Uh boekquote:
Ik moest eten gisteren en er zaten zoveel fouten in je laatste post dat ik een half uur bezig zou zijn om je dat uit te leggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
[..]Je staat nog op 0 hoor, gister ben je gevlucht met je staart tussen je benen.
Commentaar, jij? Van wie?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh boekMaar beurt typen mag niet van mijn laptop anders krijg ik commentaar
Smoesjes. Ik wil hard tegen hard, handjes tegen elkaar en ding ding ding, we zijn begonnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moest eten gisteren en er zaten zoveel fouten in je laatste post dat ik een half uur bezig zou zijn om je dat uit te leggen.
Slaat nergens op ik dacht dat ik een type fout had gemaakt, maar perfect als ik ben is dat niet zo.quote:
Open lekker een eigen topicquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Smoesjes. Ik wil hard tegen hard, handjes tegen elkaar en ding ding ding, we zijn begonnen.
Nooit twijfelen aan je eigen perfectie.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaat nergens op ik dacht dat ik een type fout had gemaakt, maar perfect als ik ben is dat niet zo.
Joezi leeft in een wereld met kaboutertjes die in paddestoelen wonen. Probeer dan maar eens iets duidelijk te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Smoesjes. Ik wil hard tegen hard, handjes tegen elkaar en ding ding ding, we zijn begonnen.
Minachting voor je tegenstander, dit begint goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Joezi leeft in een wereld met kaboutertjes die in paddestoelen wonen. Probeer dan maar eens iets duidelijk te maken.
nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sookie heeft sex met Bill, Alcide en Eric tegelijk?
Ik moet nog anderhalf seizoen kijken ofzo... morgen maar eens doen, nadat ik bij de garage ben geweest...quote:Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef isax het volgende:
[..]
nee.![]()
ik wil nog wel een eric neukt sookeeeh scene.![]()
maar meestal skip ik de sex.
lol. hoef niet te vragen wat de target demo is.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze binnen, maar ik heb geen zin in film kijken
Barefoot (2014) - IMDb
niet klikke als je geen spoilers wil, duh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het uitzenden van de paar hakenkruizen zou ook al snel verkeerde beeldvorming geven. Ze zenden ook niet de juichende Israeliërs uit, tijdens het bombarderen van Gaza. Maar het blijft lastig om enigszins neutraal te blijven en te kunnen filteren als kijker.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die mensen willen dat de staat Israel vernietigd wordt dus ze zijn al gauw niet tevreden.
Die lijkt me ook kut. Je zit toch wel Suits weer te volgen hè?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Barefoot (2014) - IMDb
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Barefoot (2014) - IMDb
Hoe bedoel je? Ik ga meestal uit van deze reeks TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIIquote:Op maandag 21 juli 2014 19:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. hoef niet te vragen wat de target demo is.
ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Barefoot (2014) - IMDb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |