Ik wil ook niet gemeen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
First you must learn how to smile as you kill
If you want to be like US, the folks on the hill
quote:
merk je toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt je dagelijkse brainwash alweer erop zitten?
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]Mwah, het einde had wel potentie, alleen nog een paar waardige "tegenspelers" scoren. High Five!
Scheelt toch weer een hoop kritisch nadenken. Plus meer tijd over om pilletjes te slikken.quote:
pillen zijn top. moet je ook eens proberen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Scheelt toch weer een hoop kritisch nadenken. Plus meer tijd over om pilletjes te slikken.
Zal ik doen, altijd al een zombie willen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef isax het volgende:
[..]
pillen zijn top. moet je ook eens proberen.
jammer genoeg ben ik geen zombie er van geworden.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zal ik doen, altijd al een zombie willen zijn.
Wat heeft moeder zijn er mee te maken? Ik heb geen kinderenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hou het op, het is niet waar. Ik ben inderdaad niet de goede persoon om felle discussies mee te voeren. Ik irriteer me wel eens maar maak me er minder druk om dan jullie denken. In mijn echte leven heb ik met zoveel verschillende mensen te maken gehad dat ik me er meestal maar gewoon bij neer leg. En dat doe ik nu ook.
Laat ieder mens gewoon in zijn waarde. Dat is mijn ding.
Ik ben nou eenmaal een moeder en als dat niet overkomt dan is dat ook goed.
Je bedoelt dat je je er niks meer van kan herinneren. Dat krijg je na verloop van tijd hè, niks aan te doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef isax het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik geen zombie er van geworden.
Als je moeder bent dan mag je onzin lullen, zo werkt dat, blijkbaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft moeder zijn er mee te maken? Ik heb geen kinderen
Geeft niks, mijn advies, wel gewoon blijven oefenenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, volgend levenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je moeder bent dan mag je onzin lullen, zo werkt dat, blijkbaar.
Dus nog even wachten, muis.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niks, mijn advies, wel gewoon blijven oefenen
Nou er zijn grenzen, ik heb er ook niks mee.quote:
Ik bedoel daarmee, dat IK daardoor veel gevoeliger ben geworden, er gaat toch een soort knop in je kop om zodra je kinderen krijgt, bij mij dan. IK hou het puur bij mezelf. Ieder mens is verschillend en dat is zijn goed recht. Alleen geef ik toe dat ik daardoor anders ben gaan denken en in mijn dagelijkse leven ben ik dus iedere dag bezig met 3 tieners, we bespreken hier alles en hebben een hele sterke band doordat we heel goed praten met elkaar en ze hebben het niet makkelijk en daardoor ben ik ook wel eens emotioneel uitgeput.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga toch maar kinderen nemen, krijg ik wat gevoel in mijn donder.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Jian het volgende:
"Zoek altijd de goedkeuring van anderen en je wordt hun slaaf"
Ik zet 'm gewoon neer als mijn wijsheid van/voor vandaag....
Tijd van de maand.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Joezi het volgende:
Wat is er aan de handjes? SC fight, zoals het hoort?
hoog niveautje he?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Joezi het volgende:
Wat is er aan de handjes? SC fight, zoals het hoort?
Heb je een punt of drang gehad in je leven dat je het hebt overwogen?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga toch maar kinderen nemen, krijg ik wat gevoel in mijn donder.
Was je rooie poes blij om je te zienquote:
Net zoals wij geloven wat wij voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:19 schreef Joezi het volgende:
Another disgusting cowardly smoke screen from the mass murderer Putler and his obedient servants in RT.
Nearly every silly Russian bastard on here believe Putler because he controls their media.
Ja zoals jij die alleen de Telegraaf leestquote:Op maandag 21 juli 2014 18:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Net zoals wij geloven wat wij voorgeschoteld krijgen.
Nee nooit, wel soms een relatie gehad waar we zoiets hadden als ik toch zwanger zou worden zien we wel en is het welkom, een abortus lijkt me qua gevoel erg naar. Het is nooit gebeurd.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je een punt of drang gehad in je leven dat je het hebt overwogen?
Oei vertel.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Ygritte het volgende:
Grote gore tyfus kut... heb een deuk in mijn auto gereden![]()
En het ergste nog, 't was mijn eigen schuld
Ik wil hier natuurlijk geen clichés gaan zitten oprakelen, maar ja, vrouwen achter het stuur .........quote:Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Ygritte het volgende:
Grote gore tyfus kut... heb een deuk in mijn auto gereden![]()
En het ergste nog, 't was mijn eigen schuld
Zolang je niet alles wat je leest als DE Waarheid beschouwt is er niks mis met De Telegraaf.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zoals jij die alleen de Telegraaf leest
Ik was gewoon dom, achteruit het parkeervak tegen de kont van een ander aan.... hoofd bij wat anders, irriterend aan iemand die zo kut geparkeerd had dat ik er eigenlijk niet in kon, eigenlijk al te laat en toen boem.....quote:
Tja.. dat was mijn punchline ook altijd, (want dat gold namelijk niet voor mijquote:Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil hier natuurlijk geen clichés gaan zitten oprakelen, maar ja, vrouwen achter het stuur .........
Ik had laatst ook een deuk, die gast reed hard achteruit en zag me niet ik kon niet sneller reageren dan op mijn claxon te drukken. Ik had een deukje en hij reed in een gloed nieuwe BMW die niet van hem was. De tranen stonden in zijn ogen. Ik heb het er maar bij gelatenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil hier natuurlijk geen clichés gaan zitten oprakelen, maar ja, vrouwen achter het stuur .........
Wij mannen kunnen dat wel handelenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:33 schreef Jian het volgende:
Waarom doen Brain en Joezi onaardig tegen elkaar, dit is een liev topic
Softie, je lijkt wel een moedertje, je had moeten gaan huilen en hem uit moeten persen als een citroenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een deuk, die gast reed hard achteruit en zag me niet ik kon niet sneller reageren dan op mijn claxon te drukken. Ik had een deukje en hij reed in een gloed nieuwe BMW die niet van hem was. De tranen stonden in zijn ogen. Ik heb het er maar bij gelaten
Joh dat ding van mij is een tank. Ik had medelijden met die gozer.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Softie, je lijkt wel een moedertje, je had moeten gaan huilen en hem uit moeten persen als een citroen
Ahhhh, coulant! (weet niet of ik dat gedaan had)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een deuk, die gast reed hard achteruit en zag me niet ik kon niet sneller reageren dan op mijn claxon te drukken. Ik had een deukje en hij reed in een gloed nieuwe BMW die niet van hem was. De tranen stonden in zijn ogen. Ik heb het er maar bij gelaten
Het was amper te zien, hij had wat meer ellendequote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh, coulant! (weet niet of ik dat gedaan had)
Dat bedoel ik, je wordt soft op je oude dag, ik merk het ook in de cos er zitten daar tegenwoordige gewoon mensen die je aardig vinden ......quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh dat ding van mij is een tank. Ik had medelijden met die gozer.
Waar rijd jij in dan? Saab met van die megabumpers?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh dat ding van mij is een tank. Ik had medelijden met die gozer.
Wie danquote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je wordt soft op je oude dag, ik merk het ook in de cos er zitten daar tegenwoordige gewoon mensen die je aardig vinden ......
Een mazda 323 uit 1996quote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar rijd jij in dan? Saab met van die megabumpers?
Gewoon een paar, diegenen die als jij binnenkomt zwaaien en naar wie jij dan weer terug zwaait, je weet heus wel wie ik bedoel ...quote:
Neem de NOS. Onlangs bij het pro-Palestijns protest liepen mensen met hakenkruizen.Dit was geen uitzondering, bij voorgaande pro-Palestijnen protesten kwam dit ook heel vaak voor. Wat doet de NOS? Die knipt dat er gewoon uit en laat het niet zien. Terwijl wanneer Wilders een bijeenkomst heeft en iemand heeft een hakenkruis 5 cm diep in zijn anus getatoeëerd dan weet de NOS hem te vinden en wordt er melding van gemaakt in het journaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zoals jij die alleen de Telegraaf leest
Ik zeg doenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb mezelf per ongeluk gesneden, ben aan 't twijfelen of ik erover zal gaan bitchen in de SC.
Gevaarlijk, dat ding heeft me nog nooit in de steek gelaten. Echt nooit !!! Ja bandjes en uitlaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
323, gevaarlijk!
Met of zonder spoiler?
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon een paar, diegenen die als jij binnenkomt zwaaien en naar wie jij dan weer terug zwaait, je weet heus wel wie ik bedoel ...
Nee geen Fquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb mezelf per ongeluk gesneden, ben aan 't twijfelen of ik erover zal gaan bitchen in de SC.
Dit is wel waar,quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Neem de NOS. Onlangs bij het pro-Palestijns protest liepen mensen met hakenkruizen.Dit was geen uitzondering, bij voorgaande pro-Palestijnen protesten kwam dit ook heel vaak voor. Wat doet de NOS? Die knipt dat er gewoon uit en laat het niet zien. Terwijl wanneer Wilders een bijeenkomst heeft en iemand heeft een hakenkruis 5 cm diep in zijn anus getatoeëerd dan weet de NOS hem te vinden en wordt er melding van gemaakt in het journaal.
quote:
Dus de paprika kwam net uit de oven, en toen moest het gesneden worden maar glad want olijfolie dus ik glij uit en ja hoor, het bloed spuit in de rondte, hele keuken onder.quote:
* sararaats stuurt een plakkertje (lees: pleistertje)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Baconbus het volgende:
Dus de paprika kwam net uit de oven, en toen moest het gesneden worden maar glad want olijfolie dus ik glij uit en ja hoor, het bloed spuit in de rondte, hele keuken onder.
Voel mijn pijn.
Rode paprika ? Valt het niet op. Oh en sterktequote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Dus de paprika kwam net uit de oven, en toen moest het gesneden worden maar glad want olijfolie dus ik glij uit en ja hoor, het bloed spuit in de rondte, hele keuken onder.
Voel mijn pijn.
Manipulatie van de media is een dubbelzijdig zwaard.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is wel waar,ik ben benieuwd hoe die linksluller Joezi zich hieruit redt
Zonder beeld is het toch niet zo spectaculair, heb je dat zelf ook door?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Voel mijn pijn.
Ik vind NOS journaal ook slecht hoor, niet om aan te gluren. Maar grappig is dat tijdens die protestmars de Pro Palestijnen de NOS juist beschuldigt voor het kiezen van partij voor Israel, en de slachtoffers van Palestijnse kant te bagatelliseren.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Neem de NOS. Onlangs bij het pro-Palestijns protest liepen mensen met hakenkruizen.Dit was geen uitzondering, bij voorgaande pro-Palestijnen protesten kwam dit ook heel vaak voor. Wat doet de NOS? Die knipt dat er gewoon uit en laat het niet zien. Terwijl wanneer Wilders een bijeenkomst heeft en iemand heeft een hakenkruis 5 cm diep in zijn anus getatoeëerd dan weet de NOS hem te vinden en wordt er melding van gemaakt in het journaal.
Het was een gele.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Rode paprika ? Valt het niet op. Oh en sterkte
bij de autokeuring vinden ze altijd wel iets om terug te komen, al is het iets onbenulligs. ervaring genoeg mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevaarlijk, dat ding heeft me nog nooit in de steek gelaten. Echt nooit !!! Ja bandjes en uitlaat.
Ik bid wel elk jaar voor de APK.
Nogal. Volgende keer toch maar plaatjes doen dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zonder beeld is het toch niet zo spectaculair, heb je dat zelf ook door?
Was, niks zeggenquote:
Ahhhhhh hier heb je een pleister, voor de echte keukenprins(es)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Voel mijn pijn.
Ik heb me eruit geredquote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Koken met pleisters is goor. Plus ik ben een man.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhhhh hier heb je een pleister, voor de echte keukenprins(es)
[ afbeelding ]
Drijvende pleisters in het zwembadquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Koken met pleisters is goor. Plus ik ben een man.
Ik kom al 20 jaar bij de zelfde garage. Nooit geen overbodig gedoe. Zelfs als ik een grote beurt boek zegt hij achteraf dat het niet nodig was omdat ik er niet veel mee gereden hebquote:Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
bij de autokeuring vinden ze altijd wel iets om terug te komen, al is het iets onbenulligs. ervaring genoeg mee.
Ik verwacht wel een of andere drogreden of het wordt genegeerd. Beide zie ik als een overwinning.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Vroeger was ik dol op pleisters, overal moest een pleister op.quote:
quote:
That's what she said.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom al 20 jaar bij de zelfde garage. Nooit geen overbodig gedoe. Zelfs als ik een grote beurt boek zegt hij achteraf dat het niet nodig was omdat ik er niet veel mee gereden heb
Ik zou maar thuis blijvenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]walchelijk, net als plassende kinderen, ongestelde huisvrouwen en smutsige bejaarden in het zwembad.....
Plassende kinderen vind ik overigens wel top.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]walchelijk, net als plassende kinderen, ongestelde huisvrouwen en smutsige bejaarden in het zwembad.....
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een of andere drogreden of het wordt genegeerd. Beide zie ik als een overwinning.
Die mensen willen dat de staat Israel vernietigd wordt dus ze zijn al gauw niet tevreden.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind NOS journaal ook slecht hoor, niet om aan te gluren. Maar grappig is dat tijdens die protestmars de Pro Palestijnen de NOS juist beschuldigt voor het kiezen van partij voor Israel, en de slachtoffers van Palestijnse kant te bagatelliseren.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Plassende kinderen vind ik overigens wel top.
Dan slurp ik altijd wat water op en doe alsof ik een fonteintje ben.
Uh boekquote:
Ik moest eten gisteren en er zaten zoveel fouten in je laatste post dat ik een half uur bezig zou zijn om je dat uit te leggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
[..]Je staat nog op 0 hoor, gister ben je gevlucht met je staart tussen je benen.
Commentaar, jij? Van wie?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh boekMaar beurt typen mag niet van mijn laptop anders krijg ik commentaar
Smoesjes. Ik wil hard tegen hard, handjes tegen elkaar en ding ding ding, we zijn begonnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moest eten gisteren en er zaten zoveel fouten in je laatste post dat ik een half uur bezig zou zijn om je dat uit te leggen.
Slaat nergens op ik dacht dat ik een type fout had gemaakt, maar perfect als ik ben is dat niet zo.quote:
Open lekker een eigen topicquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Smoesjes. Ik wil hard tegen hard, handjes tegen elkaar en ding ding ding, we zijn begonnen.
Nooit twijfelen aan je eigen perfectie.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaat nergens op ik dacht dat ik een type fout had gemaakt, maar perfect als ik ben is dat niet zo.
Joezi leeft in een wereld met kaboutertjes die in paddestoelen wonen. Probeer dan maar eens iets duidelijk te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Smoesjes. Ik wil hard tegen hard, handjes tegen elkaar en ding ding ding, we zijn begonnen.
Minachting voor je tegenstander, dit begint goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Joezi leeft in een wereld met kaboutertjes die in paddestoelen wonen. Probeer dan maar eens iets duidelijk te maken.
nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sookie heeft sex met Bill, Alcide en Eric tegelijk?
Ik moet nog anderhalf seizoen kijken ofzo... morgen maar eens doen, nadat ik bij de garage ben geweest...quote:Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef isax het volgende:
[..]
nee.![]()
ik wil nog wel een eric neukt sookeeeh scene.![]()
maar meestal skip ik de sex.
lol. hoef niet te vragen wat de target demo is.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze binnen, maar ik heb geen zin in film kijken
Barefoot (2014) - IMDb
niet klikke als je geen spoilers wil, duh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het uitzenden van de paar hakenkruizen zou ook al snel verkeerde beeldvorming geven. Ze zenden ook niet de juichende Israeliërs uit, tijdens het bombarderen van Gaza. Maar het blijft lastig om enigszins neutraal te blijven en te kunnen filteren als kijker.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die mensen willen dat de staat Israel vernietigd wordt dus ze zijn al gauw niet tevreden.
Die lijkt me ook kut. Je zit toch wel Suits weer te volgen hè?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Barefoot (2014) - IMDb
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Barefoot (2014) - IMDb
Hoe bedoel je? Ik ga meestal uit van deze reeks TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIIquote:Op maandag 21 juli 2014 19:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. hoef niet te vragen wat de target demo is.
ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Barefoot (2014) - IMDb
Suits serie 4 is compleet. Moet het nog kijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Die lijkt me ook kut. Je zit toch wel Suits weer te volgen hè?
Elke film die gemaakt wordt heeft een zogeheten 'target demographic', oftewel doelgroep, die ze willen bereiken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ga meestal uit van deze reeks TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Heb je betere tips dan.
Ik laat het je wel wetenquote:
Vrouwen film? Volgens mij was de gene die er positief over sprak een man in dat topic, maar dat zal wel een homo geweest zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Elke film die gemaakt wordt heeft een zogeheten 'target demographic', oftewel doelgroep, die ze willen bereiken.
Kijkend naar de poster van deze film heb ik geen twijfels welke doelgroep dat is.
Ik zit te wachten op deel 6, ik was een beetje huiverig toen Mike als investment banker naar een ander bedrijf ging, maar dat viel gelukkig niet tegen. Nog steeds top en Louis en Donna als vanoudsquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Suits serie 4 is compleet. Moet het nog kijken.
Dat laatstequote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef isax het volgende:
waarom ben je aardig soury?
koorts? griep? goede been uit bed gestapt?
of loop je te trollen?
Zes huh?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op deel 6, ik was een beetje huiverig toen Mike als investment banker naar een ander bedrijf ging, maar dat viel gelukkig niet tegen. Nog steeds top en Louis en Donna als vanouds
Comedy, Drama & Romance zegt voor mij meestal genoeg.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrouwen film? Volgens mij was de gene die er positief over sprak een man in dat topic, maar dat zal wel een homo geweest zijn
Laat maar zitten, echt lachwekkend slecht: dat loopje van Harrevie; de zich constant herhalende grappen en grollen van louis litt; de intriges die steeds bijna hetzelfde zijn (maar dan net een ander kleurtje); maar vooral de vergezochte verhaallijntjes en de voorgekauwde voorspelbare ontwikkelingen bij iedere nieuwe zaak... hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Suits serie 4 is compleet. Moet het nog kijken.
nuchter.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef isax het volgende:
waarom ben je aardig soury?
koorts? griep? goede been uit bed gestapt?
of loop je te trollen?
Ach ja het loopt vast goed af, ik hou eigenlijk wel van alle genres. Het kan me ook niet te ver gaan wat dat betreft.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Comedy, Drama & Romance zegt voor mij meestal genoeg.
Comedy en Drama kan misschien nog, maar Comedy, Drama & Romance, nee dan weet je dat 't een vrouwenfilm is.
En de beeldvorming van de achterban van Wilders dan. Toen op zijn manifestatie enkele figuren met de prinsenvlag gingen zwaaien kreeg hij van alle kanten zware kritiek en werd er uitgebreid aandacht aan geschonken in de media terwijl dit een verwaarloosbare minderheid is. Zeker als je het vergelijkt met de antisemitische aanhang van partijen waar veel moslims op stemmen zoals de PVDA of SP.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar het uitzenden van de paar hakenkruizen zou ook al snel verkeerde beeldvorming geven. Ze zenden ook niet de juichende Israeliërs uit, tijdens het bombarderen van Gaza. Maar het blijft lastig om enigszins neutraal te blijven en te kunnen filteren als kijker.
Dus je houdt ook van films als Oldboy?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja het loopt vast goed af, ik hou eigenlijk wel van alle genres. Het kan me ook niet te ver gaan wat dat betreft.
Haha, valt me van je tegen ouwe. Maar ik vond vroegert swiebertje ook te gekquote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op deel 6, ik was een beetje huiverig toen Mike als investment banker naar een ander bedrijf ging, maar dat viel gelukkig niet tegen. Nog steeds top en Louis en Donna als vanouds
Ik wilde net gaan zeggen dat je gewoon met een big smile op je dikke tronie zit te genieten van Louis en Donaa toen ik je afsluiter las ....quote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Laat maar zitten, echt lachwekkend slecht: dat loopje van Harrevie; de zich constant herhalende grappen en grollen van louis litt; de intriges die steeds bijna hetzelfde zijn (maar dan net een ander kleurtje); maar vooral de vergezochte verhaallijntjes en de voorgekauwde voorspelbare ontwikkelingen bij iedere nieuwe zaak... haha, zo slecht dat ik er graag naar kijk
![]()
Hoi by the wee
Ik heb 4 als laatste staan, 3 gezienquote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
season 4, 5 episodes geweest, ik wacht op 6 ......
O jij zit op dát level. Ik vond het alleen maar heel slecht. Balen want ik moest een nieuwe serie.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Laat maar zitten, echt lachwekkend slecht: dat loopje van Harrevie; de zich constant herhalende grappen en grollen van louis litt; de intriges die steeds bijna hetzelfde zijn (maar dan net een ander kleurtje); maar vooral de vergezochte verhaallijntjes en de voorgekauwde voorspelbare ontwikkelingen bij iedere nieuwe zaak... haha, zo slecht dat ik er graag naar kijk
![]()
Hoi by the wee
Close call.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O jij zit op dát level. Ik vond het alleen maar heel slecht. Balen want ik moest een nieuwe serie.
Ga nu maar aan The Leftovers beginnen. Titel doet me denken aan het bordje dat in de magnetron altijd klaar staat als ik naar de hoe.. overgewerkt heb. Dus da's wel gezellig.
Gertjens! Alles wel?quote:
La mij nou effe gewoon genieten van Suits, ik vind Donna gewoon hartstikke geil, daar ga ik als ik later groot ben mee trouwenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, valt me van je tegen ouwe. Maar ik vond vroegert swiebertje ook te gek![]()
Hoe is ie verder (behalve je lousy taste voor drama)?
Je kijkt het dus wel, galbakquote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
![]()
Hoi by the wee
Masterlijk, eens terugkijken maar 1 keer gezienquote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Baconbus het volgende:
Wat vinden jullie van There Will Be Blood?
Mister Sly, the SC missed u lots! We zijn benieuwd naar je verhalen!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, valt me van je tegen ouwe. Maar ik vond vroegert swiebertje ook te gek![]()
Hoe is ie verder (behalve je lousy taste voor drama)?
6 overmorgen op de buis in de USAquote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb 4 als laatste staan, 3 gezienMaakt niet uit komt vanzelf.
Kut, soms is ergernis ook fijn, waarom denk je anders dat ik hier kom in die sc-tokkie-tentquote:
Dat is nog niet vaak genoeg. Ik heb 'm nu 3x gezien denk ik. Daniel-Day Lewis topacteur.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Masterlijk, eens terugkijken maar 1 keer gezien
Zieltjes winnen ? Voor je ruk forumquote:Op maandag 21 juli 2014 19:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kut, soms is ergernis ook fijn, waarom denk je anders dat ik hier kom in die sc-tokkie-tent
Ben jij dat op je UI?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kut, soms is ergernis ook fijn, waarom denk je anders dat ik hier kom in die sc-tokkie-tent
Door de weeks he?quote:
Oh ik download ze, zoals het hoortquote:
maar jij ziet er zelf uit als een verdomde tokkie.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola Joezie!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mister Sly, the SC missed u lots! We zijn benieuwd naar je verhalen!![]()
Prima.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kop houwe hoer, of ik laat je afknallen in je tuin.
rijke stinkert alarm.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lekker robuust.![]()
Ik ben ook die op m'n UI.
666quote:
Zelf ben ik niet van de piemels, maar je hebt wel een Michael Chiklis-vibe gaande, dus dat komt wel goed neem ik aan.quote:
Doorfietsen nep-lobascaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:32 schreef isax het volgende:
[..]
maar jij ziet er zelf uit als een verdomde tokkie.
Totaal niet zelfs. Waarom?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gertjens! Alles wel?
Vind je ook niet dat isa. x. qua teksten op 'gedrag' op good old lobasca lijkt?
Voor een pillen poppende psycho-bitch die geilt op nummers en niet eens topmodel is? Uiteraard.quote:
ik ben geen psycho-bitchquote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor een pillen poppende psycho-bitch die geilt op nummers en niet eens topmodel is? Uiteraard.
Ja, hier ook.quote:
Opbouw van teksten, de schommelingen in stemming, de sexuele voorkeur bij onderwerpen etc.etcquote:
lol je doet nu toch het zelfde met je antisemitische beschuldigingen. Dat is een veel te extreme beeldvorming. Een antisemiet is ook tegen arabieren slimmerd, arabieren zijn semietenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de beeldvorming van de achterban van Wilders dan. Toen op zijn manifestatie enkele figuren met de prinsenvlag gingen zwaaien kreeg hij van alle kanten zware kritiek en werd er uitgebreid aandacht aan geschonken in de media terwijl dit een verwaarloosbare minderheid is. Zeker als je het vergelijkt met de antisemitische aanhang van partijen waar veel moslims op stemmen zoals de PVDA of SP.
Ik krijg trek in dropquote:Op maandag 21 juli 2014 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
opbouw van teksten, de schommelingen in stemming, de sexuele voorkeur bij onderwerpen etc.etc![]()
![]()
dan liever lobasca, die was tenminste 'zichzelf'
Die belt ze ook vaak neem ik aan.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die heb ik echt in mijn telly nummer, dat weet isax zelfs al
Gewoon jong.quote:
Drop shots danquote:Op maandag 21 juli 2014 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was dat 1 van haar hinten om den leverworst te lokken?
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Amazing hoe het ineens naar beneden keldert....
Ouderwets gezelligquote:
Ik pas. Je danst er weer omheen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je doet nu toch het zelfde met je antisemitische beschuldigingen. Dat is een veel te extreme beeldvorming. Een antisemiet is ook tegen arabieren slimmerd, arabieren zijn semietenIk vind alleen maar dat je je filter eens aan moet zetten, niet zo kortzichtig zijn.
Yes!!!! Weer gewonnen!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik pas. Je danst er weer omheen.
Ik zie het ook hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf nooit tegen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf totaal tegen in 1 post.
Whatever is your cup of tea....quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]Hoezo??? geen onvertogen woord valt er, zelfs die bolle probeert op zijn manier aimabel te zijn ......
Oh ..quote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf totaal tegen in 1 post.
Ja, dacht ik ook... Ben ik godverdomme een keer mild (terwijl gisteren m'n schoonmoeder dood in bed lag), krijg je dat weer..quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]Hoezo??? geen onvertogen woord valt er, zelfs die bolle probeert op zijn manier aimabel te zijn ......
Las laatst jouw gebrabbel en matig verweer...dat je hier nog durft te komenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahh dat is kut, gecondoleerdquote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook... Ben ik godverdomme een keer mild (terwijl gisteren m'n schoonmoeder dood in bed lag), krijg je dat weer..![]()
[ afbeelding ]
Lees eens terug, eerst zeg je dat ze negatieve beeldvorming creëren door, door de paar Wilders extremisten eruit te lichten. En daarna noem je SP en PVDA antisemisch, en creëer je zelf extreem overtrokken beeldvorming.quote:
Jij schrale kloon met frustratie en drang nog steeds onrust te stoken in deze -inmiddels- vredige en fijne slowchat. Fuck offquote:
En hou je er nog wat aan over; Audi A6, 3 weken Indonesië, weekje Center Parcs, electrische BBQ? Ga me niet vertellen dat ze geen eens een begrafenisverzekering had hèquote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook... Ben ik godverdomme een keer mild (terwijl gisteren m'n schoonmoeder dood in bed lag), krijg je dat weer..![]()
[ afbeelding ]
Je komt toch zelf stoken, maar ik snap het wel. Stoom afblazen met een verlies in de familie.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij schrale kloon met frustratie en drang nog steeds onrust te stoken in deze -inmiddels- vredige en fijne slowchat. Fuck off
Ja en eergisteren, en vorige week. Geef dat mens nou eens haar laatste rustplaats man, ze kan niet eeuwig bij jullie in de logeerkamer blijven liggen. Moet ik zeker op die vlekkenbank van je pitten als we weer een avondje gaan zuipen en basen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook... Ben ik godverdomme een keer mild (terwijl gisteren m'n schoonmoeder dood in bed lag)
audi 80 onderdelen; midweek in de buurt van crematorium Schagen en inderdaad een rug of zes in de min voor een mdf-kist en bijkomende kosten. dat is weer on me.. Jij mag ook wel meedelen want jij hebt ook wel 'ns met me wijf liggen bonken..quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En hou je er nog wat aan over; Audi A6, 3 weken Indonesië, weekje Center Parcs, electrische BBQ? Ga me niet vertellen dat ze geen eens een begrafenisverzekering had hè
lol. lekker feesten met tokkies uit Australië.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En hou je er nog wat aan over; Audi A6, 3 weken Indonesië, weekje Center Parcs, electrische BBQ? Ga me niet vertellen dat ze geen eens een begrafenisverzekering had hè
O, is Ygritte óók al Lobasca?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij schrale kloon met frustratie en drang nog steeds onrust te stoken in deze -inmiddels- vredige en fijne slowchat. Fuck off
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en eergisteren, en vorige week. Geef dat mens nou eens haar laatste rustplaats man, ze kan niet eeuwig bij jullie in de logeerkamer blijven liggen. Moet ik zeker op die vlekkenbank van je pitten als we weer een avondje gaan zuipen en basen.
Al de hele middagquote:
Met je schoonmoeder ook, maar die schokte daar dan ook rijkelijk voor, toen had ze nog poen zatquote:Op maandag 21 juli 2014 20:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
audi 80 onderdelen; midweek in de buurt van crematorium Schagen en inderdaad een rug of zes in de min voor een mdf-kist en bijkomende kosten. dat is weer on me.. Jij mag ook wel meedelen want jij hebt ook wel 'ns met me wijf liggen bonken..
Ze schokt nog na. Ik zou voor cremeren gaan in dat geval.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Met je schoonmoeder ook, maar die schokte daar dan ook rijkelijk voor, toen had ze nog poen zat
Hij is zelf één groot zichtbaar litteken.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
Dit litteken zal zichtbaar blijven in lengte van jaren!!
Lol kan ik het niet vinden. Het is best erg.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef Baconbus het volgende:
lol. We gaan nog steeds doen alsof dit het ergste is dat Nederland ooit overkomen is.
En open tbquote:Op maandag 21 juli 2014 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Met je schoonmoeder ook, maar die schokte daar dan ook rijkelijk voor, toen had ze nog poen zat
Die kut finale van 2010 tegen die kut Spanjolen lijkt wel vergeten ineens.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef Baconbus het volgende:
lol. We gaan nog steeds doen alsof dit het ergste is dat Nederland ooit overkomen is.
Uitkijken nu en respect voor de doden. Anders word je een van hunniequote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze schokt nog na. Ik zou voor cremeren gaan in dat geval.
Hoe de media dit behandelt vind ik uiterst 'lol'.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol kan ik het niet vinden. Het is best erg.
In mijn tuinquote:Op maandag 21 juli 2014 20:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Uitkijken nu en respect voor de doden. Anders word je een van hunnie
En de dood van Jos Brink dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kut finale van 2010 tegen die kut Spanjolen lijkt wel vergeten ineens.
Dit is net als dat je constant gedomineerd wordt en aan alle kanten zoek wordt getikt, om vervolgens bij de derde helft het enkel te hebben over een verkeerde uittrap van de keeper, en hoe vreselijk die slechte uittrap wel niet was.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kut finale van 2010 tegen die kut Spanjolen lijkt wel vergeten ineens.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
150.000 per dag dat zou lekker opruimenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe de media dit behandelt vind ik uiterst 'lol'.
Nogmaals, per dag verliezen we er 150.000, en dat is echt niet door natuurlijke oorzaken.
Mag ik alle handjes even zien. Dat bedoel ik.
Volgende maand alweer 7 jaar geleden. Het lijkt wel gisteren.quote:
Je gelooft het niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
150.000 per dag dat zou lekker opruimen
elke 2 seconden gaat iemand dood, elke seconde wordt echter iemand geboren.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Per dag mondiaal that is.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is 151.000 je hebt Sly zijn schoonmoeder niet meegeteld.quote:
Haha, ik dacht meer aan eergisteren.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgende maand alweer 7 jaar geleden. Het lijkt wel gisteren.
Voel je hem nogquote:
Die telt voor 1000.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is 151.000 je hebt Sly zijn schoonmoeder niet meegeteld.
Sly zijn schoonmoeder telt voor 1000?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een best wijf, maar om haar voor 'duizend' te laten tellen gaat wat verquote:Op maandag 21 juli 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is al meerdere keren het graf in geluld.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sly zijn schoonmoeder telt voor 1000?
Omdat het van ze wordt verwacht, maar ook omdat het mensen een soort van verbondenheid geeft om met z'n allen verontwaardigd te zijn (over iets wat eigenlijk ook erg genoeg is zonder dat de hele tijd te benadrukken en volledig uit te kauwen).quote:Op maandag 21 juli 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
De enige reden dat het koningshuis en de minister president zogenaamd zo'n medeleven betuigen, is omdat ze weten dat het volk dat van ze verwacht. Als ze zouden denken dat het volk van ze verwacht dat ze op de lijken zouden dansen zouden ze dat ook doen. Maar verder is er niks aan de hand hoor.
Iedereen zit te tellenquote:
Da's waar!quote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is al meerdere keren het graf in geluld.
Volgens mij meen je dit.Het is mij iets te makkelijk cynisme.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
De enige reden dat het koningshuis en de minister president zogenaamd zo'n medeleven betuigen, is omdat ze weten dat het volk dat van ze verwacht. Als ze zouden denken dat het volk van ze verwacht dat ze op de lijken zouden dansen zouden ze dat ook doen. Maar verder is er niks aan de hand hoor.
Inderdaad, samenhang creëren, identiteit benadrukken.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat het van ze wordt verwacht, maar ook omdat het mensen een soort van verbondenheid geeft om met z'n allen verontwaardigd te zijn (over iets wat eigenlijk ook erg genoeg is zonder dat de hele tijd te benadrukken en volledig uit te kauwen).
Je bent scherp.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dit.Het is mij iets te makkelijk cynisme.
Leuker kunnen we het niet makenquote:
Ten eerste: de prinsenvlag is niet verboden. Tijdens de 80-jarige oorlog werd die vlag al gebruikt. Als 3 mensen van de duizenden aanwezigen die vlag waaien dan vind ik het niet erg objectief van de NOS en andere media om daar zoveel aandacht aan te besteden.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lees eens terug, eerst zeg je dat ze negatieve beeldvorming creëren door, door de paar Wilders extremisten eruit te lichten. En daarna noem je SP en PVDA antisemisch, en creëer je zelf extreem overtrokken beeldvorming.![]()
Daarnaast is de PVDA juist de grootste jodenpartij evurrrrr!
Dus jullie vinden allebei dat de NOS zaken verdraaid. Duidelijk verhaal toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ten eerste: de prinsenvlag is niet verboden. Tijdens de 80-jarige oorlog werd die vlag al gebruikt. Als 3 mensen van de duizenden aanwezigen die vlag waaien dan vind ik het niet erg objectief van de NOS en andere media om daar zoveel aandacht aan te besteden.
Hakenkruizen zijn wel verboden. Als het er nou maar twee waren die tijdens die pro-Palestijnen betoging waren te zien dan zou ik ook zeggen; besteedt daar niet alle aandacht aan. Maar tijdens die pro-Palestijnen was er een veel grotere groep die o.a. hakenkruizen, jihadvlaggen droegen en riepen dat de behandeling van de Palestijnen door Israël te vergelijken was met de Holocaust.
In dit geval vind ik dat je daar wel wat meer aandacht aan mag besteden, ook als dit zich bij een bijeenkomst van Wilders zou afspelen. Maar wat doet de NOS het ene lichtten ze uitgebreid uit en het andere, wat veel heftiger is, negeren ze.
Ik heb niet gezegd dat de PVDA of SP antisemitisch zijn. Ik zei dat die partijen meer antisemitische aanhangers hebben dan de PVV.
TLquote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ten eerste: de prinsenvlag is niet verboden. Tijdens de 80-jarige oorlog werd die vlag al gebruikt. Als 3 mensen van de duizenden aanwezigen die vlag waaien dan vind ik het niet erg objectief van de NOS en andere media om daar zoveel aandacht aan te besteden.
Hakenkruizen zijn wel verboden. Als het er nou maar twee waren die tijdens die pro-Palestijnen betoging waren te zien dan zou ik ook zeggen; besteedt daar niet alle aandacht aan. Maar tijdens die pro-Palestijnen was er een veel grotere groep die o.a. hakenkruizen, jihadvlaggen droegen en riepen dat de behandeling van de Palestijnen door Israël te vergelijken was met de Holocaust.
In dit geval vind ik dat je daar wel wat meer aandacht aan mag besteden, ook als dit zich bij een bijeenkomst van Wilders zou afspelen. Maar wat doet de NOS: het ene lichtten ze uitgebreid uit en het andere, wat veel heftiger is, negeren ze.
Ik heb niet gezegd dat de PVDA of SP antisemitisch zijn. Ik zei dat die partijen meer antisemitische aanhangers hebben dan de PVV.
Wat heeft dat met fok te makenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kreeg spotweb niet aan de praat, maar gelukt...
ENB ookquote:
ik ben bijna helemaal over op torrents, is dat spotweb beter dan spotnet?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kreeg spotweb niet aan de praat, maar gelukt...
Niet echt boeiendquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus jullie vinden allebei dat de NOS zaken verdraaid. Duidelijk verhaal toch.![]()
En joden zijn cool, anders zijn er geen films,series, strips en tv-uitzendingen. Leave them alone!
Toevallig allemaal joodse namen, dat is wiskundig gezien prima mogelijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:37 schreef Joezi het volgende:
[..]dat zijn geen joden.. joden zijn geen ras.
quote:
Ja kan ook.quote:
neuh, inprincipe hetzelfde....quote:Op maandag 21 juli 2014 20:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik ben bijna helemaal over op torrents, is dat spotweb beter dan spotnet?
Joods zijn is een geloof, geen ras of nationaliteit.. Ik heb ook een Russische achternaam, ben ik dan Rus?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toevallig allemaal joodse namen, dat is wiskundig gezien prima mogelijk.
Nee ik vermaak me prima nu. Eigen huis, auto, geen kinderen en verplichtingen. Ik werk een paar dagen per week en dat is genoeg.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou je het liefst in de tijd van nu leven, of liever in een ander tijdperk?
No shit sherlock. En ik maar denken dat je me wel begreep.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Joods zijn is een geloof, geen ras of nationaliteit.. Ik heb ook een Russische achternaam, ben ik dan Rus?
Maar niet in de Middeleeuwen of in het jaar 5000 ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vermaak me prima nu. Eigen huis, auto, geen kinderen en verplichtingen. Ik werk een paar dagen per week en dat is genoeg.
Na Nach Nachma Nachman MeUman, onthoudt datquote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
No shit sherlock. En ik maar denken dat je me wel begreep.
Vrouwen doen 15 dingen tegelijk (fok, fixen, eten, was in de wasmachine, kat eten geven enzv enzv.)quote:
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Na Nach Nachma Nachman MeUman, onthoudt dat
Het prettig gesprek met Theo van Gogh was tenenkrommend. Ik had meer bewondering voor die EO piefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |