SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-07-2014 21:53:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gelukkig maar! Fijn dat het bij dat ene irritatiefactortje gebleven is!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat echt wennen was.. Afgelopen zaterdag een héél klein beetje gevoelig aan het eind, maar verder geen last meer gehad![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is maar speciaal voor YUR en zijn Loch Ness marathon
http://jwalkingdesigns.com/jwalking-mens-running-kilt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb ook meegelopen met de Rotterdam Running Crew over de golfbaan. Ik vond het ook heerlijk lopen in de regen. De route was mooi en heuvelachtig. Ik vond het wel wat hebben om over gras te lopen.
Ik heb de 6 km gelopen omdat ik al veel op mijn werk gelopen had. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach gelukkig heb ik de foto's nog.
en nog beter: de ervaring an sichMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een kilt is niet handig voor Yur. Dan schuurt z'n eikel langs z'n knieën.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is maar speciaal voor YUR en zijn Loch Ness marathon
http://jwalkingdesigns.com/jwalking-mens-running-kilt
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dan knopt hij hem toch gewoon om zijn middel??quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een kilt is niet handig voor Yur. Dan schuurt z'n eikel langs z'n knieën.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkansing
RD, wil jij me in de OP zetten?
1
2[b]5 oktober 2014 - [url=http://www.running-portugal.com/lisbon/marathon/en/marathon.html]Lisbon Marathon 2014 (Lissabon)[/url][/b]
[*] Yuki - HM♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat doe ik ook altijd. Heb helemaal geen dikke buik, maar gewoon een lange schwanz.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan knopt hij hem toch gewoon om zijn middel??
@guard, je hebt je steentje bijgedragen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat "hoogteprofiel" staat alleen op het kleine kaartje en mag volgens mij met een flinke korrel zout worden genomen, al is het maar omdat de minimarathon exact hetzelfde profiel lijkt te hebben. Dan hebben ze ook nog het kaartje zelf gekanteld, de orientatie is niet naar het noorden. Zie hier een duidelijker kaartje, met als je naar beneden scrollt het hoogteprofiel. Het is een behoorlijk plat parcours, met het laagste punt op zeeniveau en het hoogste punt op 31 meter:quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op deze pagina staan kaartjes van het parcours. Ergens in een hoekje staat een hoogteprofiel geprakt en het is idd niet helemaal vlak. Gelukkig gaat de laatste km downhill
[..]
Dit dus
Maar om een of andere reden is hierop het hoogteprofiel niet zichtbaar...Als ik terug benquote:Op maandag 21 juli 2014 20:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Vet!
Wanneer kunnen we de Zweedse trailfoto's verwachten?Of eerder indien wifi
![]()
![]()
Jammer van die medaille Guard. Maar die foto en ervaring zijn idd ook heel wat waard.
Bekertje voor Murmeli
Ik was lui vandaag dus had geen zin om naar de Grebbeberg te fietsen en daar een rondje te lopen, zoals gepland. Uiteindelijk mezelf toch maar de deur uitgeschopt om dan maar een kort rondje vanuit huis te doen. Gras was nat enzo vanwege de regen, dus dan maar stom asfaltrondje. Toen ik eenmaal buiten was toch maar besloten voor het grasrondje te gaan.
Was even zoeken af en toe, maar wel een leuk rondje. Dacht dat het gewoon rechtdoor door een weiland was, maar was door meerdere weilanden en smalle paadjes ertussen. Met brandnetels (au).
In het laatste weiland stonden koeien, en eentje vond het maar vreemd dat ik op visite kwam.
Slechte foto's, maar bon.
Hoe maken jullie je schoenen weer schoon?
Las net iets over onder de douche, maar dat vind ik toch iets te enthousiast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef Yuki het volgende:
Herkansing
RD, wil jij me in de OP zetten?
[ code verwijderd ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@RD: wil jij Yuki d'r HM erin zetten. Ben er niet meer aan toe gekomen. Edit: already done, thanks!
@Murmeli: te doen jah? Vond het vorige keer echt Zwaar! Over golfbanen, apart
Mensen, morgen ben ik een paar knopen in rug, maag en buik lichter. Misschien ga ik er wel sneller van lopenZoiets als een galblaas, maar dan anders.
![]()
niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaanquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank je!quote:Werkgerelateerde knopen?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Quoi het volgende:
Mensen, morgen ben ik een paar knopen in rug, maag en buik lichter. Misschien ga ik er wel sneller van lopenZoiets als een galblaas, maar dan anders.
Succes!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Precies dat. Alleen na de Baggerloop, toen heb ik ze mee onder de douche genomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij Scarabee adviseren ze dat juist niet. Zo wordt alles hard en slijt je schoen sneller.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaan
Of dit is gewoon jouw manier zodat je weer een nieuw paar kan kopen![]()
![]()
Yep. Thanksquote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Werkgerelateerde knopen?
Succes!![]()
![]()
daar is wat van te zeggen....quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bij Scarabee adviseren ze dat juist niet. Zo wordt alles hard en slijt je schoen sneller.
en maar even geen schoenen of wat dan ook de komende weken... budget (lees 'blank cheque') is ruimschoots overschreden de laatste tijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Schoenhygiene hangt bij mij af van het type schoen:
• Gewone schoenen: Laat ik drogen en dan uitkloppen, evt. met een zachte borstel afborstelen
• VFF: Gaan in de wasmachine als ze gaan stinken
• Trailschoenen: Worden even door de modder gehaald als ze te schoon zijn. Daarna drogen. Dit eventueel een keer herhalen.![]()
Baan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Quoi het volgende:
@RD: wil jij Yuki d'r HM erin zetten. Ben er niet meer aan toe gekomen. Edit: already done, thanks!
@Murmeli: te doen jah? Vond het vorige keer echt Zwaar! Over golfbanen, apart
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zal hem even overhalenHoly fuck!SPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: