Hoe aanlokkelijk dit ook klinkt wil ik de eerder aangehaalde 'laatste' poging toch echt op mijn eigen houtje proberen. De beslissing moet volledig vanuit mijzelf komen wil ik er volledig voor kunnen en willen gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan rest er maar één oplossing.
Ga met mij een avondje doorbrengen en je wilt niets liever dan mannen.
yayquote:
Nouja zegquote:Op maandag 21 juli 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
yay![]()
nouja ik ga misschien in september weg, dus als ik weg ben, ben je vrij om te gaan, anders niet
Delft is wel fucking chillquote:Op maandag 21 juli 2014 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Kamer zoeken in Delft is moeilijk man
Zeker, Littlerabbit. Voordat ik uit de kast kwam, had ik hetzelfde probleem. Tot ik opeens Paxcon leerde kennen, toen wist ik het zeker: ik ben voor de mannen en ik schaam me er niet voor. Floep, toen was ik uit de kast.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe aanlokkelijk dit ook klinkt wil ik de eerder aangehaalde 'laatste' poging toch echt op mijn eigen houtje proberen. De beslissing moet volledig vanuit mijzelf komen wil ik er volledig voor kunnen en willen gaan.
Dit begrijp je toch wel?
Relatief dichtbijquote:
Jaquote:
Had ik ook mn master kunnen gaan doenquote:
Blijf.quote:
Kijk je de beste singer-songwriter?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik ook mn master kunnen gaan doen
Waarom niet gedaan dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik ook mn master kunnen gaan doen
Als vrouw toch nietquote:Op maandag 21 juli 2014 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Kamer zoeken in Delft is moeilijk man
Instellingenquote:
Omdat ik Utreg gaquote:
Zou je denken maar helaasquote:
kan jij een onderscheid maken tussen pistolet wit en pistolet bruin?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blijf.
Tenzij ik jouw functie mag overnemen
gewoon effe neuken mt een vieze ouwe vent voor een kamer, heerlijk manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |