abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142568920
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef Gelser het volgende:
Is het niet onder?
Je vraagt mij om wat meer grammaticale fouten te maken en dan kom je hiermee :')
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_142569497
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:16 schreef Kiid het volgende:

[..]

Je vraagt mij om wat meer grammaticale fouten te maken en dan kom je hiermee :')
Je moet wel wat geloofwaardig lijken.
pi_142574906
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Taal nazi.
Taalkennis maakt vrij.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:10:09 #79
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_142574945
LEMMING ALERT LEMMING ALERT
Want het wetboek ken ik ook
pi_142575022
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Taalkennis maakt vrij.
Nou nou, begin maar eens met werken :Z
pi_142575128
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Gelser het volgende:

[..]

Nou nou, begin maar eens met werken :Z
Nee.
Men zegt dan wel dat arbeid vrij maakt, maar uit de spaarzame ervaringen die ik heb met zware arbeid leidt die alleen maar tot nog meer zware arbeid. Dan blijf ik liever veilig op mijn zolderkamer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2014 22:13:37 ]
pi_142575554
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee.
Men zegt dan wel dat arbeid vrij maakt, maar uit de spaarzame ervaringen die ik heb met zware arbeid leidt die alleen maar tot nog meer zware arbeid. Dan blijf ik liever veilig op mijn zolderkamer.
Je kon er op wachten. Is dit nu de beroemde Godwin? :)
pi_142575722
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Gelser het volgende:

[..]

Je kon er op wachten. Is dit nu de beroemde Godwin? :)
De Godwin was al eerder gemaakt.
Vrij lachwekkend dit.
pi_142576057
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

De Godwin was al eerder gemaakt.
Vrij lachwekkend dit.
:)
pi_142576810
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee.
Ik het liefst ook, maar de maatschappelijke druk neemt steeds meer toe. Straks ben ik 30+ en woon ik nog bij mijn moeder. Ik heb al moeite met het vinden van een vriendin, laat staan als ik 30 ben en nog thuis woon.

Wat ik wel betreur want there is no place like home.
Dag knapste man van FOK!
pi_142576993
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik het liefst ook, maar de maatschappelijke druk neemt steeds meer toe. Straks ben ik 30+ en woon ik nog bij mijn moeder. Ik heb al moeite met het vinden van een vriendin, laat staan als ik 30 ben en nog thuis woon.

Al het geklater is voornamelijk eendengesnater.
pi_142577102
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Het leven is zwaar en niet eerlijk.
Ga anders zeevissen in Thailand, grote kans dat dat een deel van je problemen oplost.
pi_142577223
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Het leven is zwaar en niet eerlijk.
Ga anders zeevissen in Thailand, grote kans dat dat een deel van je problemen oplost.
Dom gansje _O-
pi_142577267
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef Gelser het volgende:

[..]

Dom gansje _O-
Obvious troll is obvious.
pi_142577681
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious.
Preventief kortwieken?
pi_142583886
Ik stel mijn eigen doelstellingen dus heb daar geen last van TS,
en ik heb geen doelstelling nog makkelijker :)
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_142584008
obvious lemming is obvious
pi_142587106
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 01:57 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Ik stel mijn eigen doelstellingen dus heb daar geen last van TS,
en ik heb geen doelstelling nog makkelijker :)
Maar hoe ga je dan om met de eisen die de maatschappij? Ik bedoel, iedere keer als ik iemand tegenkom of naar familie vraag dan krijg ik dezelfde kut vragen. En je ziet ze gewoon over mij oordelen en het doet mij veel verdriet
Dag knapste man van FOK!
pi_142587185
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:01 schreef Kiid het volgende:

[..]

Maar hoe ga je dan om met de eisen die de maatschappij? Ik bedoel, iedere keer als ik iemand tegenkom of naar familie vraag dan krijg ik dezelfde kut vragen. En je ziet ze gewoon over mij oordelen en het doet mij veel verdriet
Ik accepteer mezelf ^O^ Ik zie je punt wel. Het kappertje zal toch aan je vragen wat je doet etc.
Maar ik voel me er zelf gemakkelijk bij. Dus trek ik me dat ook niet meer aan.
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_142587970
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:01 schreef Kiid het volgende:

[..]

Mensen mogen niet over jou oordelen terwijl je zelf wel oordeelt. Neem onderstaande tekst uit je openingspost: ' Er kwam een meisje naar me toe gelopen van ongeveer dezelfde leeftijd. Ze had wat overgewicht (ik schat zo'n 5 kilo) en keek scheel, maar ik besloot hier niets over te zeggen omdat ze onzeker over kwam. ' Dit zit vol met jouw oordelen.

Mensen oordelen, dat gaat onbewust en automatisch in enkele seconden, ook bij jou. Je moet oppassen jezelf niet als een zielepiet, sociaal geïsoleerd en dropout te conditioneren. Zorg dat je onder de mensen komt, ga op een sport, begin een hobby, doe eventueel vrijwilligerswerk. Op deze manier krijg je de positieve feedback die je zo hard nodig hebt. Neem actie, alleen jijzelf kan dat doen, want je bent bezig je beste jaren te vergooien.
pi_142588133
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:41 schreef Sparafucile het volgende:

[..]

Mensen mogen niet over jou oordelen terwijl je zelf wel oordeelt. Neem onderstaande tekst uit je openingspost: ' Er kwam een meisje naar me toe gelopen van ongeveer dezelfde leeftijd. Ze had wat overgewicht (ik schat zo'n 5 kilo) en keek scheel, maar ik besloot hier niets over te zeggen omdat ze onzeker over kwam. ' Dit zit vol met jouw oordelen.

Mensen oordelen, dat gaat onbewust en automatisch in enkele seconden, ook bij jou. Je moet oppassen jezelf niet als een zielepiet, sociaal geïsoleerd en dropout te conditioneren. Zorg dat je onder de mensen komt, ga op een sport, begin een hobby, doe eventueel vrijwilligerswerk. Op deze manier krijg je de positieve feedback die je zo hard nodig hebt. Neem actie, alleen jijzelf kan dat doen, want je bent bezig je beste jaren te vergooien.
Dat was geen oordelen, maar dat waren observaties. Ik heb verder niks gedaan met die informatie, maar ik had het er puur neer gezet om meer body te geven aan de openingspost. Hoe meer jullie weten, hoe meer jullie kunnen inleven in mijn situatie.

Ik snap ook best wel dat we allemaal oordelen over de mensen die we tegenkomen, maar het gaat mij erom dat sommige dan altijd de behoefte hebben om je ermee te confronteren. Net alsof ik zelf er niet van baal dat ik geen werk kan vinden en dat ik geen opleidingen heb afgerond. Ik ga al weinig naar sociale evenementen en dat soort figuren maken dat ik nooit meer wil :r

Ik heb wel een hobby overigens, modeltreinen en computeren. Daar ben ik veel tijd mee kwijt en daarom zoek ik ook het liefst een parttime baan. Of ik ga weer een opleiding beginnen, maar dat staat nog niet vast.
Dag knapste man van FOK!
pi_142588235
Meesterlijk topique TS

zet 'em op en laat je niet op je kop zitten door het wicht met overgewicht die stomme vragen stelt op een barbeque.

klinkt als een type dat dagenlang op een internetforum zit in de hoop op wat mannelijke aandacht (in het echt wordt ze door mannen vermeden als de pest, vanwege de combinatie van overgewicht, slecht humeur, puisten en een putlucht die om haar heen hangt)
pi_142588295
quote:
Er kwam een meisje naar me toe gelopen van ongeveer dezelfde leeftijd. Ze had wat overgewicht (ik schat zo'n 5 kilo) en keek scheel, maar ik besloot hier niets over te zeggen omdat ze onzeker over kwam.
10.gif14.gif.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_142588446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:53 schreef Kapsalon het volgende:
Meesterlijk topique TS

zet 'em op en laat je niet op je kop zitten door het wicht met overgewicht die stomme vragen stelt op een barbeque.

klinkt als een type dat dagenlang op een internetforum zit in de hoop op wat mannelijke aandacht (in het echt wordt ze door mannen vermeden als de pest, vanwege de combinatie van overgewicht, slecht humeur, puisten en een putlucht die om haar heen hangt)
Ze kwam een beetje op mij over als de doorsnee vrouw waar men op afloopt, maar dat zij meer op zoek is naar stabiliteit en dus geen zin heeft in dat soort mannen (zou ze mij misschien zien zitten en vroeg ze daarom naar mijn werk/woon situatie?). Door haar onzekerheid zal ze wel meerdere keren zijn afgewezen, maar of dat vanwege haar luie oog/overgewicht kwam wist ik niet en durfde ik ook niet te vragen. Ook omdat ik wist dat dat geen vragen zijn voor op een familie barbecue, maar jammer genoeg kon zij niet hetzelfde respect opbrengen :r
Dag knapste man van FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')