Je kan heel duidelijk zien welk formaat het is. Je doet alsof jij dat niet kan zien. Dat is gewoon geen argument.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe weet ik nou of het A3/A4/A5 is?
En als jij zegt dat het zo groot is ga ik daar vanuit.
Ik heb gezegd dat ik het mooi vind.
Ik vond ze echter nogal klein dus ik meette het nu eens na. En het klopt niet met je beschrijving.
Vandaar dat ik dat nu laat weten.
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef lipper het volgende:
[..]
Je kan heel duidelijk zien welk formaat het is. Je doet alsof jij dat niet kan zien. Dat is gewoon geen argument.
Je had ook een PM kunnen sturen om het mij te laten weten. Je wilt direct een oplossing. Daarmee beschuldig je me dus ook direct. Dat vind ik gewoon niet netjes.
Niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Maar wat doen we eraan?
Er is duidelijk te zien hoe groot het is.quote:
Gast, als jij zegt dat hij zo groot is geloof ik dat toch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef lipper het volgende:
[..]
Er is duidelijk te zien hoe groot het is.
Dat jij dat niet wilt zien is naief. Daarbij maakt de grootte van de matrix niks uit op de waarde van het fossiel.
Nee hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gast, als jij zegt dat hij zo groot is geloof ik dat toch.
Op een foto is toch nooit te zien hoe groot iets is.
Je hebt me dus gewoon verkeerde informatie verschaft.
Als je gewoon een lineaal had gepakt had je het geweten.quote:
Ja, of je kijkt jaar de lijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als je gewoon een lineaal had gepakt had je het geweten.
En ongeveer is geen 10 x 5 cm afwijking! Bij een fossiel is dat nogal veel. Dus geen ongeveer.
Ja dit dus. Je herkent de afmetingen. Zoiets alledaags is een goed referentiepunt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
Je ziet toch aan de hand van een A4tje wel hoe groot zoiets dan ongeveer is?
Als je de maten die lipper aangeeft erbij houd zou dat wel zo kunnen zijn. Echter zie je duidelijk dattie op een A4tje ligt. Doe dan navraag naar de maten denk ik.quote:
Ik heb de maten gevraagd hoor. zie zijn reactie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je de maten die lipper aangeeft erbij houd zou dat wel zo kunnen zijn. Echter zie je duidelijk dattie op een A4tje ligt. Doe dan navraag naar de maten denk ik.
Hij verwijst wel meteen naar de foto. Waar je ze op de foto ziet op een a4tje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb de maten gevraagd hoor. zie zijn reactie.
25x15 heeft hij gezegd. terwijl het 15x10 is.
Pff, fotos zijn interpretatie, 25x15 een zeer duidelijk antwoord, en 15x10 een afwijking van 150%quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij verwijst wel meteen naar de foto. Waar je ze op de foto ziet op een a4tje.
Het is naar voor jou maar ik denk niet dat er veel aan te veranderen is![]()
Voor de duidelijkheid, ik reageer hier als user, niet als moderator van FOK!
Uit het ongeveer kun je opmaken dat ik het niet heb opgemeten. Je ziet het duidelijk op A4 formaat liggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pff, fotos zijn interpretatie, 25x15 een zeer duidelijk antwoord, en 15x10 een afwijking van 150%
Dat is misleiding
En hoe moet dat duidelijk een A4 zijn en geen A5?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef lipper het volgende:
[..]
Uit het ongeveer kun je opmaken dat ik het niet heb opgemeten. Je ziet het duidelijk op A4 formaat liggen.
Als ik een knoop verkoop, dan leg ik hem naast een euro. Omdat ik weet hoe groot een euro is. Dit is hetzelfde, er hoeft helemaal geen liniaal naast. Zo zie je ook hoe groot hij ongeveer is.
Omdat dat duidelijk een A4 is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En hoe moet dat duidelijk een A4 zijn en geen A5?
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef lipper het volgende:
[..]
Uit het ongeveer kun je opmaken dat ik het niet heb opgemeten.
Doordat ik zei ongeveer. Het is een week later. Pech gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
Dit fossiel is nooit precies op te meten zoals een vierkant, dus dan is het altijd ongeveer.
Hoe kan ik er dan uit opmaken dat je het niet gemeten hebt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:28 schreef lipper het volgende:
[..]
Doordat ik zei ongeveer. Het is een week later. Pech gehad.
Moet ik nu ¤3 naar je overmaken ofzo. Je hebt waarschijnlijk iets gekocht wat je achteraf gezien niet kon betalen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |