SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
Kim is wel een mooi meisje, kan iemand haar Twitter vinden ofzo?
nee, luiquote:
heb je internet in buitenland dan ofzoquote:Op maandag 21 juli 2014 19:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Nog 14 uur in deze trein zitten
Milf naast me
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Nog 14 uur in deze trein zitten
Milf naast me
geilquote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
Hey jongens:
TV / Brugklas #8 Kut Jasmijn en Nienke
Ditquote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
Hey jongens:
Ik kan geen meerdere topics tegelijk volgenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Tot straks na de uitzending!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan geen meerdere topics tegelijk volgen
Niet kunnen multitaskenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan geen meerdere topics tegelijk volgen
Dat waardeer ik enormquote:Op maandag 21 juli 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
Aangezien iedereen hier het volgt, blijf ik wel bij je, Ama.
Kim is gewoon sletjequote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooiboy is dat
Hij regelt Kim zonder moeite
vertrouw je me niet?quote:
Gelukkig komt er een seizoen 2!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
bijna einde seizoen
dit is de laatste week
jeejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |