nee, daar zijn wel een paar clous voor te vinden jaquote:
Mart zegt het net.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef jaykop het volgende:
[..]
Hoezo, ze gaan straks nog even bbqen hoor
Mart vreet al het fleisch opquote:
vreemd jaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Cassius het volgende:
Dit wordt niet uitgezonden op de tijd dat wij dit zien?
Ja, het feit dat Mart het zegt is er 1 van.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
nee, daar zijn wel een paar clous voor te vinden ja
Sorry, dacht dat mijn sarcasme er dik bovenop lagquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mart zegt het net.
Bovendien is het daar nog licht buiten.
Dat was wel een van de subtielste hints.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Zorro het volgende:
Ja, het feit dat Mart het zegt is er 1 van.
die vulde mijn post direct daarna aan iddquote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, het feit dat Mart het zegt is er 1 van.
Dat past niet bij het imagoquote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat doe je dan? Tak in de hand toch.
Lau krijgt het klaar om tijdens de Tour nog te gaan nachtvissen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat doe je dan? Tak in de hand toch.
Te laat. Heb je al een PM gestuurd.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik vind jouw posts hier op het forum al genoeg
Die rit die Boom won was wel pittigquote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef outtayourleague het volgende:
Werd er in de eerste week zo hard gekoerst dan?
Hou op over Boom.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die rit die Boom won was wel pittig
Maar ze hebben een helmpje op he!quote:
Was de eerste week van de tour in Spanje op vakantie, heb de laatste kilometers van die rit live door de telefoon met commentaar van het thuisfront gehoordquote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die rit die Boom won was wel pittig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |