abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2014 @ 21:38:10 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142573246

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-07-2014 21:53:08 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 21:38:56 #2
155227 crew  Guppy
dus
pi_142573284
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat dat echt wennen was.. Afgelopen zaterdag een héél klein beetje gevoelig aan het eind, maar verder geen last meer gehad! :D
Gelukkig maar! Fijn dat het bij dat ene irritatiefactortje gebleven is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_142573313
@TT mooie woordspeling
  maandag 21 juli 2014 @ 21:39:50 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142573328
ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is maar speciaal voor YUR en zijn Loch Ness marathon

http://jwalkingdesigns.com/jwalking-mens-running-kilt

maandag 21 juli 2014 @ 21:42:03 #5
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_142573435
Ik heb ook meegelopen met de Rotterdam Running Crew over de golfbaan. Ik vond het ook heerlijk lopen in de regen. De route was mooi en heuvelachtig. Ik vond het wel wat hebben om over gras te lopen.
Ik heb de 6 km gelopen omdat ik al veel op mijn werk gelopen had. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar :)
SPOILER
pi_142573487
Ach gelukkig heb ik de foto's nog.
en nog beter: de ervaring an sich
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_142573500
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is maar speciaal voor YUR en zijn Loch Ness marathon

http://jwalkingdesigns.com/jwalking-mens-running-kilt

[ afbeelding ]
Een kilt is niet handig voor Yur. Dan schuurt z'n eikel langs z'n knieën.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 21 juli 2014 @ 21:43:56 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142573549
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Een kilt is niet handig voor Yur. Dan schuurt z'n eikel langs z'n knieën.
dan knopt hij hem toch gewoon om zijn middel??
  maandag 21 juli 2014 @ 21:46:46 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142573699
Herkansing :)

RD, wil jij me in de OP zetten?

1
2
[b]5 oktober 2014 - [url=http://www.running-portugal.com/lisbon/marathon/en/marathon.html]Lisbon Marathon 2014 (Lissabon)[/url][/b]
[*] Yuki - HM
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 21 juli 2014 @ 21:47:39 #10
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142573750
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dan knopt hij hem toch gewoon om zijn middel??
Dat doe ik ook altijd. Heb helemaal geen dikke buik, maar gewoon een lange schwanz.

@guard, je hebt je steentje bijgedragen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_142573832
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

Op deze pagina staan kaartjes van het parcours. Ergens in een hoekje staat een hoogteprofiel geprakt en het is idd niet helemaal vlak. Gelukkig gaat de laatste km downhill :)

[..]

Dit dus :D
Maar om een of andere reden is hierop het hoogteprofiel niet zichtbaar...
Dat "hoogteprofiel" staat alleen op het kleine kaartje en mag volgens mij met een flinke korrel zout worden genomen, al is het maar omdat de minimarathon exact hetzelfde profiel lijkt te hebben. Dan hebben ze ook nog het kaartje zelf gekanteld, de orientatie is niet naar het noorden. Zie hier een duidelijker kaartje, met als je naar beneden scrollt het hoogteprofiel. Het is een behoorlijk plat parcours, met het laagste punt op zeeniveau en het hoogste punt op 31 meter:

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Vet!
Wanneer kunnen we de Zweedse trailfoto's verwachten?
Als ik terug ben :P Of eerder indien wifi :)
  maandag 21 juli 2014 @ 21:53:39 #12
349633 SiIk
Echt zijde
pi_142574098
Jammer van die medaille Guard. Maar die foto en ervaring zijn idd ook heel wat waard.

Bekertje voor Murmeli *O*

Ik was lui vandaag dus had geen zin om naar de Grebbeberg te fietsen en daar een rondje te lopen, zoals gepland. Uiteindelijk mezelf toch maar de deur uitgeschopt om dan maar een kort rondje vanuit huis te doen. Gras was nat enzo vanwege de regen, dus dan maar stom asfaltrondje. Toen ik eenmaal buiten was toch maar besloten voor het grasrondje te gaan.
Was even zoeken af en toe, maar wel een leuk rondje. Dacht dat het gewoon rechtdoor door een weiland was, maar was door meerdere weilanden en smalle paadjes ertussen. Met brandnetels (au ;( ).
In het laatste weiland stonden koeien, en eentje vond het maar vreemd dat ik op visite kwam.

Slechte foto's, maar bon.
Hoe maken jullie je schoenen weer schoon? :@
Las net iets over onder de douche, maar dat vind ik toch iets te enthousiast.
SPOILER
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:53:48 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142574109
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef Yuki het volgende:
Herkansing :)

RD, wil jij me in de OP zetten?
[ code verwijderd ]

^O^
  maandag 21 juli 2014 @ 21:55:02 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142574168
@RD: wil jij Yuki d'r HM erin zetten. Ben er niet meer aan toe gekomen. Edit: already done, thanks!

@Murmeli: te doen jah? Vond het vorige keer echt Zwaar! Over golfbanen, apart :)

Mensen, morgen ben ik een paar knopen in rug, maag en buik lichter. Misschien ga ik er wel sneller van lopen :P Zoiets als een galblaas, maar dan anders.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:55:46 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142574217
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:53 schreef SiIk het volgende:

Hoe maken jullie je schoenen weer schoon? :@

niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaan
  maandag 21 juli 2014 @ 21:56:20 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142574247
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

^O^
Dank je!

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Quoi het volgende:
Mensen, morgen ben ik een paar knopen in rug, maag en buik lichter. Misschien ga ik er wel sneller van lopen :P Zoiets als een galblaas, maar dan anders.
Werkgerelateerde knopen?
Succes!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 21:58:09 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_142574337
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaan
Precies dat. Alleen na de Baggerloop, toen heb ik ze mee onder de douche genomen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_142574491
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

Bij Scarabee adviseren ze dat juist niet. Zo wordt alles hard en slijt je schoen sneller.
Of dit is gewoon jouw manier zodat je weer een nieuw paar kan kopen ;)
  maandag 21 juli 2014 @ 22:03:37 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142574653
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dank je!

[..]

Werkgerelateerde knopen?
Succes!
Yep. Thanks :)
  maandag 21 juli 2014 @ 22:05:17 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142574725
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef streamnl het volgende:

[..]

Bij Scarabee adviseren ze dat juist niet. Zo wordt alles hard en slijt je schoen sneller.

daar is wat van te zeggen....

en maar even geen schoenen of wat dan ook de komende weken... budget (lees 'blank cheque') is ruimschoots overschreden de laatste tijd
pi_142574742
Schoenhygiene hangt bij mij af van het type schoen:

Gewone schoenen: Laat ik drogen en dan uitkloppen, evt. met een zachte borstel afborstelen
VFF: Gaan in de wasmachine als ze gaan stinken
Trailschoenen: Worden even door de modder gehaald als ze te schoon zijn. Daarna drogen. Dit eventueel een keer herhalen.
pi_142574748
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Quoi het volgende:
@RD: wil jij Yuki d'r HM erin zetten. Ben er niet meer aan toe gekomen. Edit: already done, thanks!

@Murmeli: te doen jah? Vond het vorige keer echt Zwaar! Over golfbanen, apart :)

Baan?
pi_142574772
quote:
6s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik zal hem even overhalen

SPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?
Holy fuck! :o
pi_142574780
Fijn dat het lekker ging Mossel. Toch wel jammer dat je geen medaille gekregen hebt Guard
pi_142574858
@Guard kunnen ze geen medaille nasturen? Zou wel netjes zijn, als het zo'n bijzondere is..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')