Toch maar eens klompen en een overall kopenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef Grielen het volgende:
[..]ik heb een ander kleurtje bruin. En ik ben veel te boers voor zulk gedoe.
Maar de bimbo's diggen gewoon country boys
De stadsboys met hun handtasjes en sneakertjes zijn geen echte mannen
Die UF is eigenlijk best streng.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:45 schreef Grielen het volgende:
Knappe dunne meisjes die wat langer voor de spiegel staan 's ochtends dan de gemiddelde vrouw. Willen zichzelf nog wel eens dom voordoen, omdat ze denken dat mannen dat leuk vinden.
Eigenlijk is het oppervlakkige eyecandy, maar met sommige heb ik best lang zitten chatten. Totdat UF ze afkeurde, stuk voor stuk.
Country boy =/= Boerquote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Toch maar eens klompen en een overall kopen
[..]
Die UF is eigenlijk best streng.
Volgens sommige mensen in de Randstad is iedereen die ten oosten van Utrecht woont een boer en woont op een boerderij. Zelfs als je ze verteld nog nooit op een boerderij geweest te zijn en in de stad te werken. Ja echt, dat soort types tref ik soms.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef Grielen het volgende:
[..]
Country boy =/= Boerheb geen klompen en overall meer sinds jaren niet eigenlijk
Ik probeer de Randstad altijd te vermijden. Mensen ten oosten van Utrecht denken dat alles ten westen van Utrecht Randstad is. Die zijn overduidelijk nog nooit ten noorden van Zaandam geweest..quote:Op maandag 21 juli 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen in de Randstad is iedereen die ten oosten van Utrecht woont een boer en woont op een boerderij. Zelfs als je ze verteld nog nooit op een boerderij geweest te zijn en in de stad te werken. Ja echt, dat soort types tref ik soms.
Ik moest twee weken terug nog in Hoorn zijn. Mooie regio wel!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik probeer de Randstad altijd te vermijden. Mensen ten oosten van Utrecht denken dat alles ten westen van Utrecht Randstad is. Die zijn overduidelijk nog nooit ten noorden van Zaandam geweest..
Oh komop, je had er 1 die alleen foto's maakte waar haar gezicht half op stond of verborgen wasquote:Op maandag 21 juli 2014 19:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Knappe dunne meisjes die wat langer voor de spiegel staan 's ochtends dan de gemiddelde vrouw. Willen zichzelf nog wel eens dom voordoen, omdat ze denken dat mannen dat leuk vinden.
Eigenlijk is het oppervlakkige eyecandy, maar met sommige heb ik best lang zitten chatten. Totdat UF ze afkeurde, stuk voor stuk.
Als je van gras houdt wel ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moest twee weken terug nog in Hoorn zijn. Mooie regio wel!
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:23 schreef UnicornFarts het volgende:
je had er 1 die alleen foto's maakte waar haar gezicht half op stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ja, dat schrijft ie consequent foutquote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
'laggen'
Ik ging een beetje dood van binnen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef yats het volgende:
Silk, ik leef met je mee, wat een matches. Laggen...
Ja boeiend. Het gaat niet om hem tochquote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
'Laggen'
Dan zou het voor mij meteen klaar zijn.
Vraag of z'n brein hapert door de lagg en daarom z'n taal zo beroerd is.quote:
Ik begrijp dat antwoord ook niet echt...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Matches die binnen 5 zinnen hele verhalen ophangen dat ze niet opzoek zijn naar seks.
Dat ik antwoord dat ik iemand zoek die wel weet wij ze wil wordt vaak niet begrepen
Wel op zoek naar...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik begrijp dat antwoord ook niet echt...
Dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel op zoek naar...
Niet op zoek naar...
Zoek t verschil
Het is juist een hint. Helemaal als het er zo dik bovenop ligt toch.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit.
Maar vooral fascinerend dat in no time dit kenbaar gemaakt moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |