Je vliegtuig wordt zo uit de lucht geschept.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, we vliegen gewoon naar Moskou. We hoeven er niet meer heen te marcheren.
Begin je eigen Jihad zou ik zeggen...quote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef Deetch het volgende:
Als die Russen het beu zijn gooien ze zo'n groet paddestoelenbom.
Oorlog met Oekraïne dus, kunnen we die een beetje hebben?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef Lyrebird het volgende:
Maar goed, de Russen hebben het niet gedaan.
En hij is ook heel populair buiten zijn eigen land. Waarschijnlijk populairder dan Dronebama met zijn grote afluisteroren.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:23 schreef Odaiba het volgende:
Totale isolatie van Rusland, kan dat werken? Poetin is ongekend populair in eigen land.
Dat is alleen Nederland joh. We hebben onze NAVO vriendjes he.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:19 schreef Tha_Duck het volgende:
En het volledige overzicht:
[ afbeelding ]
Succes aan alle dwazen die oproepen tot militair ingrijpenBel maar als jullie de Russen verslagen hebben.
De VS laat de EU niet op eigen benen staan. Het lijkt erop of men dat wil voorkomen dat wij als EU sterker worden. In principe hebben wij meer mogelijkheden. Ik moet altijd denken aan de Concorde. Een prachtig concept van de EU, maar niet geliefd in de VS voor zogenaamd geluidsoverlast. Ik denk dat daar iets heel anders achter zat. De VS deed er alles aan om het project te doen mislukken.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef Lyrebird het volgende:
Overigens hebben we het hier over jaren 80/90 technologie, zo'n raketschild, van de gekke dat we dat nog niet zelf ontworpen hebben.
Het wordt tijd dat we als Europa op onze eigen benen gaan staan.
Moet je ze wel gemobiliseerd krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is alleen Nederland joh. We hebben onze NAVO vriendjes he.
Hoezo niet? Omdat hij geen bodybuilder is of zo?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef Woods het volgende:
Had ooit ergens gelezen dat Poetin meer een marionet is die door een groepje onder hem alles geïnstrueerd krijgt. Vind Poetin zelf nooit echt sterk overkomen.
Ga die militaire budgetten eens vergelijken dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:14 schreef mig72 het volgende:
Rusland tegen de VS zonder EU bemoeinis lijkt me wel close oftewel een onvoorspelbare, gelijkwaardige strijd (beide hebben kernwapens en grote militaire budgetten).
Als... dan als ... dan als ... danquote:Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga die militaire budgetten eens vergelijken dan.
Rusland ligt op een straatlengte afstand van de VS, letterlijk honderden miljarden Euro's verschil.
Nee, zonder kernkoppen maken ze echt geen kans tegen de VS.
Het Russische leger stelt niks voor langs dat van de Verenigde Staten.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als... dan als ... dan als ... dan
We leven in een wereld wel mét kernwapens. Dus die realiteot laat je nirt achterwege.
Rusland heeft flink geinvesteerd in bet Rode Leger en militaire technologie sinds de jaren 50, en ja, kernwapens zijn daar onderdeel van. Als we vandaag de dag geen kernwapens hadden had Rusland flink geïnvesteerd in een andere militaire technologie. Of beter nog, WO II was niet eens afgelopen en zaten we onder Hirohito's Rijk.
Zo kun je hypotheses stellen over alles.
Daar twijfel ik geen moment over. Als je toch al ten onder gaat, waarom dan niet o.a. de vijand meenemen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ben je er van overtuigd dat mensen echt op die knop durven te drukken?
In WW2 hadden ze ook geen budget etc. Plots bleek dit een vergissing te zijn. Het is de VS ook niet gelukt een vuist te maken in het MO. Laten dat aan Israël over. Als we ervan uitgaan geen atoomwapens te gebruiken zul je geen winners mogen ontvangen. Alleen dood en verderf en een economische ondergang over de gehele wereld.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef Twiitch het volgende:
Nee, zonder kernkoppen maken ze echt geen kans tegen de VS.
Suggereren dat een passagiersvliegtuig onderschept is door een Su-25, stelletje grapjassen die Russen. Ze hebben ze nota bene zelf gebouwd, dan moeten ze toch wel weten wat die dingen wel en niet kunnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef Lyrebird het volgende:
Maar goed, de Russen hebben het niet gedaan.
Je kan beter een raket afschieten met MS-DOS , dan gehackt worden met Windows 8quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef Lyrebird het volgende:
We doen het in onze broek voor de Russen, maar ondertussen staat dat land op instorten. Oude technologie, corrupt, slechte discipline. Als je iets kon in Rusland na de val van de muur, dan ging je wel ergens anders wonen. Wat er is achter gebleven, is nou niet echt het neusje van de zalm.
hoe kom je erbij dat je het niet mag zeggen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ken er een hoop en goed ook.
Het is gewoon zo jammer dat je het blijkbaar niet mag zeggen.. maar het is gewoon ons talent niet. Al was het alleen maar door dat Poldermodel.
parachutisten en KCT'ers zijn twee compleet verschillende dieren, dat is bij de Britten niet andersquote:Is dat een schande? Ik weet het niet, ik vind eigenlijk niet om eerlijk te zijn.
Mijn beste vergelijk is dat met de Britten. De gemiddelde KCT-er legt het gewoon af tegen de gemiddelde para in een man tegen man gevecht. Para's zijn behoorlijke domme krachten die niet zelf nadenken maar blind hun meerdere volgen en daar ook hun leven voor willen geven, doorgaan tot het einde. Echt eng fanatiek. KCT-ers denken meer zelf na, zijn bedachtzamer maar ook minder bereid om zonder er een seconde over na te denken hun leven te geven 'omdat de commandant het zegt'.
Nederlanders zijn dus minder agressief ook. En dat is bij vredesmissies juist een heel groot voordeel waar we trots op mogen zijn. Wij bereiken daar meer met minder man en minder slachtoffers.
en weer!quote:In de vredesmissies hebben we aangetoond dat we elkaar goed aanvullen en samen erg sterk zijn.
Gewoon jammer dat dat blijkbaar niet gezegd mag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |