SPOILER: samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens het Cao moet ik schriftelijk bevestiging hebben. Ook is ga maar naar huis geen ontslag.quote:Op maandag 21 juli 2014 06:45 schreef CafeRoker het volgende:
Dikke pech. Zo gaat het als vakantiekracht.
Contactpersoon van uitzendbureau bellen of langs gaan als dat kan.quote:Op maandag 21 juli 2014 06:49 schreef tailfox het volgende:
Kan ik ook normale antwoorden krijgen. Iemand weet toch wel wat ik kan doen
Owja dat gaat ook zo makkelijk. Waarom doe ik niet me banen helm op. Schiet me zelf af uit het banen kanon. Dan land op banen eiland waar banen aan baantjes groeien.quote:
dankje heb meteen uitzend bureau gewapt. Om 9 uur word ik gebeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 07:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Contactpersoon van uitzendbureau bellen of langs gaan als dat kan.
en jezelf maar afvragen waarom je weggetrapt bentquote:Op maandag 21 juli 2014 07:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Owja dat gaat ook zo makkelijk. Waarom doe ik niet me banen helm op. Schiet me zelf af uit het banen kanon. Dan land op banen eiland waar banen aan baantjes groeien.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 juli 2014 07:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Owja dat gaat ook zo makkelijk. Waarom doe ik niet me banen helm op. Schiet me zelf af uit het banen kanon. Dan land op banen eiland waar banen aan baantjes groeien.
Hoe je het hebt verkloot.quote:Op maandag 21 juli 2014 07:06 schreef tailfox het volgende:
Zijn er nog dingen die ik moet vertellen of weten?
Wat voor contract heb je nou precies?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:06 schreef tailfox het volgende:
Zijn er nog dingen die ik moet vertellen of weten?
wat voor contract en wie is je werkgever?quote:
standard uitzendkracht contract?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
wat voor contract en wie is je werkgever?
dan zou ik zorgen dat ik om negen uur bij het uitzendbureau op de stoep sta, als ik jou was.quote:
het uitzend bureau is hier niet in de buurt. Ik word dalijk gebeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 07:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dan zou ik zorgen dat ik om negen uur bij het uitzendbureau op de stoep sta, als ik jou was.
je hebt nog een uur, tochquote:Op maandag 21 juli 2014 07:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
het uitzend bureau is hier niet in de buurt. Ik word dalijk gebeld.
Wie wapt jou trouwens terug om zeven uur 's ochtends?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
dankje heb meteen uitzend bureau gewapt. Om 9 uur word ik gebeld.
op de een of andere manier is het uitzend bureau die het verst weg is het dichtbij huis. Geen zin om 30 km te fietsen nu.quote:
mijn uitzend bureau blijkbaarquote:Op maandag 21 juli 2014 07:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie wapt jou trouwens terug om zeven uur 's ochtends?
Doe je bij de volgende werkgever wel een beetje je best.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:11 schreef tailfox het volgende:
Net gebeld. Nou dat woord nieuw werk zoeken.
Gelukkig wist het uitzendbureau van die voorman.
Ze zoeken nu toch weer voor mij.
je was er niet bij. Als meerdere mensen vinden dat die voorman een zeik man is. Zal het vast een reden hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:24 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Doe je bij de volgende werkgever wel een beetje je best.
Is zeker voor vakantiewerk wel de snelste en beste manierquote:Op maandag 21 juli 2014 12:18 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Daarom nooit via een uzb werken...
Voor Flex A geldt niet echt een proeftijd. Zij kunnen elk moment en zonder opgave van redenen weggestuurd worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:48 schreef exelletor het volgende:
Waarschijnlijk is er een proeftijd vermeld in het contract, dus ik denk dat je op weinig recht hebt.
Als jij weggestuurd bent en meerdere mensen niet, dan zal dat vast een reden hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
je was er niet bij. Als meerdere mensen vinden dat die voorman een zeik man is. Zal het vast een reden hebben
Het werk paste toch niet bij hem?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als jij weggestuurd bent en meerdere mensen niet, dan zal dat vast een reden hebben.
quote:
Ooit zo'n onzin gehoord? Gewoon een lulsmoesje om niet te hoeven zeggen wat er werkelijk aan schort. Attitude bijvoorbeeld (lees; ongemotiveerd, team ontwrichtend, brutaal bv).quote:Op maandag 21 juli 2014 07:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet. hij vond dat werk niet bij me pasten. Hij gaf zelf toe dat ik niks fout heb gedaan.
allemaal niet het probleem.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
[..]
Ooit zo'n onzin gehoord? Gewoon een lulsmoesje om niet te hoeven zeggen wat er werkelijk aan schort. Attitude bijvoorbeeld (lees; ongemotiveerd, team ontwrichtend, brutaal bv).
Je vergeet dat Ouder1 overal ervaring mee heeft en bovendien een HRM expert is.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Ouder1 overal ervaring mee heeft en bovendien een HRM expert is.
idd de snelste manier, maar ooit die abu-cao bekeken? Onder de 23 verdien je gewoon crap.. ¤4 voor zwaar productiewerk en ook nog met gevaarlijke machines.. Daar ga ik em bed niet voor uitquote:Op maandag 21 juli 2014 12:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is zeker voor vakantiewerk wel de snelste en beste manier
Dat is dan plots.. hoelang heb jij al vakantie 1 week of zo?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij ontslaat graag mensen als het slecht gaat
Als jij zorgt dat het goedgaat heb je daar geen last van.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij ontslaat graag mensen als het slecht gaat
werkte er sinds dindsdagquote:Op maandag 21 juli 2014 15:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is dan plots.. hoelang heb jij al vakantie 1 week of zo?
So. Dus maandag ging het nog goed genoeg om je aan te nemen en vrijdag ging het zo slecht dat hij iemand (jou) ontsloeg.quote:
Waarom doe je dan niet gewoon je best? Mafkeesquote:Op maandag 21 juli 2014 07:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
*proest*quote:Op maandag 21 juli 2014 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Ouder1 overal ervaring mee heeft en bovendien een HRM expert is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
fabriekswerk. Maar had de looks niet:')quote:Op maandag 21 juli 2014 15:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
So. Dus maandag ging het nog goed genoeg om je aan te nemen en vrijdag ging het zo slecht dat hij iemand (jou) ontsloeg.
Heel logisch idd.
Wat voor werk was het?
Allway Sunny in Philadelphiaquote:Op maandag 21 juli 2014 07:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je had niet allen de looks moeten hebben maar juist ook de snelheid. Dat jij denkt dat het door looks komt, dan wens ik je veel succes met je volgens job. Hoe lang denk je het daar te gaan uithouden?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
fabriekswerk. Maar had de looks niet:')
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef r_one het volgende:
[..]
*proest*
Thanx, ik dacht, laat ik het dan maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
Mwah, als ze links verwachten (en nodig hebben voor het werk) en ze krijgen rechts....quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je had niet allen de looks moeten hebben maar juist ook de snelheid. Dat jij denkt dat het door looks komt, dan wens ik je veel succes met je volgens job. Hoe lang denk je het daar te gaan uithouden?
Nope.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:11 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Onder de 23 verdien je gewoon crap.. ¤4 voor zwaar productiewerk en ook nog met gevaarlijke machines..
Ik heb in een fabriek nog nooit chippendales gezien.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ze links verwachten (en nodig hebben voor het werk) en ze krijgen rechts....
[ afbeelding ]
Het is dezelfde man, maar het ging me om de bouw, en de daarbij behorende kracht.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb in een fabriek nog nooit chippendales gezien.
Verder moet elk bedrijf tegenwoordig een RIE gemaakt hebben waaruit komt dat er voor elke taak die maar wat teveel tillen is er aanpassingen gemaakt dienen te worden.
Maar zelfs een gespierde lantaarnpaal kan de 23 kilo die normaliter als maximum wordt aangenomen nog wel tilen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dezelfde man, maar het ging me om de bouw, en de daarbij behorende kracht.
ik bedoelde 18 jarigen die ¤4 pu verdienen voor p.werk, maar sowieso; als je via uzb werkt en je bent onder de 23 verdien je bar weinig.. Zie hiervoor het abu-cao.quote:
quote:
Hangt allemaal af van je opleiding en ervaring en richting.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:07 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
ik bedoelde 18 jarigen die ¤4 pu verdienen voor p.werk, maar sowieso; als je via uzb werkt en je bent onder de 23 verdien je bar weinig.. Zie hiervoor het abu-cao.
Als 18-jarige die voor een vakantiebaantje komt, ga je geen detacheringsloon verdienen, en ook geen uitzendloon voor een functie die op de lange termijn gericht is.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hangt allemaal af van je opleiding en ervaring en richting.
Uitzendbureau / Detachering staat niet garant voor laag loon.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:09 schreef Leandra het volgende:
Als TS daar dinsdag begonnen is (Dinsdag 15 juli neem ik aan), dan heb ik wel een idee waarom het niet lekker liep.... als je op je eerste werkdag al vrolijk zit te FOK!ken om 11.10 uur, dan kun je er op rekenen dat het mis gaat.... en dit is dan toevallig een eigen topic van TS, op basis van z'n posthistorie ga je je afvragen of hij überhaupt wel tijd heeft om te werken.
[..]
Dat klopt natuurlijk allemaal, maar TheSatanSlayer deed zijn beweringen niet specifiek over TS maar als algemeen geldend voor de gehele uitzendbranche en dan klopt wat hij beweerde niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als 18-jarige die voor een vakantiebaantje komt, ga je geen detacheringsloon verdienen, en ook geen uitzendloon voor een functie die op de lange termijn gericht is.
Het is een vakantiebaantje, in principe ben je dus gewoon uitwisselbaar en doen opleiding, ervaring en richting er niet zoveel toe.
Het is gewoon niet handig om, zelfs als het zijn koffiepauze was, op je eerste dag al met je telefoon te gaan zitten klieren.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Een hoop Fok-kers doen het onder werktijd. Maar die hebben dan doorgaans wel een vaste baan (nog niet goed te keuren) en geen vakantiebaantje via het uzb.
Het valt mi tenminste op dat er altijd 4 dip tijden zijn op werkdagen: de twee koffiepauzes, de lunchpauze en de reistijd naar huis.![]()
Klopt. Ik was niet duidelijk. Mijn eerstequote:Op maandag 21 juli 2014 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon niet handig om, zelfs als het zijn koffiepauze was, op je eerste dag al met je telefoon te gaan zitten klieren.
Puur door de telefoon al stagiaires en uitzendkrachten op de eerste dag er al weer uitgetrapt.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon niet handig om, zelfs als het zijn koffiepauze was, op je eerste dag al met je telefoon te gaan zitten klieren.
Precies. Dat ze even kijken op het scherm als ze gebeld worden, heb ik niet zo'n moeite mee.. willen weten of het spoed is of niet. Verder gewoon geen privé telefoon onder werktijd en ook geen privé gebruik van de werk pc of laptop. Klaar. Scheelt je uren aan productiviteit.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Puur door de telefoon al stagiaires en uitzendkrachten op de eerste dag er al weer uitgetrapt.
Als je terwijl je wat word uitgelegd al je mail/appjes of Facebook moet checken omdat dat ding een piepje geeft dan heb je gelijk je laatste waarschuwing te pakken wat dat betreft, flik je het twee uur later weer dan kun je nog zo bedelen maar dan zoek je het maar uit met je begeleider, daar heb ik geen zin in.
Ach ik ben verder zeer schappelijk, en als ze er wat langer werken en inzet tonen ben ik zeker niet de minste, is het erg warm dan gaan ze maar lekker wat eerder naar huis, ik teken wel voor acht uur, is het even rustig dan geef ik er één wat geld om ijsjes te halen, of gaan ze maar even achter internet wat doen, of ze werken aan hun verslag. Maar als je tijdens de rondleiding dit al op zo'n manier opeist dan kun je echt opdonderen want dan weet ik ook gelijk dat als het later nodig is je ook niets aan zulke jongens hebt (techniek)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Precies. Dat ze even kijken op het scherm als ze gebeld worden, heb ik niet zo'n moeite mee.. willen weten of het spoed is of niet. Verder gewoon geen privé telefoon onder werktijd en ook geen privé gebruik van de werk pc of laptop. Klaar. Scheelt je uren aan productiviteit.
De afgunst druipt er met emmers vanaf...quote:[b]Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Ouder1Dan hebben die 'harde werkers' namelijk pauze en zitten ze niet achter hun pc.
![]()
Als het rustig is.. tja. Maar dan nog is er vaak zat te doen. Het aantal bedrijven waar men uit de neus zit te eten is krimpende. Iemand die actief appt en op fora zit, is al snel 2 uur werktijd per dag daaraan kwijt. Me dunkt dat een werkgever daar niet voor wil betalen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach ik ben verder zeer schappelijk, en als ze er wat langer werken en inzet tonen ben ik zeker niet de minste, is het erg warm dan gaan ze maar lekker wat eerder naar huis, ik teken wel voor acht uur, is het even rustig dan geef ik er één wat geld om ijsjes te halen, of gaan ze maar even achter internet wat doen, of ze werken aan hun verslag. Maar als je tijdens de rondleiding dit al op zo'n manier opeist dan kun je echt opdonderen want dan weet ik ook gelijk dat als het later nodig is je ook niets aan zulke jongens hebt (techniek)
Is geen afgunst hoor.. gewoon een reactie op dergelijke Fok-kers hier die dan vaak wel de grootste bek hebben over onvrijwillige werkelozen. Want zij werken zo hard.. NOT.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
De afgunst druipt er met emmers vanaf...
Als het rustig is inderdaad, het moet wel kunnen, aan de andere kant weet ik ook hoeveel stagiaires verdienen bij ons en voor hoeveel ze soms naar de klant toe op papier staan, daar zit tot 47,55,- per uur verschil tussen bij ons. Als het goede jongens zijn die ook willen leren/werken dan ben ik zeker bereid om als zo'n jongen om half drie klaar en het zonnetje schijnt om hem de rest van de dag vrij te geven.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als het rustig is.. tja. Maar dan nog is er vaak zat te doen. Het aantal bedrijven waar men uit de neus zit te eten is krimpende. Iemand die actief appt en op fora zit, is al snel 2 uur werktijd per dag daaraan kwijt. Me dunkt dat een werkgever daar niet voor wil betalen.
Ik ben productiever als ik af en toe wat afleiding van mijn werk heb. Zolang ik binnen de normale werkuren meer gedaan krijg dan mijn collega's zal het verder iedereen een worst zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:36 schreef Ouder1 het volgende:
Iemand die actief appt en op fora zit, is al snel 2 uur werktijd per dag daaraan kwijt. Me dunkt dat een werkgever daar niet voor wil betalen.
Ik moest werken van 2 - 10 s avonds. Me telefoon nooit gehad tijdens werkenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:09 schreef Leandra het volgende:
Als TS daar dinsdag begonnen is (Dinsdag 15 juli neem ik aan), dan heb ik wel een idee waarom het niet lekker liep.... als je op je eerste werkdag al vrolijk zit te FOK!ken om 11.10 uur, dan kun je er op rekenen dat het mis gaat.... en dit is dan toevallig een eigen topic van TS, op basis van z'n posthistorie ga je je afvragen of hij überhaupt wel tijd heeft om te werken.
[..]
Godverdomme man je denkt echt overal verstand van te hebben he? Er zijn tientallen fabrieken waar de vraag dagelijks varieert. Vooral in fabrieken waar ze vooral aan montage doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Yeah right. Ook echt een sector waarin de vraag elke dag extreem kan verschillen. NOT
Ik gebruik me tel niet eens als ik werkquote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Wtf hebben die kinderen altijd met hun telefoons? Ik ben 27 en heb nu al een enorme generatiekloof? Had laatst al gezeur van twee vakantiekrachten die het stom vonden dat ze hun telefoon niet bij ze mochten hebben.
Terwijl wij perfecte regels hebben achter de bar (in de la) op eigen risico of in afgesloten la op kantoor waarvan alleen ik en de eigenaar de sleutel hebben.
Maar hoe zit het nou met die "looks"? Geintje toch zeker?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik gebruik me tel niet eens als ik werk
Verstandig, voor de rest er niet al teveel mee zitten. Als uitzendkracht kan je er op elk moment uitgegooid worden daarom nemen ze ookz o makkelijk mensen aan. Iedereen in zijn leven komt wel eens een onredelijke chef tegen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik gebruik me tel niet eens als ik werk
mijn looks ja niet als een fabriek kneusje.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met die "looks"? Geintje toch zeker?
morgen weer sollicitatiequote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Verstandig, voor de rest er niet al teveel mee zitten. Als uitzendkracht kan je er op elk moment uitgegooid worden daarom nemen ze ookz o makkelijk mensen aan. Iedereen in zijn leven komt wel eens een onredelijke chef tegen.
Schouders ophalen en met frisse moed naar de volgende baan.
Ja ok ik heb de telefoon in de fabriek nooit bij me, die dingen kunnen niet goed tegen water.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Puur door de telefoon al stagiaires en uitzendkrachten op de eerste dag er al weer uitgetrapt.
Als je terwijl je wat word uitgelegd al je mail/appjes of Facebook moet checken omdat dat ding een piepje geeft dan heb je gelijk je laatste waarschuwing te pakken wat dat betreft, flik je het twee uur later weer dan kun je nog zo bedelen maar dan zoek je het maar uit met je begeleider, daar heb ik geen zin in.
In de pauze doet ieder lekker wat hij wil.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ok ik heb de telefoon in de fabriek nooit bij me, die dingen kunnen niet goed tegen water.Maar in de pauze boeit toch niet echt? Of je nou op je telefoon kijkt of de krant gaat zitten lezen terwijl je je bammetjes naar binnen werkt...
Ben ik helemaal met je eens hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
In de pauze doet ieder lekker wat hij wil.
De één gooit een half uur een hengeltje uit in het kanaal, de ander hangt zwetend in de zon, internet is altijd geliefd en zelf speel ik een potje darts met collega's. En de tijden zijn ook niet zo strikt.
Het is ook niet dat iemand een telefoon niet mag gebruiken onder werktijd, boeit mij ook niet zo, maar als je op de eerste dag tijdens een uitleg je telefoon belangrijker vind en dit nadat er wat van gezegd word dit nog steeds zo is dan word het niets meer.
Wij hebben op de fabriek veel extreem hoge temperaturen, reukloos gas, en veel chemicaliën, en los van de inkomende 20KV spanningen ook veel 3KV door de fabriek heen. Dus ja de rondleiding met uitleg over die zooi en sommige procedures is een serieus iets. De dag daarop gaan ze maar lekker met de telefoon aan de slag.
Doe anders je spatiehelm eens op?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wat een lul.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:16 schreef tailfox het volgende:
Ik kom er net achter. Hij was de vader van een ex van me
Als ik jou was zou ik daar ook eens een lesje of 10 boeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
TS, ik heb een tip voor je om de komende tijd in ieder geval je dagen productief door te kunnen komen en ook nog eens handig zal zijn bij een eventuele sollicitatie. Bovendien lijkt het mij zeer bepaald ook geen overbodige luxe:
http://www.loi.nl/opleidi(...)6a2b8CFYvLtAod22MAsg
Alstublieft![]()
(Wat is er toch in hemelsnaam met onze Nederlandse taal gebeurd bij de jeugd, geven ze geen les meer op scholen tegenwoordig?)
Ligt eraan waarom het uitgegaan isquote:
Als mensen er voor willen betalen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
TS, ik heb een tip voor je om de komende tijd in ieder geval je dagen productief door te kunnen komen en ook nog eens handig zal zijn bij een eventuele sollicitatie. Bovendien lijkt het mij zeer bepaald ook geen overbodige luxe:
http://www.loi.nl/opleidi(...)6a2b8CFYvLtAod22MAsg
Alstublieft![]()
(Wat is er toch in hemelsnaam met onze Nederlandse taal gebeurd bij de jeugd, geven ze geen les meer op scholen tegenwoordig?)
Misschien herkende de baas de schoenen als de schoenen die onder zijn bed uitstaken toen hij lekker bij zijn vrouw in bed kroop.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk (her)kende TS hem niet eens, dus hoe serieus kan het dan geweest zijn?
Ik onthoud altijd gezichten van familie van exen.:')quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk (her)kende TS hem niet eens, dus hoe serieus kan het dan geweest zijn?
Ja. Ik kijk niet 24 7 naar een baasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar pas een week later kom je er achter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |