quote:Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben je verzonnen teringzooi eigenlijk wel weer zat, Roadtrip.
Toen ik jouw quote-alert zag wist ik al wat er in zou staan. Toch maar eens Astro-TV gaan bellen, want ik deed het zonder dekje tarotkaarten of een één of andere kristallen bol.quote:
Je wordt dan ook zomaar geen moderator.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toen ik jouw quote-alert zag wist ik al wat er in zou staan. Toch maar eens Astro-TV gaan bellen, want ik deed het zonder dekje tarotkaarten of een één of andere kristallenbol.
Als zelfs jij daar een sekstekort hebt...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Wel echt een enorm seks tekort. En die schaars geklede chicks hier maken het alleen maar pijnlijker
Wat moet je met een tafel met Polen? In Kroatië?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:17 schreef Scuidward het volgende:
Is er wel een pooltafel? En is het vlees al rijp?
Jij ging toch naar de Plitvice meren vandaag?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:06 schreef NieuweNier het volgende:
Ik voel me nu best wel kneuter hard. Precies de dat dat ik ga kamperen.
Nu zit ik in de auto een film te kijken. Met foto voor de "verzonnen topic" roepers. Dit hoort een bruine benen op het strand foto te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja Tuurlijk. Je gaat lekker tijdens een onweer bui buiten rondlopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Duizenden kilometers rijden en dan Fok!ken en filmpjes kijken. Topvakantie!
Gisteren. Ze waren echt super nice.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij ging toch naar de Plitvice meren vandaag?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wat moet je met een tafel met Polen? In Kroatië?
Ziet eruit als 'n geweldige vakantie. Gewoon ergens anders precies hetzelfde doen wat je altijd doet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:06 schreef NieuweNier het volgende:
Ik voel me nu best wel kneuter hard. Precies de dat dat ik ga kamperen.
Nu zit ik in de auto een film te kijken. Met foto voor de "verzonnen topic" roepers. Dit hoort een bruine benen op het strand foto te zijn![]()
[ afbeelding ]
wees blij. Vroeger werd je hele auto doorzocht en kon je lekker in de file staan bij de grensquote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Kroatië is echt supergeweldige natuur en mooie steden
![]()
Wel echt communistisch geweest. Bij de grens. 1 man controleert je paspoort, dan rij je verder en een tweede geeft je een stempel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |