Ik wil ook niet gemeen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
First you must learn how to smile as you kill
If you want to be like US, the folks on the hill
quote:
merk je toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt je dagelijkse brainwash alweer erop zitten?
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]Mwah, het einde had wel potentie, alleen nog een paar waardige "tegenspelers" scoren. High Five!
Scheelt toch weer een hoop kritisch nadenken. Plus meer tijd over om pilletjes te slikken.quote:
pillen zijn top. moet je ook eens proberen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Scheelt toch weer een hoop kritisch nadenken. Plus meer tijd over om pilletjes te slikken.
Zal ik doen, altijd al een zombie willen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef isax het volgende:
[..]
pillen zijn top. moet je ook eens proberen.
jammer genoeg ben ik geen zombie er van geworden.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zal ik doen, altijd al een zombie willen zijn.
Wat heeft moeder zijn er mee te maken? Ik heb geen kinderenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hou het op, het is niet waar. Ik ben inderdaad niet de goede persoon om felle discussies mee te voeren. Ik irriteer me wel eens maar maak me er minder druk om dan jullie denken. In mijn echte leven heb ik met zoveel verschillende mensen te maken gehad dat ik me er meestal maar gewoon bij neer leg. En dat doe ik nu ook.
Laat ieder mens gewoon in zijn waarde. Dat is mijn ding.
Ik ben nou eenmaal een moeder en als dat niet overkomt dan is dat ook goed.
Je bedoelt dat je je er niks meer van kan herinneren. Dat krijg je na verloop van tijd hè, niks aan te doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef isax het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik geen zombie er van geworden.
Als je moeder bent dan mag je onzin lullen, zo werkt dat, blijkbaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft moeder zijn er mee te maken? Ik heb geen kinderen
Geeft niks, mijn advies, wel gewoon blijven oefenenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, volgend levenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je moeder bent dan mag je onzin lullen, zo werkt dat, blijkbaar.
Dus nog even wachten, muis.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niks, mijn advies, wel gewoon blijven oefenen
Nou er zijn grenzen, ik heb er ook niks mee.quote:
Ik bedoel daarmee, dat IK daardoor veel gevoeliger ben geworden, er gaat toch een soort knop in je kop om zodra je kinderen krijgt, bij mij dan. IK hou het puur bij mezelf. Ieder mens is verschillend en dat is zijn goed recht. Alleen geef ik toe dat ik daardoor anders ben gaan denken en in mijn dagelijkse leven ben ik dus iedere dag bezig met 3 tieners, we bespreken hier alles en hebben een hele sterke band doordat we heel goed praten met elkaar en ze hebben het niet makkelijk en daardoor ben ik ook wel eens emotioneel uitgeput.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |