Met of zonder actie? Zoja, wat precies?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
ondertussen weer 3 afspraakjes gehad hoera
Jij bent zo gemeen geweest, dat ik je naar links swipete, sorryquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Vroeg me al af waarom ik ineens 'veel' matches had, maar hij heeft de locatie aangepast aan waar ik nu zit. Tja dan zijn de eersten natuurlijk wel raak.
Toen er een echt leuke kerel voorbij kwam, was er geen match meer
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:55 schreef Grielen het volgende:
Jij bent zo gemeen geweest, dat ik je naar links swipete, sorry
Grappen over mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoe gemeen!
Swipe me dan naar rechts en negeer me verder gewoon
Maar dat waren geen grappenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:59 schreef Grielen het volgende:
Grappen over mijn leeftijd.
En de kans dat ik je negeer is net zo groot als je hem zelf wil maken. Als jij bet gesprek begint zal ik je heus niet negeren
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben net door een oude Tinder ONS uitgenodigd voor een trio en ik weet niet wat ik moet doen.
" ja is goed, leuk!" of " nee, niet geintresseerd'quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben net door een oude Tinder ONS uitgenodigd voor een trio en ik weet niet wat ik moet doen.
MMF of FFM of FFFquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Sarasi het volgende:
Als het MVV is, kan het best oke zijn. Misschien wat minder spanning door de aanwezigheid van de man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:14 schreef UnicornFarts het volgende:
Als je nog nooit solo seks hebt gehad met een vrouw zou ik dat eerst eens doen.
Niet echt te vergelijken met mannen enzo
Mja. Hij is wel oké en ik heb (nog) geen idee wie de andere persoon is. Maar ik denk dat ik het maar gewoon moet doen als zij er leuk uitziet. Alles een keer proberen enzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het MVV is, kan het best oke zijn. Misschien wat minder spanning door de aanwezigheid van de man.
Als hij leuk is en de andere persoon ook, gewoon doen
Mijn eerste keer met een vrouw was echt heel... gespannen en ongemakkelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het MVV is, kan het best oke zijn. Misschien wat minder spanning door de aanwezigheid van de man.
Als hij leuk is en de andere persoon ook, gewoon doen
Ik vond het juist wel relaxed om een eerste keer met een vrouw in triovorm te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Mijn eerste keer met een vrouw was echt heel... gespannen en ongemakkelijkIk was ook wel vrij jong toentertijd maar gelijk een trio had ik niet gedaan in ieder geval, ligt er ook een beetje aan hoe Saras daar tegenover staat.
Wordt het gelijk neuken of eerst nog eens een drankje vooraf?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:27 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb in ieder geval ja gezegd, zij zag het ook al zitten met mij dus blijkbaar gaan we nu details bespreken en een afspraak maken. Beetje eng, wel leuk.
Ik ga sowieso het laatste voorstellen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wordt het gelijk neuken of eerst nog eens een drankje vooraf?
Serieus? Is het zo vreemd om terug te praten dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat waren geen grappen
Ben jij 1 van de weinigen
Gewoon doen! Serieus, ik zou niet over zo'n voorstel na hoeven denkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Sarasi het volgende:
Hij deed dus eerst een beetje flauw. Maar later liep ik toe te geven dat ik eigenlijk wel leuk wasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 05:14 schreef UnicornFarts het volgende:
Silk omgIk heb overigens ook weleens gevraagd naar een vriend van een match. ben toen uitgescholden
[ afbeelding ]
Top.
Tofquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:27 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb in ieder geval ja gezegd, zij zag het ook al zitten met mij dus blijkbaar gaan we nu details bespreken en een afspraak maken. Beetje eng, wel leuk.
Geen idee, was loos dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:26 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Met of zonder actie? Zoja, wat precies?
We houden scores bij.![]()
On a personal level on-topic. WTF is wrong with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |