quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Canada is een land waar je wel normaal over straat kan lopen, en naar mijn weten financieel dit ook nog wel kan handelen. Geen probleem mee als ze het daar gaan houden.
Zeg dat tegen Mart Smeets. Toronto is zijn favoriete Baseball-club.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Canada is geen honkballand man. Canadian Football is er dan wel weer populair.
Een toernooi in een niet-omstreden land zou zo onderhand wel een verademing zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Canada is een land waar je wel normaal over straat kan lopen, en naar mijn weten financieel dit ook nog wel kan handelen. Geen probleem mee als ze het daar gaan houden.
Leg eens uit ?quote:
dat zal dan nog is het geen baseball landquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Mart Smeets. Toronto is zijn favoriete Baseball-club.
En qua Ice-hockey ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat zal dan nog is het geen baseball land
Rusland geldt toch als Europa?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wordt wel weer eens tijd voor een WK in Europa. 2006 voor het laatst
In 2026 WK in Canada op kunstgras? Je weet maar nooit.quote:Players start legal challenge against ‘inferior’ artificial turf at 2015 Women’s World Cup. Minister says complaint not appropriate
Canada’s minister for the status of women found herself in the unusual position of having to defend artificial turf on Tuesday.
Women’s soccer players from around the world say FIFA is forcing them to play on “inferior” artificial turf during the upcoming 2015 Women’s World Cup in Canada.
Players say they are being discriminated against based on gender. No elite-level World Cup soccer matches, neither men’s nor women’s, have ever been played on artificial turf, their lawyers say.
“It’s forcing women to compete under different conditions than comparable male players would compete under,” said Catherine Gleason-Mercier, an associate with Osler, Hoskin & Harcourt LLP, the Canadian firm representing the athletes. “That in and of itself is an unfair discrimination based on gender.”
Lawyers from Ms. Gleason-Mercier’s firm as well as American firm Boies, Schiller & Flexner LLP sent a letter to FIFA and the Canadian Soccer Association on July 28, calling on organizations to “fix the field situation.” The letter, posted online by women’s soccer publication The Equalizer, said the artificial turf proposal is “discriminatory and violates Canadian law.”
Bron en rest van het artikel
Zoals al gezegd, valt Rusland onder Europa. Of beter gezegd: onder de confederatie UEFA. Rusland neemt ook deel aan de UEFA-kwalificatiewedstrijden voor WK's. Iets dat bijvoorbeeld ook geldt voor een vreemde eend in de bijt als Israël.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wordt wel weer eens tijd voor een WK in Europa. 2006 voor het laatst
Het is wel interessant dat Canada nu dit WK voor vrouwen organiseert. Opvallend is ook wel dat al de 3e keer is dat Noord-Amerika de organisatie verzorgt, uit 7 toernooien in totaal: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_vrouwenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
Ondertussen is er al gedoe om het kunstgras wat gebruikt gaat worden voor het vrouwen WK in 2015:
In 2026 WK in Canada op kunstgras? Je weet maar nooit.
Wellicht is vrouwenvoetbal in Noord-Amerika populairder dan in Europa? In de USA sowieso wel dacht ik. Grappig dat 1999 de laatste keer was dat de USA won, ik dacht dat het vrouwenelftal heel goed was en vaker had gewonnen. Nu moet ik zeggen dat ik vrouwenvoetbal amper kijk, vind er niet zoveel aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel interessant dat Canada nu dit WK voor vrouwen organiseert. Opvallend is ook wel dat al de 3e keer is dat Noord-Amerika de organisatie verzorgt, uit 7 toernooien in totaal: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_vrouwen
Nederland heeft trouwens nog nooit aan dat WK meegedaan (niet gekwalificeerd).
Zoals ik een stukje hierboven al postte: 'je weet maar nooit'quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef Lothiriel het volgende:
Oh dan krijgen we dus ook kunstgras op het WK voor mannenvoetbal?
Los van dat. Over het iets kunnen organiseren op grootschalig gebied hebben ze nog nachtmerries van,tenzij men intussen e.e.a.heeft bijgeleerd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |