quote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef Voszje het volgende:
[..]
Of de aangekomen experts nu worden gehinderd, is volgens mij niet bekend?
Ze zijn er nu in ieder geval wel.quote:10u04 Onderzoekers aangekomen
De Nederlandse onderzoekers zijn aangekomen bij de rampplek. Dat meldt minister Opstelten.
Volkskrant.nl
Ze zijn aangekomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze moeten eerst aankomen voordat ze eventueel kunnen worden gehinderd.
Oh nee, dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik het nieuws niet op de seconde volg![]()
Wat is hij aan het doenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[ afbeelding ]
Stelende teringlijers![]()
In Torez?quote:
Mwah ik geloof wel dat hij naar charkov gaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh nee, dat bedoelde ik niet. Ik zag dat bericht op volkskrant en bedoelde dat er nog geen verandering in de situatie is.
Ga nou vooral verder.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus je post dingen zonder dat je er iets mee bedoelt. OK. Vreemd..
[..]
Ja. Als iemand iets post op een discussieforum, ga ik er vanuit dat hij daar ook iets mee wil zeggen. Vooral omdat, nadat je gevraagd is wat je ermee bedoelt, je antwoordt met:
[..]
Het is hier niet jouw geheel persoonljke blog of dagboek. Als je niet wil dat men reageert op jouw posts, post dan gewoon niks.
Wat moeten we zien?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[ afbeelding ]
Een ring van een van de slachtoffers aan het stelen.quote:
Op de rampplek. Ik denk niet dat ze al op dat daadwerkelijke station in Torez zijn.quote:
Stelen nog wel. Je hebt niet eens het hele beeld gezien of je oordeelt er al over. Een foto geeft niet altijd het juiste beeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een ring van een van de slachtoffers aan het stelen.
hij staat mooi op de foto dus hij kan gepakt worden door een van onze commando's.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een ring van een van de slachtoffers aan het stelen.
nou zo zou ik ook kijken als ik iets aan het taxeren benquote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelen nog wel. Je hebt niet eens het hele beeld gezien of je oordeelt er al over. Een foto geeft niet altijd het juiste beeld.
Ik moest even heel goed zoeken maar hier is ie: http://nos.nl/liveblog/677377-.htmlquote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand een link naar live blog van NOS?
Juistquote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
hij staat mooi op de foto dus hij kan gepakt worden door een van onze commando's.
http://nos.nl/liveblog/677377-.htmlquote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand een link naar live blog van NOS?
Dan zal dat later vandaag waarschijnlijk gebeuren.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Op de rampplek. Ik denk niet dat ze al op dat daadwerkelijke station in Torez zijn.
Wie zegt dat ie het steelt? Wie weet kijkt die man alleen even goed of er iets in gegraveerd staat ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zal dat later vandaag waarschijnlijk gebeuren.
Ik zal ook niet oordelen over de verdwenen bankpassen hoor..quote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
miss kijken of er een naam op staat oid. Niet zo snel oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |