Dan moet ie maar luisteren, no mercyquote:
7 kilo liggen. En daar zijn de eiwitten heel klein in gemaakt zodat ze geen props geven. Mo juicht iig. Ik over max 14 weken weer wsquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Je hebt ook brokken zonder graan ed, kan t daar niet mee? Nou ja, je zal nu wel een dikke zak RC hebben liggen
Och wat sneu! Maar ja, dan weet je iig zeker dat ie niets binnen krijgtquote:
Dacht ik ook, DA zegt van niet :quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou RC is dat er dan hypoallergeen? Daar zit toch juist zoveel zooi in?
Ja het MOET echt. Gisteren stond ie kots te etenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Och wat sneu! Maar ja, dan weet je iig zeker dat ie niets binnen krijgt
Rijst is geen graan. Wat zit er weinig dier inquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dacht ik ook, DA zegt van niet :
http://www.medpets.nl/royal+canin+hypoallergenic/
Al snap ik het niet, want er zit rijst in
Ingrediënten:
Rijst, hydrolysaat van geïsoleerd soja-eiwit, dierlijke vetten, mineralen, hydrolysaat van gevogeltelever, bietenpulp, sojaolie, Fructo-Oligo-Sacchariden, visolie, bernagieolie, Tagetes (Afrikaan) extract (bron van luteïne).
Hij krijgt Royal Canin Junior Maxi, maar hebben nu een zak Specific meegekregen met de tip om straks 1/3e royal canin te doen en 2/3e specific adult. Nu zijn we aan het zoeken of Specific het beste voor hem is. Wat raad jij aan DDA? Las ook iets over Farmfood..quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Oh wat zielig voor Rocky!Even rustig aan doen, zeker met dit warm weer.
En niet zo snel laten groeien! Wat voor voer krijgt hij nu? Pokon?
Prulleke!quote:
Iedereen bang voor zo'n domme Lab van 15 kiloquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prulleke!Iedereen loopt nu vast met een grote boog om hem heen.
![]()
Hoe gaat het thuis, ook muiltje om? Ik weet dat Boe regelmatig nog foute snacks 'vond'.
Als je hem met de handdoek over zijn kop of achterpoten wrijft, mag dat wel? Als je met een bloten hand langs zijn buik wrijft, laat hij t wel toe?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:25 schreef TruusHenk het volgende:
Zou het dan gewoon zo zijn dat hij de handdoek niet zo prettig vindt icm een beetje baldadigheid?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:38 schreef Valerie. het volgende:
Speciaal voor de DA een poot uitgelokt
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoe kom je er bij dat Boe foute zooi vond. Waar haal je dat vandaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prulleke!Iedereen loopt nu vast met een grote boog om hem heen.
![]()
Hoe gaat het thuis, ook muiltje om? Ik weet dat Boe regelmatig nog foute snacks 'vond'.
24,4!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:30 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Iedereen bang voor zo'n domme Lab van 15 kilo
Ik ben een hele relaxte kvv-er hoor, mijn honden mogen echt alles eten en kunnen ook overal tegenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Ik zou heel graag willen dat jullie niet zo panisch zouden doen over de granen.
De meeste gevallen van voedselallergie bij honden worden veroorzaakt door rundervlees, vis, zuivel, eieren of kip. Glutenallergie komt veel minder voor. En rijst heeft uiteraard geen gluten!![]()
Bij droge brokjes is het wel zo, als het een grote zak is en niet goed afgesloten is, dan komen er stofmijten lekker zitten broeden, wat voor allergische honden niet zo goed is (Link is blijkbaar niet allergisch voor stofmijten). Dus liever kleine verpakkingen kopen of de verpakking niet open laten staan.
Gelukkig ben ik heel relaxt erover.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
De meeste gevallen van voedselallergie bij honden worden veroorzaakt door rundervlees, vis, zuivel, eieren of kip. Glutenallergie komt veel minder voor. En rijst heeft uiteraard geen gluten!![]()
Bij droge brokjes is het wel zo, als het een grote zak is en niet goed afgesloten is, dan komen er stofmijten lekker zitten broeden, wat voor allergische honden niet zo goed is (Link is blijkbaar niet allergisch voor stofmijten). Dus liever kleine verpakkingen kopen of de verpakking niet open laten staan.
Hoe zit dat bij katten? Zeg je nu dat ik voor niks stad en land (oftewel de website van mijn vaste KVV verkoperquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben een hele relaxte kvv-er hoor, mijn honden mogen echt alles eten en kunnen ook overal tegen
Bij katten meestal rundvlees, lamsvlees, melk en vis. Minder vaak kip, gluten en voedseladditieven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij katten? Zeg je nu dat ik voor niks stad en land (oftewel de website van mijn vaste KVV verkoper) heb doorzocht voor graanvrije brokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |