Jij, naaktfoto's? :S :S :Squote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer? Mijn vorige computermannetje nam gewoon m'n laptop over, nadat ik de externe schijf vol naaktfoto's had losgekoppeld, hé.
Maak ik voor 1 keer een uitzonderingquote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flauw.
[..]
Je liegt. Je kan het wel. Je wilt het niet.
[..]
Ja hallo. Ik mag niet in jouw ruimte.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Touché.
[..]
TMNT, X-Men, Spider-Man, Batman.
Nee, natuurlijk niet. Frigide als wat. Maar ik moet toch een lokkertje hebben, hé.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag komen helpen schilderenzijn flink wat meters
Gheghe, prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet alleen weten wanneer
Nice. Hoop voor je dat het lukt, vast welquote:![]()
Oh.. * Doet hackingtools maar weer weg*quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Frigide als wat. Maar ik moet toch een lokkertje hebben, hé.
Waarom dat dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef rival het volgende:
Die airwin, kan niet vaak genoeg posten wat mij betreft
Ik heb z'n cynische zweepslagen gemistquote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef rival het volgende:
Die airwin, kan niet vaak genoeg posten wat mij betreft
Cynisch? Enkel een beetje reflecteren, niks meer, niks minder.quote:
Oei, sterktequote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dus. Slapen. Morgen wel weer fris zijn, die nieuwe collega van me is niet het helderste licht, helaas
.
Slaap lekker samzzquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dus. Slapen. Morgen wel weer fris zijn, die nieuwe collega van me is niet het helderste licht, helaas
.
Hoop ik ook, begin september zou dat dan zijn. Vloer hoeft iig niet, dus alleen muren schilderen, lampen ophangen en dan verhuizen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, prima hoorMoet alleen weten wanneer
[..]
Nice. Hoop voor je dat het lukt, vast wel
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
.
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
.
Dank!quote:
Ooh, dan zit je in R&P goed op je plekquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cynisch? Enkel een beetje reflecteren, niks meer, niks minder.
Dit dusquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cynisch? Enkel een beetje reflecteren, niks meer, niks minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |