abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142590389
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:03 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ze kwam een beetje op mij over als de doorsnee vrouw waar men op afloopt, maar dat zij meer op zoek is naar stabiliteit en dus geen zin heeft in dat soort mannen (zou ze mij misschien zien zitten en vroeg ze daarom naar mijn werk/woon situatie?). Door haar onzekerheid zal ze wel meerdere keren zijn afgewezen, maar of dat vanwege haar luie oog/overgewicht kwam wist ik niet en durfde ik ook niet te vragen. Ook omdat ik wist dat dat geen vragen zijn voor op een familie barbecue, maar jammer genoeg kon zij niet hetzelfde respect opbrengen :r
Dit zijn in het algemeen geen observaties maar interpretaties (negatief gesteld: oordelen). Ik stel me een Bridget Jones achtig meisje voor, dat denkt ik zal hem eens uit de tent lokken en dan net jouw open zenuw raakt.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:13:07 #102
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_142590420
Met mijn 26cm voel ik me ook niet thuis hier.
pi_142590446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:13 schreef NightH4wk het volgende:
Met mijn 26cm voel ik me ook niet thuis hier.
Je schaamt je omdat je (ruim) onder het FOK! gemiddelde zit?
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:16:52 #104
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_142590541
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:14 schreef Kiid het volgende:

[..]

Je schaamt je omdat je (ruim) onder het FOK! gemiddelde zit?
Het is natuurlijk 26cm in slappe stand.
pi_142593595
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:12 schreef Sparafucile het volgende:

[..]

Dit zijn in het algemeen geen observaties maar interpretaties (negatief gesteld: oordelen). Ik stel me een Bridget Jones achtig meisje voor, dat denkt ik zal hem eens uit de tent lokken en dan net jouw open zenuw raakt.
Ik had misschien gehoopt dat ze een oogje op mij hoofd. Ook al ben ik door allerlei ellende misschien de perfecte kandidaat omdat ik nog niet toe ben aan huisje, boompje & beestje. Maar mijn moeder noemt mij altijd een echte 'looker' en complimenteert mij altijd met mijn uiterlijk. Dus zou best kunnen dat zij zich tot mij aangetrokken voelde
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:16:25 #106
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_142595161
quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef Kiid het volgende:
Graag wil ik mijzelf aan jullie voorstellen. Ik ben Kiid, 25 jaren jong en ik woon nog bij mijn moeder thuis. Mijn ouders zijn ongeveer 10 jaar geleden uit elkaar gegaan en ik heb dit nooit helemaal kunnen verwerken. Zowel mijn middelbare school als mbo 2 Commercieel Medewerker opleiding heb ik niet afgerond. Nu zit ik werkloos thuis bij mijn moeder omdat ik geen geschikte baan kan vinden.

Nu je weet wie ik ben kunnen we tot de kern van de klacht komen. Laatst was er een familie barbecue georganiseerd waar ik voor werd uitgenodigd. Ik had me daar erg op verheugd aangezien ik niet veel vrienden heb (alleen mijn broertje van 21) en dus weinig sociaal contact heb. Maar met dat sociaal contact komt er altijd een ander gevaar om de hoek kijken en dat zijn de doorsnee oppervlakkige gesprekken. Vragen zoals: 'wat doe je voor de kost', ' wat doe je in je vrije tijd' en 'waarom ben je nog niet op jezelf gaan wonen' komen dan voorbij.

Ook deze keer was het weer eens raak. Er kwam een meisje naar me toe gelopen van ongeveer dezelfde leeftijd. Ze had wat overgewicht (ik schat zo'n 5 kilo) en keek scheel, maar ik besloot hier niets over te zeggen omdat ze onzeker over kwam. Ze begon over koetjes en kalfjes tot ze vroeg: 'waarom moet je moeder alles voor jou betalen?' en ik was natuurlijk met stomheid geslagen. Ik stamelde wat over de scheiding van mijn ouders en dat ik daar nog mee zit. Ze bleek niet tevreden met dat antwoord aangezien ze daarna heel afstandelijk werd en achter mij rug om tegen andere mensen vertelde hoe 'triest' ik wel niet ben.

Klacht: Wat is het toch met mensen dat ze mensen op hun ziel trappen als ze niet voldoen aan het ideale maatschappelijk plaatje? Ik heb een andere route gekozen, MIJN route. Dit is precies waarom ik ervoor kies om sociaal contact te ontwijken :r
Ik studeer, doe vrijwilligerswerk en sport veel. Toch wees een chick mij ooit af omdat ik niet werk. Het is ook nooit goed. Klote maatschappij hoeretyfus!
pi_142597528
quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef Kiid het volgende:
Zowel mijn middelbare school als mbo 2 Commercieel Medewerker opleiding heb ik niet afgerond. Nu zit ik werkloos thuis bij mijn moeder omdat ik geen geschikte baan kan vinden.
Waarom kan je eigenlijk geen geschikte baan vinden? Er is toch voldoende werk voor ongeschoolden?Denk aan productiewerk of aan seizoenswerk in de landbouw.
pi_142598010
Jouw route = werkloos thuiszitten (bij je ouders) zonder verdere vaardigheden? Ga iets nieuws leren man, software development is big business en dat kun je beter (en sneller) zelf leren dan op school. Kun je ook meteen geld verdienen.
pi_142598544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:11 schreef Sparafucile het volgende:

[..]

Waarom kan je eigenlijk geen geschikte baan vinden? Er is toch voldoende werk voor ongeschoolden?Denk aan productiewerk of aan seizoenswerk in de landbouw.
Het ligt gecompliceerder dan dat. Ik heb namelijk ook als hobby het bouwen en onderhouden van modeltreinen en daar gaat erg veel tijd in zitten. Een fulltime functie is voor mij op dit moment dan ook niet haalbaar. Vaak loop ik ertegenaan dat bedrijven die personeel zoeken buiten mijn zoekgebied vallen. Ik heb alleen mijn fiets als vervoersmiddel, maar ik kan toch niet 10km+ iedere dag op en neer fietsen? Zelf woon ik in een klein dorpje dus qua beschikbare arbeidsplekken is het bar en boos.
Dag knapste man van FOK!
pi_142598634
Leuke troll / lemming, m'n complimenten. ^O^

Iedereen die hier serieus op ingaat. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142599147
Jij snapt er niks van man.

Wat kan jou het schelen dat er een keer een scheel dik wijf lullig doet.

"De maatschappij" stelt helemaal geen eisen aan je. Je bent vrij om te doen en laten wat je wil zolang het binnen de wet valt. Bij iedere keus of beslissing die je neemt zijn er altijd legio mensen die het anders zouden doen. Boeiend.
pi_142599544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:57 schreef blek het volgende:
Jij snapt er niks van man.

Wat kan jou het schelen dat er een keer een scheel dik wijf lullig doet.

"De maatschappij" stelt helemaal geen eisen aan je. Je bent vrij om te doen en laten wat je wil zolang het binnen de wet valt. Bij iedere keus of beslissing die je neemt zijn er altijd legio mensen die het anders zouden doen. Boeiend.
Daar heb je gelijk in, maar dit is natuurlijk slechts een voorbeeld. Het is een terugkerend fenomeen met alle verjaardagen, feesten en partijen. Iedere verjaardag vraagt men naar mijn thuis/werk situatie en of ik niet een leuk vriendinnetje op het oog heb. Jaar in jaar uit moet ik hetzelfde antwoord geven en daar word ik gewoon moe van en daar word ik ook ongelukkig van.

Waarom kan men je niet gewoon met rust laten en alleen praten over oppervlakkige dingen?
Dag knapste man van FOK!
pi_142599807
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:08 schreef Kiid het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar dit is natuurlijk slechts een voorbeeld. Het is een terugkerend fenomeen met alle verjaardagen, feesten en partijen. Iedere verjaardag vraagt men naar mijn thuis/werk situatie en of ik niet een leuk vriendinnetje op het oog heb. Jaar in jaar uit moet ik hetzelfde antwoord geven en daar word ik gewoon moe van en daar word ik ook ongelukkig van.

Waarom kan men je niet gewoon met rust laten en alleen praten over oppervlakkige dingen?
Gewoon na de eerste vraag zelf vragen gaan stellen. niet je eigen leven als onderwerp nemen maar dat van hun. Als je dan ook even doorvraagt blijkt IEDEREEN zijn problemen en zwakke kanten te hebben. Bijna niemand heeft een droombaan, droompartner, droomhuis, super seksleven enz.

Als je dat eenmaal goed beseft weet je dat je in feite in hetzelfde schuitje als 99% van de bevolking zit.

Vraag eens door aan zo'n succesvolle oom met groot huis en topbaan en dan blijkt dat zijn chef een hond is, zijn dochter een slet en zijn wijf doodsaai in bed. Of je vraagt het niet maar gaat ervanuit in gedachten.
pi_142600427
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:17 schreef blek het volgende:

[..]

Gewoon na de eerste vraag zelf vragen gaan stellen. niet je eigen leven als onderwerp nemen maar dat van hun. Als je dan ook even doorvraagt blijkt IEDEREEN zijn problemen en zwakke kanten te hebben. Bijna niemand heeft een droombaan, droompartner, droomhuis, super seksleven enz.

Als je dat eenmaal goed beseft weet je dat je in feite in hetzelfde schuitje als 99% van de bevolking zit.

Vraag eens door aan zo'n succesvolle oom met groot huis en topbaan en dan blijkt dat zijn chef een hond is, zijn dochter een slet en zijn wijf doodsaai in bed. Of je vraagt het niet maar gaat ervanuit in gedachten.
Daar heb je wel een punt mee. Bij de volgende barbecue of ander evenement van soortgelijke strekking dan zal ik die bitch eens op haar plaats zetten :r
Dag knapste man van FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')