Ik neem aan dat die Maleisiërs die zwarte dozen helemaal niet willen hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
Weer de zoveelste laffe leugen dus als de Maleisiërs nog steeds die zwarte dozen niet hebben. Echt
Als je nog moet onderhandelen met de separatisten dan maakt het vrij weinig uit of je ze beschuldigd met of zonder bewijs lijkt mij...quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk dat de bewijzen pas komen als alle lichamen in NL zijn en er op de crash site niets meer onderzocht moet worden. Als je nu gaat beschuldigen/bewijzen dan kunnen die separatisten misschien wel eens doordraaien en we nog moeten onze trein hebben!
Daarom is Nederland heel terughoudend wat betreft beschuldigingen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je nog moet onderhandelen met de separatisten dan maakt het vrij weinig uit of je ze beschuldigd met of zonder bewijs lijkt mij...
Kiev zegt zelf dat ze rond Donetsk barricades van de rebellen aan het opruimen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef .Exe het volgende:
[..]
Het leger is daar niet.
Het zijn verschillende criminele bendes
TV...quote:
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ik had de stream al van de VN Persco. Stond een paar post hierboven.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef RVer het volgende:
[..]
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
Maar daar praat Obama, die geeft een of andere medaille aan militairen
Ja, hij kwam gister terug om deze speech van 2 minuten te geven. Hij vertrok 18 juli naar zijn vakantiehuis in Griekenland, hij vertrok nadat hij het condoleanceregister had getekend. Echt een staatshoofd waardig.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:04 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is het dan zeker dat zij daar in zitten?
Klopt. Verwarring is er omdat de NSC van Oekraïne eerst zei dat ze het niet waren, waar Kiev later op terug kwam.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Kiev zegt zelf dat ze rond Donetsk barricades van de rebellen aan het opruimen zijn.
respectloos om dat op juist dit moment te gaan zitten doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Kiev zegt zelf dat ze rond Donetsk barricades van de rebellen aan het opruimen zijn.
Das nieuw voor mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. Die Boroday zegt daar toch een paar keer dat die dodentrein naar Mariupol gaat en dat ie om pathalogen had gevraagd voor de dead bodies maar ze stuurden observers terwijl er niks te observen viel want er gebeurde niks. Waarom ze maar niet kwamen wist ie ook niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef BaajGuardian het volgende:
zet dit even in de OP trouwens, en niet achter een spoiler:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |