eigen leven gaan leiden.

-edit- het bewuste citaat:

Ausschließen mag Dost, den grundsätzlich die englische Premier League reizen würde, eine Rückkehr in die Niederlande zwar nicht, wirklich überzeugt scheint er davon aber nicht zu sein. "Das wäre ein Schritt zurück. Ich bin nach Wolfsburg gekommen, weil ich in einer besseren Liga spielen wollte."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_142592702
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Het was een interview in Der Kicker, waarin de journalist Dost citeert dat hij Feyenoord een stap terug vindt omdat hij naar Duitsland was gekomen om in een grotere competitie te spelen.
Het ging dus niet specifiek over de club Feyenoord. Erg handig is het misschien niet, als hij het al zo gezegd heeft, maar het is wel erg een eigen leven gaan leiden.

-edit- het bewuste citaat:

Ausschließen mag Dost, den grundsätzlich die englische Premier League reizen würde, eine Rückkehr in die Niederlande zwar nicht, wirklich überzeugt scheint er davon aber nicht zu sein. "Das wäre ein Schritt zurück. Ich bin nach Wolfsburg gekommen, weil ich in einer besseren Liga spielen wollte."
Ja, dus de Nederlandse competitie is een stap terug. Dat lijkt me duidelijk, geen speld tussen te krijgen. Dat journalisten daar een sensatieverhaal van maken dat hij niet naar Feyenoord wil blablabla, daar kan die jongen weinig aan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')