Waar valt nog op te reageren, zijn 2 dingen die je uit het geloof plaatst, Koefr na al hidayah en Shirk.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ik ga opzoeken wil je dan op reageren aub
Ik woon naast een moskee. Een Turkse.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hoor hier al superrrrrlang een auto-alarm afgaan.
Jij bent echt droog soms. hhhquote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ik ga opzoeken wil je dan op reageren aub
altijd bij arabisch moet ik mijn ogen dicht knijpenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:16 schreef Aloulou het volgende:
وَتَعَالَى عَنِ الـحُدُودِ وَالغَايَاتِ، وَالأَرْكَانِ وَالأَعْضَاءِ وَالأَدَوَاتِ، لاَ تَحْوِيهِ الـجِهَاتُ السِّتُّ كَسَائِرِ الـمُبْتَدَعَاتِ.
Ok jij wint. Wel fijn, altijd adhaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik woon naast een moskee. Een Turkse.
Degene die het doet heeft een fijne stem dus ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ok jij wint. Wel fijn, altijd adhaan.
commemtaar op dat stuk miss begrijp ik verkeerdquote:Op maandag 21 juli 2014 01:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar valt nog op te reageren, zijn 2 dingen die je uit het geloof plaatst, Koefr na al hidayah en Shirk.
Het is nogal glad ijs, ieder vorm van takfir keert terug wanneer de bestreffende Shahada (blijft) doet.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:24 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
commemtaar op dat stuk miss begrijp ik verkeerd
Waarom glad ijs. Tis sws niet aan ons daarover te oordelen.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif
[/img] Op maandag 21 juli 2014 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is nogal glad ijs, ieder vorm van takfir keert terug wanneer de bestreffende Shahada (blijft) doet.
Mwuah, tis niet altijd zwart-wit, de Ahmadiya kliek valt heel makkelijk takfir over te doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom glad ijs. Tis sws niet aan ons daarover te oordelen.
Degene die dat wel doen zijn altijd die isis clowns.
hmmm okequote:Op maandag 21 juli 2014 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is nogal glad ijs, ieder vorm van takfir keert terug wanneer de bestreffende Shahada (blijft) doet.
Want?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, tis niet altijd zwart-wit, de Ahmadiya kliek valt heel makkelijk takfir over te doen.
quote:
bijvquote:After all, when God and His Apostle (Muhammad(SAW)) and all the Prophets have declared the supremacy of the second Messiah (Mirza) of this period due to his great achievements; then, it is a satanic act to question me 'Why do you proclaim yourself superior to the first Messiah, the son of Mary?'."
(Haqiqat-ul-Wahi, Roohany Khazaen, Vol. 22, P. 159)
Www.moslim.org zegt iets andersquote:
Iedereen mag van alles zeggen, ik kijk naar wat hij zelf zegt in zijn eigen geschreven boekenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Www.moslim.org zegt iets anders
Maar dit is een beetje hetzelfde als met alevieten denk ik. Buitenstaanders denken te weten, maar weten niet.
quote:"I swear by God in whose hands my soul is that it is He who has sent me and has named me a prophet; it is He who has called me the Promised Messiah and has shown big signs (miracles) to testify me; these signs reach three hundred thousands."
(Haqiqat-ul-Wahi, Roohany Khazaen, Vol. 22, P. 503; Haqiqat-ul-Wahi, P. 68)
van de website moslim.orgquote:
3. Hij legde uit dat de woorden‘profeet’ (nabi) en ‘boodschapper’(rasul) voor hem slechts in metaforische zin zijn bedoeld, en niet in een werkelijke zin.
1. Hazrat Mirza verkondigt: “Verwijder het woord ‘profeet’ uit mijn geschriften en vervang dat door ‘heilige’.”
Zou dit het zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veel tariqa's zijn echt het spoor bijster...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |