Paint toegevoegd.quote:
Hengelhoef.quote:
Wat een viespeuk trouwens.quote:
Yo, samen uns goan? Is wel baas doa in Belsj.quote:
Bun doa al vaak gewæsquote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Yo, samen uns goan? Is wel baas doa in Belsj.
Kut opstoppers ja, flink pech gehad dan? Ik maak altijd gebruik van opstoppers tieten aanraken en zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:24 schreef GhpH het volgende:
En die opstoppers krijg ik het ook van. Vloog en keer tegen zo'n malloot aan. Gekneusde rib hoera.
Joa ut raegende ein bietje, maar noe op ut moment geluif ich van neet. Joa is wel sjiek hengelhoef ich bin ein keer gegangen woar de baahn toe...quote:Op maandag 21 juli 2014 13:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bun doa al vaak gewæs
Rægentj het doa noe?
Ich hub noe mien veut in ein ummer water. Mien eige privézwumbaadquote:Op maandag 21 juli 2014 13:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kut opstoppers ja, flink pech gehad dan? Ik maak altijd gebruik van opstoppers tieten aanraken en zo.
[..]
Joa ut raegende ein bietje, maar noe op ut moment geluif ich van neet. Joa is wel sjiek hengelhoef ich bin ein keer gegangen woar de baahn toe...Entreegeldj woar wel maar veur de hilft maar good klote woar det.
Hubs ze ech zwumbad of geweun zo'n dink opgezat? Man man liek mich wel sjiek es ze ech un zwumbad hubs.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ich hub noe mien veut in ein ummer water. Mien eige privézwumbaad
Luu die Limburrigs proaten op 'n Nederlands forumquote:Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ich hub noe mien veut in ein ummer water. Mien eige privézwumbaad
Deis ze zelf toch auch noe? Stil dig neet aan man.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Luu die Limburrigs proaten op 'n Nederlands forum
Hij had tatoeages en was intimiderend.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef Deetch het volgende:
Ik neem toch aan dat jij, als internet held, hem in zijn neukdopje getrapt hebt?
Proaten? Echte Limburgers kallen.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Luu die Limburrigs proaten op 'n Nederlands forum
Kallenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die "kruutje" zegt in plaats van "sjwrap"?
Dat klopt, de dame met de witte bikini was een succes!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:44 schreef Pharkus het volgende:
Deze hele klacht opschrijven, maar ondertussen wel wat intimiteiten in het kleedhokje uitwisselen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat klopt, de dame met de witte bikini was een succes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |