SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Je hebt altijd de optie om je heteroseksuele gevoelens weg te stoppen en voor mannen gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik baal er echt van dat ik hetero ben Etsu. Wat is het mannelijke lichaam toch goddelijk
Switchen is niet ergquote:Op maandag 21 juli 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik baal er echt van dat ik hetero ben Etsu. Wat is het mannelijke lichaam toch goddelijk
Ik zal het spoedig heroverwegen maar ik ga het nog een laatste poging geven. Zie het alsjeblieft niet als op het tweede plan gezet worden want dit is gewoon een stuk gecompliceerder. Je geaardheid in de kast stoppen is voor een hetero net zo lastig als een homoquote:Op maandag 21 juli 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt altijd de optie om je heteroseksuele gevoelens weg te stoppen en voor de mannen te gaan.
Wat valt er niet aan te snappen?quote:
Dan rest er maar één oplossing.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het spoedig heroverwegen maar ik ga het nog een laatste poging geven. Zie het alsjeblieft niet als op het tweede plan gezet worden want dit is gewoon een stuk gecompliceerder. Je geaardheid in de kast stoppen is voor een hetero net zo lastig als een homo
waarom ga je daarheenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Kamer zoeken in Delft is moeilijk man
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Kamer zoeken in Delft is moeilijk man
Waarom heb je hem gemaakt dan?quote:
quote:
Ja nou enquote:
Omdat school en m'n zus gaat samenwonenquote:
blijven we wel collega's dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat school en m'n zus gaat samenwonen
Woon je nabij Delft dan?quote:
Jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |