quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de films Hostel gezien, nu wek je wel een beetje hoop met dit topic.
Haha ik ook. Echt een nasty filmquote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de films Hostel gezien, nu wek je wel een beetje hoop met dit topic.
Dank je. Is het. Ik ga zelfs naar Bosnië Herzegovinaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Klinkt wel als een tof avontuur. Veel plezier TS
Het is dus geen klacht.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef NieuweNier het volgende:
Nee eigenlijk is het een avontuurtje. Ik voel me net Columbus.
Nice. Schijt wel mooi te zijn. Net als Kroatië trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dank je. Is het. Ik ga zelfs naar Bosnië Herzegovina
Zelfs dat is geen klacht, die gast heeft konkolast van z'n scheenbeen en wordt gewoon geholpen. Dat is gewoon liefde alom.quote:
Kroatië is echt superquote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nice. Schijt wel mooi te zijn. Net als Kroatië trouwens.
Is om de druk er af te halen inderdaad, de vader van een vriend zijn nichtje die is chirurg die vertelde mij dat.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfs dat is geen klacht, die gast heeft konkolast van z'n scheenbeen en wordt gewoon geholpen. Dat is gewoon liefde alom.
Bedoel ik maar, is toch gewoon puur sentiment dit, ik moest zelfs een traantje laten toen ik deze pic onder ogen kreeg.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is om de druk er af te halen inderdaad, de vader van een vriend zijn nichtje die is chirurg die vertelde mij dat.
Kroatië staat zeker op mijn verlanglijstje.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Kroatië is echt supergeweldige natuur en mooie steden
![]()
Wel echt communistisch geweest. Bij de grens. 1 man controleert je paspoort, dan rij je verder en een tweede geeft je een stempel
lol, ik ben er twee keer geweest en beide keren gewoon de grens over gereden zonder ook maar enige controle.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
![]()
Wel echt communistisch geweest. Bij de grens. 1 man controleert je paspoort, dan rij je verder en een tweede geeft je een stempel
Moedig hem nou niet aan, anders gaat hij binnenkort weer heel klb volspammen met zijn verzonnen topics.quote:
Ja, dat is wel echt een extreem voorbeeld van het communisme ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
![]()
Omg ja echt he ze zijn stuk voor stuk echt kanker lekker.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Kapsalon het volgende:
lokale kroatische dames![]()
veel plezier vanavond
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef maily het volgende:
Waarom neem je een zeefje mee in de douche?
Dit vroeg ik mij ook al af.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef maily het volgende:
Waarom neem je een zeefje mee in de douche?
ah, TS gaat opzoek naar een bruidsmeisje.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dank je. Is het. Ik ga zelfs naar Bosnië Herzegovina
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef cabe0002 het volgende:
DIT IS EEN VAL. MORGEN BEN JE DOOD. KIJK MAAR NAAR DE FILM HOSTEL HAHA
Nou neequote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:23 schreef VarkensHart het volgende:
Ts heeft fantasieën over zeepjes laten vallen en oude super lieve mannetjes die zijn kontje bewerken
Dan ga je ze toch hosselen. Zeg erbij dat je een Fokker bent en ze vallen als een blok voor jequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Wel echt een enorm seks tekort. En die schaars geklede chicks hier maken het alleen maar pijnlijker
TS prostitueert zich om geld te sparen voor de reis terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef Spongeboss het volgende:
Lijkt me tof zon hostel maar hoe kom je terug zonder geld of heb je retour ticket want als je met auto gaat dan uhm benzine niet gratis.
hosselen jijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Wel echt een enorm seks tekort. En die schaars geklede chicks hier maken het alleen maar pijnlijker
Hey scherlock, dat was waar iedereen in het alleenreizen topic je voor waarschuwde he? Well playedquote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef NieuweNier het volgende:
Beste fokkers,
Ik zou een low budget kampeer vakantie houden. Dat is een beetje misgegaan en nu heb ik geen geld meer
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben je verzonnen teringzooi eigenlijk wel weer zat, Roadtrip.
Toen ik jouw quote-alert zag wist ik al wat er in zou staan. Toch maar eens Astro-TV gaan bellen, want ik deed het zonder dekje tarotkaarten of een één of andere kristallen bol.quote:
Je wordt dan ook zomaar geen moderator.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toen ik jouw quote-alert zag wist ik al wat er in zou staan. Toch maar eens Astro-TV gaan bellen, want ik deed het zonder dekje tarotkaarten of een één of andere kristallenbol.
Als zelfs jij daar een sekstekort hebt...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Wat moet je met een tafel met Polen? In Kroatië?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:17 schreef Scuidward het volgende:
Is er wel een pooltafel? En is het vlees al rijp?
Jij ging toch naar de Plitvice meren vandaag?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:06 schreef NieuweNier het volgende:
Ik voel me nu best wel kneuter hard. Precies de dat dat ik ga kamperen.
Nu zit ik in de auto een film te kijken. Met foto voor de "verzonnen topic" roepers. Dit hoort een bruine benen op het strand foto te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja Tuurlijk. Je gaat lekker tijdens een onweer bui buiten rondlopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Duizenden kilometers rijden en dan Fok!ken en filmpjes kijken. Topvakantie!
Gisteren. Ze waren echt super nice.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij ging toch naar de Plitvice meren vandaag?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wat moet je met een tafel met Polen? In Kroatië?
Ziet eruit als 'n geweldige vakantie. Gewoon ergens anders precies hetzelfde doen wat je altijd doet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:06 schreef NieuweNier het volgende:
Ik voel me nu best wel kneuter hard. Precies de dat dat ik ga kamperen.
Nu zit ik in de auto een film te kijken. Met foto voor de "verzonnen topic" roepers. Dit hoort een bruine benen op het strand foto te zijn![]()
[ afbeelding ]
wees blij. Vroeger werd je hele auto doorzocht en kon je lekker in de file staan bij de grensquote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |