Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hhhhhhquote:Op zondag 20 juli 2014 23:51 schreef Santello het volgende:
Fik dudda ofzo Crip?
Wel gelachen om deluxe :p
Wilde een zinnige post posten als laatste post.
wat is je vraag precies?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger, jij vond een vastende jood dus beter dan een niet-vastende moslim. Vanwaar?
Waar staat dat?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het Islamitische standpunt.
Wesh ben je een raar liedje aan het quoten?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip plummeted rock bottom. Gold is up 10 points
quote:
quote:"Zij die geloven, zij die het Jodendom aanhangen, de Christenen en de Sabiërs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij de Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 2:62)
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe maak jij hierop uit wat jij net beweerde.
diegenen voor u, gaat om de joden en christenen, Allah draagt persoonlijk het vasten op om in zijn ogen vroom te zijn.quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Klopt, maar dit zegt toch niet dat een vastende jood beter is?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
diegenen voor u, gaat om de joden en christenen, Allah draagt persoonlijk het vasten op om in zijn ogen vroom te zijn.
Een vastende jood, die Allah's gebod nakomt en trouw is aan zijn eigen leer, is beter dan een moslim die Allah's gebod niet nakomt, in zijn ogen niet vroom is, en zijn eigen leer ook niet volgt. Een moslim die zijn eigen leer niet volgt, maar wel claimt is niet alleen zondig, maar ook nog eens hypocriet.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt, maar dit zegt toch niet dat een vastende jood beter is?
Jij en ik zitten goddank niet op 1 lijn, want jij geeft dit als jouw interpretatie, maar ik zie het nergens staan.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vastende jood, die Allah's gebod nakomt en trouw is aan zijn eigen leer, is beter dan een moslim die Allah's gebod niet nakomt, in zijn ogen niet vroom is, en zijn eigen leer ook niet volgt. Een moslim die zijn eigen leer niet volgt, maar wel claimt is niet alleen zondig, maar ook nog eens hypocriet.
Je ziet het er niet staan? Allah zegt dat het helemaal niet uit tot wat voor geloof je van het lijstje behoort als je maar in hem gelooft en deugdelijk handelt, niet vasten is volgens de Koran niet deugdelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij en ik zitten goddank niet op 1 lijn, want jij geeft dit als jouw interpretatie, maar ik zie het nergens staan.
Ben jij het ermee eens?
Interpretatie? Je snapt toch wel dat bewust een gebod van God nalaten een zonde is?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij en ik zitten goddank niet op 1 lijn, want jij geeft dit als jouw interpretatie, maar ik zie het nergens staan.
Ben jij het ermee eens?
En wat is afvalligheid voor hem?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je ziet het er niet staan? Allah zegt dat het helemaal niet uit tot wat voor geloof je van het lijstje behoort als je maar in hem gelooft en deugdelijk handelt, niet vasten is volgens de Koran niet deugdelijk
En ja ik heb liever een praktiserende jood in mijn leven dan een niet-praktiserende moslim.
Lees het anders nog eens waar ik om vraag?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Interpretatie? Je snapt toch wel dat bewust een gebod van God nalaten een zonde is?
Watquote:Op maandag 21 juli 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En wat is afvalligheid voor hem?Vind jouw zo raar hierin. Hypocriet vind ik jou.
Dat moet heel veel zeggen komende van jouw kant.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent raar in mijn ogen. Thats all. Hypocriet op het gebied van geloof.
Neyse. Ik ga slapen.
Moet je nagaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet heel veel zeggen komende van jouw kant.
Echt he. Herkezi kendin gibi sandin is hier wel van toepassing.quote:
Heb ik gedaan. Je vraagt waarom een jood die vast beter is (in de ogen van God) dan een moslim die niet vast. Dus een jood vast omdat hij gelooft dat hij hiermee God zal plezieren, maar een moslim vast niet, ondanks het gebod van God, en krijgt hiervoor God's onbehagen terug. Lijkt mij toch geen rocket science?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lees het anders nog eens waar ik om vraag?
Misschien voor Ambi wel als ze Ali accepteert in haar hart.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Je vraagt waarom een jood die vast beter is (in de ogen van God) dan een moslim die niet vast. Dus een jood vast omdat hij gelooft dat hij hiermee God zal plezieren, maar een moslim vast niet, ondanks het gebod van God, en krijgt hiervoor God's onbehagen terug. Lijkt mij toch geen rocket science?
In de Islam is het niet zo dat je door God en zijn profeten te accepteren het paradijs meteen garandeert, zoals bij Christenen het geval is met Jezus.
Niet nodig dit, akhi.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien voor Ambi wel als ze Ali accepteert in haar hart.
geef deze man nobelprijsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vastende jood, die Allah's gebod nakomt en trouw is aan zijn eigen leer, is beter dan een moslim die Allah's gebod niet nakomt, in zijn ogen niet vroom is, en zijn eigen leer ook niet volgt. Een moslim die zijn eigen leer niet volgt, maar wel claimt is niet alleen zondig, maar ook nog eens hypocriet.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:33 schreef AbdulMalik het volgende:
crip heb je gebroken hart gehad in het verleden kan die bindingsangst verklaren
Jij was zelf ooit een kafir. Ga je echt zo doen?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien voor Ambi wel als ze Ali accepteert in haar hart.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik mag nu zeker niet zeggen dat jij geen moslim bent
Hoezo was.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij was zelf ooit een kafir. Ga je echt zo doen?
Maar het was niet. Oke.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je er een bent laat ik over aan Hem.
Maar tis ook niet zo dat je door bepaalde "zondes" slechter bent. Dus daarom mijn vraag.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Je vraagt waarom een jood die vast beter is (in de ogen van God) dan een moslim die niet vast. Dus een jood vast omdat hij gelooft dat hij hiermee God zal plezieren, maar een moslim vast niet, ondanks het gebod van God, en krijgt hiervoor God's onbehagen terug. Lijkt mij toch geen rocket science?
In de Islam is het niet zo dat je door God en zijn profeten te accepteren het paradijs meteen garandeert, zoals bij Christenen het geval is met Jezus.
Ismail, beni anlamadinya ben ona yaniyorm.quote:
hahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar tis ook niet zo dat je door bepaalde "zondes" slechter bent. Dus daarom mijn vraag.
Oh staph it dude.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ismail, beni anlamadinya ben ona yaniyorm.
wrm denk je kben soenni, ik zag niemand oordelen, dacht je maakt grap maar je bent serieus, zondige brengt je verder van Allah en goede daden dichterbij Allahquote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm zijn de meeste soennieten zo beoordelend..?
Jij doet dit jij bent goed/fout. Gtfo.
Ismail was dus de manager van die lui die heel wat geld had verduisterd achter hun rug om. Soort van wraak aanvalquote:Op maandag 21 juli 2014 00:43 schreef Stimorol- het volgende:
Zit ik met dat lied in mn hoofd
Ismail bir tuhaf adamdir
Allah oordeelt over mijn zondes. Lets keep it that way. Ik geloof in 3 dagen vasten ipv 30.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wrm denk je kben soenni, ik zag niemand oordelen, dacht je maakt grap maar je bent serieus, zondige brengt je verder van Allah en goede daden dichterbij Allah
Oh echt srsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ismail was dus de manager van die lui die heel wat geld had verduisterd achter hun rug om. Soort van wraak aanval
nee maqdisi en al qaeda is beschermer van alle muslimsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ik volg gen alqaeda broeder, zij geve muslims slechte naam
ben jij een meisjequote:Op maandag 21 juli 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allah oordeelt over mijn zondes. Lets keep it that way. Ik geloof in 3 dagen vasten ipv 30.
Dat ik die 3 niet eens kan is idd een schande. Maar Hij oordeelt.
Was al op zoek nr lyricsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met dat in gedachten lyrics eens nog x aandachtig luisteren.
Mensen in huis vallen me aan als ik dit nu op zet.quote:
Ik shop niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wist da vrouwen graag shoppe, maar niet bij fatawa
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen in huis vallen me aan als ik dit nu op zet.
Die lyrics btw![]()
Kut nmr. Blijft dagen in mn hoofd.
Wat ga je mij persoonlijke dingen vragen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:33 schreef AbdulMalik het volgende:
crip heb je gebroken hart gehad in het verleden kan die bindingsangst verklaren
ANSWER THE QUESTION, SOLDIERquote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ga je mij persoonlijke dingen vragen.
Precies.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zulke compilaties zijn wel leukquote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb grup vitamin pas een paar jaar geleden ontdekt.
sorry niet doen?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ga je mij persoonlijke dingen vragen.
Ergens in 1994 ofzo hun cassette kapot gedraaid met papa met de reis naar en in TR.quote:
Ik ontken de zonde tenminste niet voor mijn eigen plezier.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Muziek en make up beschouw jij als een zonde en toch laat je t niet gaan. Pls crip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |