Niet nodig dit, akhi.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien voor Ambi wel als ze Ali accepteert in haar hart.
geef deze man nobelprijsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vastende jood, die Allah's gebod nakomt en trouw is aan zijn eigen leer, is beter dan een moslim die Allah's gebod niet nakomt, in zijn ogen niet vroom is, en zijn eigen leer ook niet volgt. Een moslim die zijn eigen leer niet volgt, maar wel claimt is niet alleen zondig, maar ook nog eens hypocriet.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:33 schreef AbdulMalik het volgende:
crip heb je gebroken hart gehad in het verleden kan die bindingsangst verklaren
Jij was zelf ooit een kafir. Ga je echt zo doen?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien voor Ambi wel als ze Ali accepteert in haar hart.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik mag nu zeker niet zeggen dat jij geen moslim bent
Hoezo was.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij was zelf ooit een kafir. Ga je echt zo doen?
Maar het was niet. Oke.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je er een bent laat ik over aan Hem.
Maar tis ook niet zo dat je door bepaalde "zondes" slechter bent. Dus daarom mijn vraag.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Je vraagt waarom een jood die vast beter is (in de ogen van God) dan een moslim die niet vast. Dus een jood vast omdat hij gelooft dat hij hiermee God zal plezieren, maar een moslim vast niet, ondanks het gebod van God, en krijgt hiervoor God's onbehagen terug. Lijkt mij toch geen rocket science?
In de Islam is het niet zo dat je door God en zijn profeten te accepteren het paradijs meteen garandeert, zoals bij Christenen het geval is met Jezus.
Ismail, beni anlamadinya ben ona yaniyorm.quote:
hahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar tis ook niet zo dat je door bepaalde "zondes" slechter bent. Dus daarom mijn vraag.
Oh staph it dude.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ismail, beni anlamadinya ben ona yaniyorm.
wrm denk je kben soenni, ik zag niemand oordelen, dacht je maakt grap maar je bent serieus, zondige brengt je verder van Allah en goede daden dichterbij Allahquote:Op maandag 21 juli 2014 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm zijn de meeste soennieten zo beoordelend..?
Jij doet dit jij bent goed/fout. Gtfo.
Ismail was dus de manager van die lui die heel wat geld had verduisterd achter hun rug om. Soort van wraak aanvalquote:Op maandag 21 juli 2014 00:43 schreef Stimorol- het volgende:
Zit ik met dat lied in mn hoofd
Ismail bir tuhaf adamdir
Allah oordeelt over mijn zondes. Lets keep it that way. Ik geloof in 3 dagen vasten ipv 30.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wrm denk je kben soenni, ik zag niemand oordelen, dacht je maakt grap maar je bent serieus, zondige brengt je verder van Allah en goede daden dichterbij Allah
Oh echt srsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ismail was dus de manager van die lui die heel wat geld had verduisterd achter hun rug om. Soort van wraak aanval
nee maqdisi en al qaeda is beschermer van alle muslimsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ik volg gen alqaeda broeder, zij geve muslims slechte naam
ben jij een meisjequote:Op maandag 21 juli 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allah oordeelt over mijn zondes. Lets keep it that way. Ik geloof in 3 dagen vasten ipv 30.
Dat ik die 3 niet eens kan is idd een schande. Maar Hij oordeelt.
Was al op zoek nr lyricsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met dat in gedachten lyrics eens nog x aandachtig luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |