Houden zo, vreselijk. Even naar Amsterdam en je bent de helft van je reis compleet de verbinding kwijt.quote:
hoeveel heb je er al gehad? ik 23quote:
Valt wel mee toch met name rondom Hilversum (mediapark doh) heb je prima signaal hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je het Gooi in tjoekt, dan ben je je verbinding kwijt. Dat hele reservaat is gewoon compleet van de buitenwereld vervreemd.
wie dan?quote:
Ik weet niet waarom maar ik ben bang dat je niet serieus bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg he.
Zo respectloos.
Maar Mark kan nu eenmaal niets doen
Naarden en Bussum in en je bent weg.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met name rondom Hilversum (mediapark doh) heb je prima signaal hoor.
Mijn huidige vriendin en een andere die inmiddels haar account heeft verwijderdquote:
Wie is je huidige vriendin dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin en een andere die inmiddels haar account heeft verwijderd
haha n00b xDquote:
hoerquote:
Sowieso NS wifi gebruiken, vertrouw die shit nietquote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Houden zo, vreselijk. Even naar Amsterdam en je bent de helft van je reis compleet de verbinding kwijt.
toch etsu he?quote:
Ik gebruik het ook bijna niet, paar keer nodig gehad. Maar wie gaat er nou met de trein als je de buitenlucht kan vervuilen met je uitlaatgassenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sowieso NS wifi gebruiken, vertrouw die shit niet
is grapje tochquote:
Nooit van gehoordquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook bijna niet, paar keer nodig gehad. Maar wie gaat er nou met de trein als je de buitenlucht kan vervuilen met je uitlaatgassen
Aldo, Jordy, Toto en mijquote:
ben geen meloewaquote:
3g is je bundelquote:
Dubbel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik ben bang dat je niet serieus bent.
Ik heb geen autoquote:Op zondag 20 juli 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook bijna niet, paar keer nodig gehad. Maar wie gaat er nou met de trein als je de buitenlucht kan vervuilen met je uitlaatgassen
geen zin om abonnement te veranderenquote:
Geen Co2 uitstotenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb geen autoOok niet nodig, kost alleen maar geld
Ook dat. Ik ook niet hoor, jat 'm altijd van madamquote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb geen autoOok niet nodig, kost alleen maar geld
Maar je vindt Poetin wel echt een mongool en een schande dat het gaat op de manier waarop het tot nu toe is gegaan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dubbel.
Ene kant denk ik echt van we hebben een miljardenkostend defensieapparaat, stuur er godverdomme wat mensen heen en stel de plek veilig zodat de mensen netjes naar Nederland teruggebracht kunnen worden voor de nabestaanden en er een degelijk onderzoek plaats kan vinden.
Aan de andere kant weet je dat het een kwestie van tijd voor separatisten het aan de stok krijgen met onze jongens, Rusland gaat zich er mee bemoeien en dan heb je opeens een escalatie van hem ik jou daar.
Dus eigenlijk, als je eerlijk bent en reeel kijkt kan Rutte niks maar dan ook niks doen behalve piepen in de NAVO-raad en tegen Poetin.
heb keer telefoon gesprek van haar gehoord met een fokkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |