Ik dacht altijd van wel...quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
Is cnn niet standaard op de tv bij iedereen?
Ze zijn nog steeds aan het praten in het hotel. Afwachten dus..quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
• De zwarte dozen zouden in handen van de rebellen zijn
Nog steeds?
Je kunt Engels selecteren bij available languages. Krijg je een vertaling.quote:
Want?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
respectloos om dat op juist dit moment te gaan zitten doen.
Als je nog analoog kijkt dacht ik niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
Is cnn niet standaard op de tv bij iedereen?
Okee THANKSquote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Klopt. Verwarring is er omdat de NSC van Oekraïne eerst zei dat ze het niet waren, waar Kiev later op terug kwam.
Dank!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef RVer het volgende:
[..]
Vertaling aanzetten, languages op Engels
oh thanks! had ik nog niet gezienquote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je kunt Engels selecteren bij available languages. Krijg je een vertaling.
Jawel.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je nog analoog kijkt dacht ik niet.
Het leger vecht niet in Donetsk, maar probeert wel de toegangswegen vrij te krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef .Exe het volgende:
[..]
Das nieuw voor mij.
Eerder vandaag zei Poroschenko dat het leger daar niet in gevecht was.
Oh, dan geen BBC world, mijn ouders hadden 1vd 2 in elk geval niet meer.quote:
neequote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is die trein al voorbij Donetsk?
Dat gaat zeker nog een paar uur duren voor hij in Donetsk is voorzover ik weet.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is die trein al voorbij Donetsk?
Die zit er niet op nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, dan geen BBC world, mijn ouders hadden 1vd 2 in elk geval niet meer.
Waarom duurt dat allemaal zo lang?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat gaat zeker nog een paar uur duren voor hij in Donetsk is voorzover ik weet.
Is een groot land. En er is oorlog aan de gang.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom duurt dat allemaal zo lang?
Die treinen gaan niet zo snel.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
twitter:euromaidan twitterde op maandag 21-07-2014 om 21:20:03#US Amb. Samantha Power looks on as #Russia's Vitaly Churkin votes in favor of #UN resolution on #MH17 investigation. http://t.co/w0WJgvMsQL reageer retweet
De trein is gebouwd door AnsaldoBreda.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |