Zo autistisch ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kunt haar toch gewoon begroeten? Contact gelegd.
Als de gelegenheid zich voor zou doen, zou ik geen nee zeggen denk ik. Ik ben altijd nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou bedoelde ik, damn dat mobiele typen.
En art kan prima hosselen.
Ow, dat begrijp ik wel, ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jaik ben eigenlijk heel slecht in het eerste contact maken met vrouwen. Als het de bedoeling is om haar te versieren tenminste. Voor de rest ben ik niet zo vreemd
Ik denk dat vrijwel geen enkele man er nee tegen zou zeggen (al heb ik dat dus wel ooit gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als de gelegenheid zich voor zou doen, zou ik geen nee zeggen denk ik. Ik ben altijd nieuwsgierig.
Maar er zijn tot op heden niet bijster veel vrijwilligsters geweest hoor.De afgelopen 3 jaar waren er 3 vrouwen die zich wel tot mij aangetrokken voelden.
Qua mannen iets meer.
Genoeg mannen die het niet zien zitten. Ieder zo zijn voorkeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:08 schreef yats het volgende:
Ik denk dat vrijwel geen enkele man er nee tegen zou zeggen (al heb ik dat dus wel ooit gedaan). Sowieso is het altijd leuk om 'nieuwe dingen' te proberen, en dit is er zeker een van.
Jij hebt er wel ervaring mee toch? Hoe ging dat in zijn werk? Was je de 'extra vrouw bij een stel' of gewoon alle drie vrijgezel en 'in voor iets nieuws'?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg mannen die het niet zien zitten. Ieder zo zijn voorkeuren
Details erover zijn (zeker in dit topic) niet relevantquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:10 schreef yats het volgende:
Jij hebt er wel ervaring mee toch? Hoe ging dat in zijn werk? Was je de 'extra vrouw bij een stel' of gewoon alle drie vrijgezel en 'in voor iets nieuws'?
Denk dat de meeste mannen zich ongemakkelijk voelen als je bezig bent en een andere kerel legt z'n harde tokus bij jou in de nek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg mannen die het niet zien zitten. Ieder zo zijn voorkeuren
Als je duidelijk bent naar vrouwen toe sta je soms te kijken hoe snel je het kan regelen.. Ik had er 2 die in een relatie zaten(bi)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij hier ervaring mee hebt?
Jij was zelf blijkbaar wel buiten Utrecht geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Super leuke match, zit hij ineens 166km verderop![]()
Mijn filter staat op 5km en hij is niet in Utrecht geweest
Je zoekt ze wel steeds verder wegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef UnicornFarts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nope, alleen Almere.. Hij zit achterin Groningenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij was zelf blijkbaar wel buiten Utrecht geweest
Smooth wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nope, alleen Almere.. Hij zit achterin Groningen
edit: Hij vraagt gelijk om mijn FB want hij denkt dat ik misschien een faker ben![]()
Wait whut.
Ben je knap? Of heb je net als ik van die foto's uit de goede hoek?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nope, alleen Almere.. Hij zit achterin Groningen
edit: Hij vraagt gelijk om mijn FB want hij denkt dat ik misschien een faker ben![]()
Wait whut.
Benieuwd welke hoek dat voor mannen is?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je knap? Of heb je net als ik van die foto's uit de goede hoek?
Van onderen, zodat je het gevoel hebt dat je tegen hem opkijkt en hij groot en sterk is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Benieuwd welke hoek dat voor mannen is?
Ja, werkt dat bij jou?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van onderen, zodat je het gevoel hebt dat je tegen hem opkijkt en hij groot en sterk is.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van onderen, zodat je het gevoel hebt dat je tegen hem opkijkt en hij groot en sterk is.
Not really.quote:
Ik moet mijn pandakrachten hoog houden. Dat valt niet mee.quote:
... En dat je aderen goed kunt zienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij mannen missen drie essentiële dingen om voor fas interessant te zijn.quote:
Laat maar...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:53 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik moet mijn pandakrachten hoog houden. Dat valt niet mee.
Of ze heeft wat beters gevonden en laat het dood bloeden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:49 schreef SJanoski het volgende:
Ah kut. Blijkt m'n hele leuke en grappige Tindermatch na drie dagen toch een stuk minder leuk en grappig. Back to the drawingboard.
Een vagina, borsten en hersenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Wij mannen missen drie essentiële dingen om voor fas interessant te zijn.
Ja hallo, dat bloed kan maar op 1 plaats tegelijk zijn. We kunnen jullie niet overal tegelijk mee tevreden houden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Een vagina, borsten en hersenen.
Schandequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ja hallo, dat bloed kan maar op 1 plaats tegelijk zijn. We kunnen jullie niet overal tegelijk mee tevreden houden.
Live with itquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Schande
Mijn ex verloofde op Tinder.. Awkward..
Nadeel dat soort dingen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Schande
Mijn ex verloofde op Tinder.. Awkward..
Misschien mijn zaken niet, maar hoe kom jij aan een ban dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo, weer terug van een weekje in de hoek staan van yvonne. Veel gemist zie ik![]()
Excuusquote:
Dat klink wel fijn ja, leuk!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga eerst een drankje doen met alleen dat meisje, want zij vindt het ook best spannend en dat leek ons wel prettig. Krijg er wel een goed gevoel bij zo.
Stond 'ie ook een beetje stevig in z' n schoenen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef SiIk het volgende:
Tinderdate gehad. Hij was![]()
[..]
Dat klink wel fijn ja, leuk!
Beetje zoals ik had verwacht. Maar niet hopeloos ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stond 'ie ook een beetje stevig in z' n schoenen?
Wat hebben jullie gedaahaaaaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef SiIk het volgende:
Tinderdate gehad. Hij was![]()
[..]
Dat klink wel fijn ja, leuk!
Beetje in de zon gezetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaahaaaaan?![]()
Voor herhaling vatbaar?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef Plofkipje het volgende:
Hoezo zijn al die mannen op tinder die ik wil daten zo niet te begrijpen?
En dan noem je mij nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaahaaaaan?![]()
Voor herhaling vatbaar?
Daar was het vandaag wel het weer voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beetje in de zon gezeten
Denk dat ik em nog wel een keertje zie ja.
Hij wilt graag een date maar als t erop aan komt krabbelt ie een beetje terug geloof ik. Ikk geef een week aan waarin ik kan, hij een dag en vervolgens nauwelijks contact tot t einde van de dag toen ik niet meer kon. Vervolgens gaatie op vakantie en spreken we af daarna te kijken, maar weet niet of ik m zelf even een bericht zal sturen nu die terug is of wachten, want hij liket wel al m'n momenten maar is niet al te spraakzaam.quote:
Bel je altijd met je dates? Dat is toch engquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zaterdag weer een verse Tinder-date. Zo scherp als een mes, ook over de telefoon. Kan weleens een hele leuke zijn.
Nope, alleen is veel op vakantie, bij veel van mijn matches staat nu 1200+ km. en bij het swipen dodelijk veel toeristen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder aan het dalen in populariteit? Ik krijg echt geen matches meer.... grrrrrrrr
Of hij is verlegen of not into you.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Hij wilt graag een date maar als t erop aan komt krabbelt ie een beetje terug geloof ik. Ikk geef een week aan waarin ik kan, hij een dag en vervolgens nauwelijks contact tot t einde van de dag toen ik niet meer kon. Vervolgens gaatie op vakantie en spreken we af daarna te kijken, maar weet niet of ik m zelf even een bericht zal sturen nu die terug is of wachten, want hij liket wel al m'n momenten maar is niet al te spraakzaam.
Beste dates zijn midden in de nachtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of hij is verlegen of not into you.
Als mannen echt willen daten dan staat die date zo, toevallig vorige week ook zoiets gehad. Vind het een beetje moeilijk om te zeggen wat je hiermee moet. Ik heb uiteindelijk wel met diegene gedate, midden in de nacht
Nou toch maak ik me zorgen, ik heb zelfs een betere fotoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nope, alleen is veel op vakantie, bij veel van mijn matches staat nu 1200+ km. en bij het swipen dodelijk veel toeristen.
Dan ben je lelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:14 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nou toch maak ik me zorgen, ik heb zelfs een betere foto
Ja daarom, tis niet dat we echt iets afgesproken hadden, maar voel me toch nogal geditchtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als mannen echt willen daten dan staat die date zo, toevallig vorige week ook zoiets gehad. Vind het een beetje moeilijk om te zeggen wat je hiermee moet. Ik heb uiteindelijk wel met diegene gedate, midden in de nacht
Jij zou naar rechts swipenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan ben je lelijk.
[ afbeelding ]
Niet elke man is zo natuurlijk. Kan ook gewoon een watje zijn die niet af durft te sprekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat jij hem leuk vindt betekend niet dat die dat voor vrouwen ook is natuurlijk. Het blijven rare wezens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:14 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nou toch maak ik me zorgen, ik heb zelfs een betere foto
Zijn we het toch weer ergens over eens, het begint eng te wordenquote:
Een wijs man die gewoon gelijk heeftquote:
Denk aan jouw vrouwelijke ex'en, dan weet je dat het klopt wat we zeggenquote:
Ja, goed punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Denk aan jouw vrouwelijke ex'en, dan weet je dat het klopt wat we zeggen
Waarschijnlijk hetzelfde als met veel vrouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Ik heb voor volgende week donderdag een date met een onwijs leuke kerel, werkt ook in Utrecht dus dubbel zo handig, hij had alleen mijn nummer nog niet gevraagd dus ik vroeg net of ie dat nog ging doen. Kwam erop neer dat hij niet wist of dat zin had want ik was vaag. Ik ben vaag omdat ik niet precies heb gezegd waar ik werk (alleen m'n branche) en omdat ik vaak online - offline ga op Tinder of soms niet gelijk reageer.
WTF is er met de mannen aan de hand.
Iemand anders had toch een match die aan haar telefoon vergroeid zat. Is dat niks voor hem?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Ik heb voor volgende week donderdag een date met een onwijs leuke kerel, werkt ook in Utrecht dus dubbel zo handig, hij had alleen mijn nummer nog niet gevraagd dus ik vroeg net of ie dat nog ging doen. Kwam erop neer dat hij niet wist of dat zin had want ik was vaag. Ik ben vaag omdat ik niet precies heb gezegd waar ik werk (alleen m'n branche) en omdat ik vaak online - offline ga op Tinder of soms niet gelijk reageer.
Niet doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als met veel vrouwen?
Waarom zou je niet gewoon je nummer geven? Of dat van hem vragen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Ja, naam en nummer pleasequote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand anders had toch een match die aan haar telefoon vergroeid zat. Is dat niks voor hem?
Was meer als geintje zeg maar omdat we dus wel een date voor de 31ste hadden gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gewoon je nummer geven? Of dat van hem vragen?
Verder gewoon niet doen en op laten flikkeren. Dat soort types moet je je niet mee in willen laten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Op zich is het wel schattig die onzekerheid, tot op zekere hoogte dan wordt het inderdaad creepyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, naam en nummer please
Ergste is dat ik het nog ging verklaren ook omdat ik zo pissig werd. Waarom is het zo erg dat je dingen privé wilt houden en wáárom kijk je de hele tijd of ik online - offline ben in Tinder, daarvoor moet je namelijk naar mijn profiel
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Pff, had ik 2 weken geleden eindelijk steeds leuker contact met een dame, uiteindelijk fb en telefoonnummer gewisseld, blijkt dat ze echt constant met dr telefoon in dr klauwen zit.
We zouden binnenkort afspreken maar ben er nu al weer helemaal klaar mee.
Normaal gesproken niet, ben niet echt een beller, maar het komt weleens voor dat ze spontaan besluiten dat ding te doen afgaan. Was nog een leuk gesprek ook, heb me ziek gelachen en vice versa. Vrouwen met humor...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bel je altijd met je dates? Dat is toch eng
Ook een (heel onwaarschijnlijke) optie, aangezien zij nog wel focus op me had. Hoe dan ook; swipen weer. Hoe verlopen jouw Tinder avonturen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of ze heeft wat beters gevonden en laat het dood bloeden.
Heb je effe?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:52 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Ook een (heel onwaarschijnlijke) optie, aangezien zij nog wel focus op me had. Hoe dan ook; swipen weer. Hoe verlopen jouw Tinder avonturen?
Ik word daar serieus bang vanquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Die online-status is door Lucifer bedacht
Op WA net zo: is er wat? Hallo? Waarom zeg je niks? Heb ik iets verkeerds gezegd? Wat ben je stil. Heb je mijn bericht wel gekregen? Of de beroemde '...'
Dan is het nog een wonder dat ik niet in een inrichting zitquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben er een beetje achter dat als ze rond de 32 zijn, knap en nog vrijgezel dat er meestal iets mis is met ze
En maar klagenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Geukkig ben ik niet knapquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je effe?
M'n date van zaterdag nacht was echt echt een onwijs knappe kerel, "klein" maar echt![]()
Hij was mij alleen even "vergeten" te vertellen dat ie een 10 jarige dochter had
De date dáárvoor was ook niet zo succesvol, hij dacht dat hij m'n vader was inplaats van mijn date.
Verder heb ik er nog 1 gehad die last minute liet weten dat hij over mij heen wilde pissen, daar raakte hij zo vreselijk opgewonden van.
Ik heb er nog 1 gehad die op tv is geweest omdat hij een boek heeft geschreven vanwege zijn PDD-NOS en zelfmoordpogingen.
Zoals je ziet niet heel erg succesvol.
Wel veel vieze seks, dat is altijd goed.
Ik ben er een beetje achter dat als ze rond de 32 zijn, knap en nog vrijgezel dat er meestal iets mis is met ze
Misschien heb jij ook wel een rare fetisj zoals haar teennagels afbijten tijdens de seks ofzo. Dan hoor je daar inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan is het nog een wonder dat ik niet in een inrichting zit
Binnen 200 km is er niet eens iemand die met me matchtquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Voel jullie niet zo aangesprokenIk zei de meeste. Jullie zijn fokkers dus autist. Dat is al erg genoeg.
En ja fax. 166km is ver fietsen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Voel jullie niet zo aangesprokenIk zei de meeste. Jullie zijn fokkers dus autist. Dat is al erg genoeg.
En ja fax. 166km is ver fietsen
Hoezo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat jij genoeg snoept op Fok!
Alle Fokkers neuken elkaar, da's toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat jij genoeg snoept op Fok!
Denken dat ik al neuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle Fokkers neuken elkaar, da's toch algemeen bekend?
Klaag dan niet over je weinig matches op Tinderquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle Fokkers neuken elkaar, da's toch algemeen bekend?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt een f, a en x in je nick. Da's gegarandeerd seks![]()
[..]
Ja maar ik wil Tindersletjes neukenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klaag dan niet over je weinig matches op Tinder
[..]
Van die dikkertjes?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zet je filter naar 16-18. Pak van die Jumbo tienermoedertjes. Easy peasy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |