Nee, enkel om uit het vuur te blijven, en daar waag ik me niet aan, er zijn genoeg meer dingen die ik weet waar je me niet over zult horen, of ik uberhaupt in wil graven.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Tsk. Als je zo goed historie kent weet je ook dat het gevaarlijk is om jezelf boven anderen te stellen
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Scrummie het volgende:
Als ik die verhalen lees over black boxes enzo, zie ik ergens ver weg Jack Bauer daar in die bus zitten. Wachtend op z'n kans.
Nee, daarom trapt niemand daar in. Maar je kunt het maar geprobeerd hebben...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die dingen zijn, denk ik hoor, weet het niet zeker, zo gemaakt dat ze niet makkelijk beschadigen.
Hmm, ja... ben benieuwd of als ze hem hebben er duidelijkheid vandaan kan komen. Als het goed raak was, moet je eigenlijk niks horen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet waar die dingen ondertussen allemaal geweest zijn
Laten we het maar afwachten.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, daarom trapt niemand daar in. Maar je kunt het maar geprobeerd hebben...
Laatste woorden van de piloten kunnen misschien nog veelzeggend zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Veel zul je toch niet zien en horen op de recorders, het ene moment vliegt het ding nog, dan een knal en misschien nog de verbaasde piloten die proberen te redden wat er te redden valt.
Top thnx.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nog niet. Nieuwsuur herhaalt hem zometeen en daarna komt ie op die UN website onder de livestream als het goed is.
Oh, nu snap wat je bedoelde met meer historische kennis bezitten dan wij.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De EU wel, of dacht je dat amerika de macht op de wereld had? De banken hebben dat, amerika is net zo goed een commoditeit, de EU is de troon van macht op het moment.
gemist want nieuwsuur, misschien dat Timmermans daar ook zo nog komt.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef superworm het volgende:
Zitten we gewoon als FOK! met z'n allen naar de VN-stream te kijkenWie had dat durven denken.
Ben toch blij dat de VN bestaat.
Dat er een explosie heeft plaatsgevonden is wel duidelijk, maar ik denk niet dat de piloten weten waardoor dat kwam.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
Laatste woorden van de piloten kunnen misschien nog veelzeggend zijn.
Hopelijk.
Ze kunnen er misschien wel mee uitsluiten dat er andere vliegtuigen in de buurt waren op dat moment.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Veel zul je toch niet zien en horen op de recorders, het ene moment vliegt het ding nog, dan een knal en misschien nog de verbaasde piloten die proberen te redden wat er te redden valt.
twitter:MaximEristavi twitterde op maandag 21-07-2014 om 19:01:49#Donetsk governor Taruta asked the residents to leave the city as fighting intensifies, @VestiRadio reports. The city of 1mln reageer retweet
verslagen uit kiev, alle beelden zijn juist van de anti maidan sepertaristen die haast maken en oproepen aan de medewerkers haast te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Daar zijn gewoon beelden en zelfs ooggetuigenverslagen van, dus ik snap niet hoe je dat 'geruchten' kunt noemen.
Bezig.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef no_comment het volgende:
heeft iemand een linkje van nieuwsuur live? hoelaat begint dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |