Tuurlijk meis. In jouw geval is het natuurlijk minder erg. Is altijd zo nedense.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ontken de zonde tenminste niet voor mijn eigen plezier.
Dat heb ik met Pinar Aylin gedaan, was eerste Turkstalig casette die ik had, Nog steeds verliefd op haar (stem).quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ergens in 1994 ofzo hun cassette kapot gedraaid met papa met de reis naar en in TR.
Zojuist gegoogled. Masallah. Kariya bak.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat heb ik met Pinar Aylin gedaan, was eerste Turkstalig casette die ik had, Nog steeds verliefd op haar (stem).
Haar stem dan hequote:Op maandag 21 juli 2014 01:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zojuist gegoogled. Masallah. Kariya bak.
Jij suggereert dingen terwijl ze er niet staan. Waar voel ik me beter dan jij of waar staat er dat ik me niet slecht voel om de zonden die ik pleeg? Ik voel me beter dan niemand. Asjeblieft zeg.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tuurlijk meis. In jouw geval is het natuurlijk minder erg. Is altijd zo nedense.
God gebiedt de gelovigen niet zomaar om iets te doen. Het zijn middelen om taqwa, Godsbewustheid, te bereiken...quote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar tis ook niet zo dat je door bepaalde "zondes" slechter bent. Dus daarom mijn vraag.
Als je nalaat geboden na te leven, heeft dat natuurlijk zijn consequenties...quote:2:183 You who believe, fasting is prescibed for you, as it was prescibed for those before you, so that you may be mindful of God.
Het is uiteraard niet aan een moslim om anderen te veroordelen over het niet nakomen van geboden en niemand dan Allah zelf kan weten wat iemands positie bij Hem is, maar iemand aansporen of informeren over het goede, dus wat Allah heeft voorgeschreven, is een plicht voor iedere moslim, zonder oordelend te zijn tegenover de ander en op een zachtaardige toon.quote:74:38 Every soul is held in pledge for its deeds, 39 but the Companions of the Right will stay 40 in Gardens and ask 41 about the guilty. 42 ‘What drove you to the Scorching Fire?’ [they will ask] 43 and they will answer, ‘We did not pray; 44 we did not feed the poor; 45 we indulged with others [in mocking the believers]; 46 we denied the Day of Judgement 47 until the Certain End came upon us.’ 48 No intercessor’s plea will benefit them now.
quote:3:104 Be a community that calls for what is good, urges what is right, and forbids what is wrong: those who do this are the successful ones.
Wat rot dat jij dan net de persoon bent die PRECIES begrijpt welke liedjes toen in waren en welk nummer voor mij nostalgie is.quote:
Wat suggereer ik?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij suggereert dingen terwijl ze er niet staan. Waar voel ik me beter dan jij of waar staat er dat ik me niet slecht voel om de zonden die ik pleeg? Ik voel me beter dan niemand. Asjeblieft zeg.
Geen dingen over mij zeggen die niet kloppen.
Zo heb ik Turks geleerd.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat rot dat jij dan net de persoon bent die PRECIES begrijpt welke liedjes toen in waren en welk nummer voor mij nostalgie is.
Icimden gelmiyor. Thats all I can say.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
God gebied de gelovigen niet zomaar om iets te doen. Het zijn middelen om taqwa, Godsbewustheid, te bereiken...
[..]
Als je nalaat geboden na te leven, heeft dat natuurlijk zijn consequenties...
[..]
Het is uiteraard niet aan een moslim om anderen te veroordelen over het niet nakomen van geboden en niemand dan Allah zelf kan weten wat iemands positie bij Hem is, maar als iemand aansporen of informeren over het goede, dus wat Allah heeft voorgeschreven, is een plicht voor iedere moslim, zonder oordelend te zijn tegenover de ander en op een zachtaardige toon.
[..]
Dat ik me beter voel dan jij of dat mijn zonden minder wegen dan die van jou want dat is straight up bullshit en dat weet je.quote:
Wat bedoel je dan met je eerste zin? Ik ontken.....niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ik me beter voel dan jij of dat mijn zonden minder wegen dan die van jou want dat is straight up bullshit en dat weet je.
Wat is ijmaa?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:12 schreef AbdulMalik het volgende:
zeggen dat iets niet haram is wanneer ijmaa' over is dat haram is plaatst je buiten al islam,
Welke zin?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je eerste zin? Ik ontken.....niet.
en bullshitquote:Op maandag 21 juli 2014 01:12 schreef AbdulMalik het volgende:
zeggen dat iets niet haram is wanneer ijmaa' over is dat haram is plaatst je buiten al islam,
وَتَعَالَى عَنِ الـحُدُودِ وَالغَايَاتِ، وَالأَرْكَانِ وَالأَعْضَاءِ وَالأَدَوَاتِ، لاَ تَحْوِيهِ الـجِهَاتُ السِّتُّ كَسَائِرِ الـمُبْتَدَعَاتِ.quote:
Die keuzevrijdheid heb je. Anders zou het natuurlijk geen imtihan dünyası zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Icimden gelmiyor. Thats all I can say.
Ik hoor hier al superrrrrlang een auto-alarm afgaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:16 schreef Stimorol- het volgende:
Tis 1.23 en ik hoor buiten jankende kinderen en massa's mensen. Heb de neiging die kinderen te disciplineren. Aso's.Altijd die Turken.
Waar valt nog op te reageren, zijn 2 dingen die je uit het geloof plaatst, Koefr na al hidayah en Shirk.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ik ga opzoeken wil je dan op reageren aub
Ik woon naast een moskee. Een Turkse.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hoor hier al superrrrrlang een auto-alarm afgaan.
Jij bent echt droog soms. hhhquote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ik ga opzoeken wil je dan op reageren aub
altijd bij arabisch moet ik mijn ogen dicht knijpenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:16 schreef Aloulou het volgende:
وَتَعَالَى عَنِ الـحُدُودِ وَالغَايَاتِ، وَالأَرْكَانِ وَالأَعْضَاءِ وَالأَدَوَاتِ، لاَ تَحْوِيهِ الـجِهَاتُ السِّتُّ كَسَائِرِ الـمُبْتَدَعَاتِ.
Ok jij wint. Wel fijn, altijd adhaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik woon naast een moskee. Een Turkse.
Degene die het doet heeft een fijne stem dus ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ok jij wint. Wel fijn, altijd adhaan.
commemtaar op dat stuk miss begrijp ik verkeerdquote:Op maandag 21 juli 2014 01:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar valt nog op te reageren, zijn 2 dingen die je uit het geloof plaatst, Koefr na al hidayah en Shirk.
Het is nogal glad ijs, ieder vorm van takfir keert terug wanneer de bestreffende Shahada (blijft) doet.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:24 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
commemtaar op dat stuk miss begrijp ik verkeerd
Waarom glad ijs. Tis sws niet aan ons daarover te oordelen.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif
[/img] Op maandag 21 juli 2014 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is nogal glad ijs, ieder vorm van takfir keert terug wanneer de bestreffende Shahada (blijft) doet.
Mwuah, tis niet altijd zwart-wit, de Ahmadiya kliek valt heel makkelijk takfir over te doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom glad ijs. Tis sws niet aan ons daarover te oordelen.
Degene die dat wel doen zijn altijd die isis clowns.
hmmm okequote:Op maandag 21 juli 2014 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is nogal glad ijs, ieder vorm van takfir keert terug wanneer de bestreffende Shahada (blijft) doet.
Want?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, tis niet altijd zwart-wit, de Ahmadiya kliek valt heel makkelijk takfir over te doen.
quote:
bijvquote:After all, when God and His Apostle (Muhammad(SAW)) and all the Prophets have declared the supremacy of the second Messiah (Mirza) of this period due to his great achievements; then, it is a satanic act to question me 'Why do you proclaim yourself superior to the first Messiah, the son of Mary?'."
(Haqiqat-ul-Wahi, Roohany Khazaen, Vol. 22, P. 159)
Www.moslim.org zegt iets andersquote:
Iedereen mag van alles zeggen, ik kijk naar wat hij zelf zegt in zijn eigen geschreven boekenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Www.moslim.org zegt iets anders
Maar dit is een beetje hetzelfde als met alevieten denk ik. Buitenstaanders denken te weten, maar weten niet.
quote:"I swear by God in whose hands my soul is that it is He who has sent me and has named me a prophet; it is He who has called me the Promised Messiah and has shown big signs (miracles) to testify me; these signs reach three hundred thousands."
(Haqiqat-ul-Wahi, Roohany Khazaen, Vol. 22, P. 503; Haqiqat-ul-Wahi, P. 68)
van de website moslim.orgquote:
3. Hij legde uit dat de woorden‘profeet’ (nabi) en ‘boodschapper’(rasul) voor hem slechts in metaforische zin zijn bedoeld, en niet in een werkelijke zin.
1. Hazrat Mirza verkondigt: “Verwijder het woord ‘profeet’ uit mijn geschriften en vervang dat door ‘heilige’.”
Zou dit het zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veel tariqa's zijn echt het spoor bijster...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |