van mamastudiotjequote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ook dat. Ik ook niet hoor, jat 'm altijd van madam
Kan alsnog.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee was bang voor oorlog dat ze polen veruineerde
Poetinquote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je vindt Poetin wel echt een mongool en een schande dat het gaat op de manier waarop het tot nu toe is gegaan?![]()
3g is je internetbundel waar je voor betaalt. jij had 250 mb volgens mij, of 200quote:
Oh ja, had ik wel gezien, maar was het weer vergetenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haar fobo. man man man jij weet ook niks.
Die lokt alles uit zodat er met een mogelijke oorlog hij weer leuk alles van de sovjet unie terug kan pakken.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan alsnog.
Denk dat Rusland door gaat met provoceren tot er oorlog is.
Helemaal als er weer nieuwe sancties komen straks.
ditquote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Poetin = aids
Russen = aids
Rusland = aids
Ezell doet alleen 18 cm+quote:
huh waar heb je het over?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt sof aardig van je
heb je een fijne bank
WiFi is dat super snelle gebeuren dat je misschien wel thuis hebt. Het is ook in de trein en in de Starbucks. Gebruik is meestal gratis. 1, 2, 3 en 4G zijn standaarden voor telecommunicatie zodat je overal in Nederland kunt internetten. Hoe hoger het nummer, hoe sneller en hoe nieuwer.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
inso als ze je uit huis schopt mag je bij mij wonen als je wil
oooh datquote:
Ja tuurlijk om te kotsen hoe nu die zwarte dozen ontvreemd zijn naar waarschijnlijk Moskou, te belachelijk voor woorden allemaal cruciale informatie voor de nabestaanden en om de daders te pakken.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je vindt Poetin wel echt een mongool en een schande dat het gaat op de manier waarop het tot nu toe is gegaan?![]()
dat is toch mobiel internet? 3g is toch iets met snelheid?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
3g is je internetbundel waar je voor betaalt. jij had 250 mb volgens mij, of 200
en wifi is waar je overal op kan inloggen met wachtwoord enzo
wat is normaal mobiel internet dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
WiFi is dat super snelle gebeuren dat je misschien wel thuis hebt. Het is ook in de trein en in de Starbucks. Gebruik is meestal gratis. 1, 2, 3 en 4G zijn standaarden voor telecommunicatie zodat je overal in Nederland kunt internetten. Hoe hoger het nummer, hoe sneller en hoe nieuwer.
ja maar 3g is makkelijk typen ja tochquote:Op zondag 20 juli 2014 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat is toch mobiel internet? 3g is toch iets met snelheid?
[..]
wat is normaal mobiel internet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |