Ik ben nu lekker aan het zwemmen.
Er staat hier een super toffe wildwaterbaan (Hengelhoef) Dus ik ga er steeds vanaf in mijn eentje, en sommige chicks kijken mij al wantrouwend aan, er was een hele toffe chick. Witte bikini die een beetje doorschijnt met het water... Maar daar gaat het nu niet om op de trap omhoog naar de waterbaan, voel ik een tikje aan mijn kont, prima ik draai niet om kan gebeuren, daarna nog eens een tikje. Ik kijk staat er een kerel achter, nou prima ik ga zo snel mogelijk door en verder, opeens is er ergens waar de baan naar buiten gaan een opstopping dit is een hele dunne glijbaan en iemand hield de boel op. Meestal zit ik buiten te kijken als chicks naar beneden gaan want soms gaan er bikini stukjes los, of kerels trekken die los, wat mij nu echter gebeurde! De kerel die alles ophield werd naar binnen gezogen door een duwtje en vloog omlaag de rest volgt daarop en ik dus ook, met die kerel achter me die gewoon eens flink mij groped.
Ik voel me nu vies, en lig nu lekker te zonnen. Ik ga zo maar eens van de waterbaan om chickies te gropen.
paint
![XXK1duy.png?1?3942]()
![Hengelhoef9.jpg]()
Hier dit is waar het naar buiten gaat en waar mensen bikini stukjes verliezen en gegroped worden.
[ Bericht 7% gewijzigd door Spongeboss op 21-07-2014 13:07:25 ]
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.