quote:
Ligt dan aan jou, want mij lukt dat altijd wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
wow voor t eerst kan ik fok openen op treinwifi
hulde aan NS
Zelden problemen mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
hulde aan NS
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
hulde aan NS
Echt he hoe komt hij er bijquote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja? Mensen leven mee.
Jij denkt dat mensen dat doen om het gevoel van het wk door te zetten?
ik was neit werd alleen paraquote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he hoe komt hij er bij
Al vind ik dat ook wel overdreven maar was ook wel verdrietig vorige week toen het gebeurde.
Nu meer boos op Rusland
tuurlijk welquote:
Probeer eens uit te loggen danquote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
hulde aan NS
Ligt aan het traject volgens mij.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
hulde aan NS
Samen zijn, is samen lachen, samen huilen, leven door dicht bij elkaar te zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja? Mensen leven mee.
Jij denkt dat mensen dat doen om het gevoel van het wk door te zetten?
half uurtje maarquote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb eerst half uur op het station gehuild toen zedat deed
Dit. En die zelfingenomen teringlijer die zich president van Donjetsk noemt wiens naam ik niet eens kan onthouden.quote:
helaas welquote:Op zondag 20 juli 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Iemand op FOK! zei dat laatst wel maar die persoon kun je niet serieus nemen.
Maar het is dus echt
Mooie tekst Studiotjequote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Samen zijn, is samen lachen, samen huilen, leven door dicht bij elkaar te zijn
Als je het Gooi in tjoekt, dan ben je je verbinding kwijt. Dat hele reservaat is gewoon compleet van de buitenwereld vervreemd.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ligt aan het traject volgens mij.
Sommige trajecten werkt het altijd, en andere trajecten valt de verbinding de hele tijd weg..
Kom ik gelukkig nooitquote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je het Gooi in tjoekt, dan ben je je verbinding kwijt. Dat hele reservaat is gewoon compleet van de buitenwereld vervreemd.
ja, tranen werden eruit geslagen door sofquote:
ja kloptquote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ligt aan het traject volgens mij.
Sommige trajecten werkt het altijd, en andere trajecten valt de verbinding de hele tijd weg..
Erg he.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En die zelfingenomen teringlijer die zich president van Donjetsk noemt wiens naam ik niet eens kan onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |