?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:52 schreef lntel het volgende:
Rating System
Voor een ruil plaats vind een trade aanvragen bij het persoon waar je mee ruilt na de ruil een + of een - achterlaten licht aan de ervaring. Zichtbaar voor iedereen Met een beschrijving. en er moet een apart forum komen waar je stel je bent genakt door iemand en je geeft hem een -1 en hij geeft jou ook een -1 wat dus onterrecht is dat je daar op dst forum je topic kunt openen met een request om de -1 te verwijderen dit gaat natuurlijk niet gemakkelijk beide personen moeten bewust zijn van het topic en moeten beide hun bewijzen op tafel leggen. Admin of een select aantal personen zal dan Support zijn en moet dus die kwesties oplossen ( support mensen ouder als 18 en support badge)
Note: Ruilen is dus iets kopen/verkopen
Mvg.
Bieden mag, alleen geen 'bieden vanaf', want we hebben in het verleden vaak 'bieden vanaf 1 euro'-topics gehad, mensen bieden dan bijvoorbeeld uiteindelijk 20 euro en verwachten dat ze het daar ook voor krijgen, terwijl de uiteindelijke prijs waarvoor TS het verkocht wilde hebben dan bijvoorbeeld 100 euro was.quote:
uur of anders 10 minuten ofzo. Beetje het zelfde als met Outlook dat je een vertraging hebt van 10 sec voordat het verstuurd is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef lipper het volgende:
[..]
Sorry, ik zag het direct. Misschien is het een idee om de tt nog een uur aan te kunnen passen voordat het slot gaat zeg maar.
Zoveel nieuwe topics komen er toch niet bij? Ze staan sowieso in volgorde van tijd van laatste post, dus als je elke dag kijkt hoef je maar enkele tientallen topics te screenen. Daarvan zijn dan dus enkele nieuw, degene die je al gezien hebt onthoud je meestal wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:52 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat ik mis is om even snel de nieuwste topics te kunnen bekijken.
Ik struin altijd graag Marktplaats en hier V&A af, maar je kan slecht zien welke topics er nieuw bij zijn gekomen sinds je laatste bezoek.
Dit ja!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:52 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat ik mis is om even snel de nieuwste topics te kunnen bekijken.
Ik struin altijd graag Marktplaats en hier V&A af, maar je kan slecht zien welke topics er nieuw bij zijn gekomen sinds je laatste bezoek.
Door al die regels is V&A inmiddels een lachwekkende verzamelbak van hilarische topics geworden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:28 schreef very het volgende:
Gewoon ook e-tickets mogen verkopen zou een stap in de goede richting zijn.
Die regel slaat nergens op, want ik kan net zo makkelijk iemand oplichten als ik claim een hardticket te verkopen als ik dat zou willen. Daarbij is bijna alles digitaal tegenwoordig, dus e-tickets, vouchers etc zijn nogal veelvoorkomende dingen.
En waarom je geen zelfgemaakt werk/kunst mag verkopen vind ik ook maar een rare regel.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Catch22- het volgende:
Mij mod maken. Als ik even gauw door v&a klik verstuur ik zo vijf tr's voor topics die dicht kunnen
E-Tickets wordt steeds meer mee gefraudeerd en die mensen moet je geen podium willen bieden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:28 schreef very het volgende:
Gewoon ook e-tickets mogen verkopen zou een stap in de goede richting zijn.
Die regel slaat nergens op, want ik kan net zo makkelijk iemand oplichten als ik claim een hardticket te verkopen als ik dat zou willen. Daarbij is bijna alles digitaal tegenwoordig, dus e-tickets, vouchers etc zijn nogal veelvoorkomende dingen.
En waarom je geen zelfgemaakt werk/kunst mag verkopen vind ik ook maar een rare regel.
Ja een ongeregeld zootje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
E-Tickets wordt steeds meer mee gefraudeerd en die mensen moet je geen podium willen bieden.
Geen kunst verkopen komt omdat er iemand eens een schilderijtje van zichzelf verkocht, dat kreeg zo veel animo dat er op een gegeven moment een heel handeltje in ontstond en daar is V&A niet voor. Je moet V&A zien als een online kofferbakmarkt.
Zo is FOK!, als je geregeldheid wil dan kun je je spullen beter op eBay zetten. Kost je wel geld en je bent dan pas echt aan regels gebondenquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja een ongeregeld zootje.
Ik wil auto.
Dus eigenlijk wil je niets veranderen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo is FOK!, als je geregeldheid wil dan kun je je spullen beter op eBay zetten. Kost je wel geld en je bent dan pas echt aan regels gebonden
Dit topic gaat niet om veranderen, het gaat om wat jullie zouden willen om het te verbeteren. Of dat mogelijk, haalbaar (mede technisch haalbaar) of wenselijk is kunnen we gaan bespreken zodra er een goed idee komt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je niets veranderen?
Het is bijna 2015, heel de wereld is digitaal en bijna geen enkel kaartje wordt nog geprint.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet om veranderen, het gaat om wat jullie zouden willen om het te verbeteren. Of dat mogelijk, haalbaar (mede technisch haalbaar) of wenselijk is kunnen we gaan bespreken zodra er een goed idee komt.
Reden van het niet toelaten van E-tickets lijkt me heel duidelijk en dat beleid gaat waarschijnlijk niet veranderen.
Op een rommelmarkt verkoop je ook geen e-tickets, hier dus ook niet, er zijn genoeg andere kanalen waar je dat kunt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:58 schreef very het volgende:
[..]
Het is bijna 2015, heel de wereld is digitaal en bijna geen enkel kaartje wordt nog geprint.
Doe dan dat alleen users die hier bijvoorbeeld al een jaar zitten dit kunnen aanbieden. Daarmee filter je waarschijnlijk alles al.
Dit is alleen geen rommelmarkt, dit is een website.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op een rommelmarkt verkoop je ook geen e-tickets, hier dus ook niet, er zijn genoeg andere kanalen waar je dat kunt.
Je kunt V&A zien als een online rommelmarkt. Daarom ook geen handel, geen winst maken, geen e-tickets. Het risico is gewoon te groot.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef very het volgende:
[..]
Dit is alleen geen rommelmarkt, dit is een website.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |