Heel erg bedankt voor je inzet.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Klopt, zie ook:
MED / Molurus gaat stoppen
En graag gedaan.
Bijna 4 jaar mod geweest, ik vind het wel weer mooi geweest. Het is tijd om weer eens iets anders te gaan doen.
Nog niet gestopt, zie ik. Want nog steeds blauw. Ondanks soms heftige meningsverschillen en irritatiesquote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Klopt, zie ook:
MED / Molurus gaat stoppen
En graag gedaan.
Bijna 4 jaar mod geweest, ik vind het wel weer mooi geweest. Het is tijd om weer eens iets anders te gaan doen.
Wanneer start die schoonmaak?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:49 schreef speknek het volgende:
Super bedankt Molurus. Je bent onmisbaar, maar we zullen ons best doen je legacy hoog te houden.
En nu tijd voor de grote schoonmaak.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 april 2015 10:14 schreef speknek het volgende:
Ik zit meer in W&T.
En naar mijn idee heeft het religiegeemmer geen toegevoegde waarde.
Hm, het lijkt alsof Ser_C dat eruit heeft gefietst het vorige deel.. Ik voeg 't weer toe.quote:Op maandag 13 april 2015 16:15 schreef Jigzoz het volgende:
F&L / Intelligent en gelovig #18
Er is een woordje weggevallen in de titel. Het was 'intelligent en toch gelovig'. Vrij essentieel verschil.
Ook kapiteins, immers zo'n subforum dient ingedeeld te worden.quote:Op maandag 13 april 2015 16:11 schreef Perrin het volgende:
Zie ik daar een vrijwilliger?
Forums hebben overigens geen kapiteins nodig, maar moderators.
En aangezien ik geen open mod-verzoekjes of ongemeld gebagger dat ingrijpen behoeft in de F&L topics zie momenteel, vraag ik me af waar je precies behoefte aan hebt van de moderatoren, hardromacore2.0..
Thanks!quote:Op maandag 13 april 2015 16:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hm, het lijkt alsof Ser_C dat eruit heeft gefietst het vorige deel.. Ik voeg 't weer toe.
Nee idd, dat leek me ook al zo vreemd.. Maar 't lijkt er wel op..quote:Op maandag 13 april 2015 16:21 schreef Molurus het volgende:
Dat was er al eens uitge-edit door bianconeri. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat een bewuste actie van Ser_C is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |