Denken dat er anno 2014 geen mensen "op de grond" meer zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 09:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het is geen 1950 meer...
Er zijn gewoon live satellietbeelden neem ik aan...
Is er eigenlijk ook maar iets bekend over waar die trein eigenlijk naar toe zou moeten?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja duh..
Maar houden ze nou de trein tegen?
Waarom zou ik er iets mee willen bedoelen? Ik deelde het simpelweg, meer niet. Jij bent juist degene die in discussie gaat, maar wie ben jij?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee. Da's niet echt logisch. Hoe zegt dat wat over mij precies?
[..]
Dus eigenlijk bedoelde je er niks mee? Het was gewoon een brainfart dus?
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja duh..
Maar houden ze nou de trein tegen?
Zoek dit even uit via DM joh, oudwijf.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[..]
Wat zou ik ermee willen bedoelen? Ik
[..]
Waarom zou ik er iets mee willen bedoelen? Ik deelde het simpelweg, meer niet. Jij bent juist degene die in discussie gaat, maar wie ben jij?
Nopequote:Op maandag 21 juli 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook maar iets bekend over waar die trein eigenlijk naar toe zou moeten?
Gast dit is nieuws.. discussie houd je maar lekker in een ander topicquote:Op maandag 21 juli 2014 10:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Waarom zou ik er iets mee willen bedoelen? Ik deelde het simpelweg, meer niet. Jij bent juist degene die in discussie gaat, maar wie ben jij?
Kharkovquote:Op maandag 21 juli 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook maar iets bekend over waar die trein eigenlijk naar toe zou moeten?
quote:
Same story dus.quote:09u53
'Lichamen slachtoffers naar Charkov'
Volgens de leiders van de zelfuitgeroepen Volksrepubliek Donetsk worden de lichamen van de slachtoffers van de vliegramp worden overgebracht naar Charkov. Dat meldt het Russische persbureau Interfax. Wel moeten er internationale experts bij aanwezig zijn als de trein naar Charkov rijdt.
'De lichamen blijven in de koelwagons van de trein op het station van Torez. Ze zullen naar Charkov worden gestuurd alleen nadat internationale experts - Nederlanders, Maleisiërs of vertegenwoordigers van het Rode Kruis - ter plaatse zijn gekomen. Zij moeten de trein met de lichamen vergezellen, we zijn er klaar voor om voor hen een aparte wagon toe te voegen', aldus eerste vicepremier Andriy Poergin.
volkskrant.nl
Kharkov, volgens de separatisten.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou Poetin ga ff foei zeggen tegen je rebellen dat ze dat niet mogen doenquote:
Kan je verzekeren dat rusland altijd in de top 5 staat hoor, wat er ook in korea en het midden oosten gebeurt.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere brandhaarden op de wereld waar de wereldleiders het druk mee hebben.
Toch wel raar dat "wij" zeggen dat we gehinderd worden en "zij" zeggen dat we er niet eens bijzijnquote:Op maandag 21 juli 2014 10:03 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kharkov, volgens de separatisten.
Charkov
De lichamen van de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne worden overgebracht naar Charkov. Dat hebben de leiders van de zelfuitgeroepen Volksrepubliek Donetsk maandag gezegd tegen persbureau Interfax. Wel moeten er internationale experts bij aanwezig zijn als de trein naar Charkov rijdt.
''De lichamen blijven in de koelwagons van de trein op het station van Torez. Ze zullen naar Charkov worden gestuurd alleen nadat internationale experts - Nederlanders, Maleisiërs of vertegenwoordigers van het Rode Kruis - ter plaatse zijn gekomen. Zij moeten de trein met de lichamen vergezellen, we zijn er klaar voor om voor hen een aparte wagon toe te voegen'', aldus eerste vicepremier Andriy Poergin.
In Charkov hebben Nederlandse experts een coördinatiecentrum ingereicht voor de identificatie van de slachtoffers, stelde premier Mark Rutte zondag. Het LTFO-identificatieteam staat onder leiding van Gert Wibbeling. De experts blijven in Oekraïne ''zolang ze nodig zijn'', benadrukte Rutte.
http://www.nu.nl/buitenla(...)omen-in-donetsk.html
edit: te laat.
Of de aangekomen experts nu worden gehinderd, is volgens mij niet bekend?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch wel raar dat "wij" zeggen dat we gehinderd worden en "zij" zeggen dat we er niet eens bijzijn. Daar wordt een mens toch niet goed van.
Dus je post dingen zonder dat je er iets mee bedoelt. OK. Vreemd..quote:Op maandag 21 juli 2014 10:01 schreef Floxcie het volgende:
Waarom zou ik er iets mee willen bedoelen? Ik deelde het simpelweg, meer niet.
Ja. Als iemand iets post op een discussieforum, ga ik er vanuit dat hij daar ook iets mee wil zeggen. Vooral omdat, nadat je gevraagd is wat je ermee bedoelt, je antwoordt met:quote:Jij bent juist degene die in discussie gaat, maar wie ben jij?
Het is hier niet jouw geheel persoonljke blog of dagboek. Als je niet wil dat men reageert op jouw posts, post dan gewoon niks.quote:
Ze moeten eerst aankomen voordat ze eventueel kunnen worden gehinderd.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef Voszje het volgende:
[..]
Of de aangekomen experts nu worden gehinderd, is volgens mij niet bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |