Of je bent paranoide, dat kan ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dan heb jij informatie tot je beschikking die maar een paar mensen in de wereld hebben. Post maar, zou ik zeggen. Of is dit een gevalletje van 'Kiev zegt dat ze beelden hebben die de schuld van de rebellen bewijzen' -> 'De beelden bewijzen de schuld van de rebellen'? Hoe naïef kun je zijn?
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:25 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De Ukraine heeft ze anders nog steeds niet overhandigt, 5 dagen na dit drama....genoeg tijd gehad om deze ook te manipuleren? Het is EEN smerig rotzooitje.....
Het is algemeen bekend dat die systemen in werking zijn:quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dan heb jij informatie tot je beschikking die maar een paar mensen in de wereld hebben. Post maar, zou ik zeggen. Of is dit een gevalletje van 'Kiev zegt dat ze beelden hebben die de schuld van de rebellen bewijzen' -> 'De beelden bewijzen de schuld van de rebellen'? Hoe naïef kun je zijn?
Liever paranoïde dan naïef. Als je de geschiedenis kent van oorlog voeren via politieke middelen is het compleet logisch wat hij zegt. De hele zaak stinkt. Daar hoeft iemand zelfs geen paranoïde voor te zijn.quote:
Dus je hebt geen bewijs. Post dan niet. We moeten Amerika maar op hun blauwe ogen geloven, net als met de WMD's zeker. Toen hadden ze in ieder geval nog leuke plaatjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat die systemen in werking zijn:
http://www.smh.com.au/wor(...)-20140718-zulxh.html
Nee, ik ben niet naief...... maar soms, als er bv geen reden is om te liegen, geloof ik ze wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dus jij gelooft alles wat de overheid zegt, vooral als het verhaal hen perfect uitkomt.
Nee hoor dat hoeft helemaal niet maar het is wel zo dat die landen precies weten waarvandaan is geschoten. zowel de Russen als de VS hebben al aangegeven die radarsignalen te hebben opgepikt. Of ze de waarheid vertellen en openbaar maken is heel wat anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dus je hebt geen bewijs. Post dan niet. We moeten Amerika maar op hun blauwe ogen geloven, net als met de WMD's zeker. Toen hadden ze in ieder geval nog leuke plaatjes.
Ah, jij wil zeker ook die video zien waarop die separatist staat die de raket afvuurt.....waarna het hele vluchtraject en de impact ook nog mooi in beeld wordt gebracht.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dus je hebt geen bewijs. Post dan niet. We moeten Amerika maar op hun blauwe ogen geloven, net als met de WMD's zeker. Toen hadden ze in ieder geval nog leuke plaatjes.
Kan vervalst zijn, is geen bewijs.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ah, jij wil zeker ook die video zien waarop die separatist staat die de raket afvuurt.....waarna het hele vluchtraject en de impact ook nog mooi in beeld wordt gebracht.
De belangen van Nederland behartigen hoe kun je als premier nu verkondigen aan de nabestaanden dat er lichamen zoek zijn en dat hij moet onderhandelen om een wagon aan lijken in handen te krijgen.quote:
En jij denkt dat er geen reden is om te liegen? Er zijn zo twee mogelijkheden te bedenken:quote:Op zondag 20 juli 2014 21:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet naief...... maar soms, als er bv geen reden is om te liegen, geloof ik ze wel.
Toch is het nogal vreemd om te denken dat de Oekraïne er achter zit. Die zouden dan doelbewust een burgervliegtuig hebben neergeschoten, dat lijkt mij tamelijk sterk.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Eens met bredemug. Enige wat we weten is dat er een vliegtuig is neergestort.
Het is bijna uit te sluiten dat dat door een technisch mankement is neergekomen, dus is het uit de lucht geschoten.
Wie dat gedaan heeft, hoe, waar, etc dat weten we helemaal niet. Dus alles is speculeren.
Dat Amerika hier nogal.. subjectief is laat voor zich spreken.
Zij kunnen toch ook een fout maken?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Toch is het nogal vreemd om te denken dat de Oekraïne er achter zit. Die zouden dan doelbewust een burgervliegtuig hebben neergeschoten, dat lijkt mij tamelijk sterk.
Tsja dat krijg je wanneer de spoorwegen geprivatiseerd worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
De belangen van Nederland behartigen hoe kun je als premier nu verkondigen aan de nabestaanden dat er lichamen zoek zijn en dat hij moet onderhandelen om een wagon aan lijken in handen te krijgen.
En dat er niet eens een fatsoenlijk onderzoek naar de omstandigheden kan plaatshebben omdat malafide apen die overal schijt aan hebben dat niet toestaan en dronken de hulpverleners lastig vallen.
Ik vind dat echt heel lastig te verkroppen.
Ik ook, maar wat moet hij doen?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
De belangen van Nederland behartigen hoe kun je als premier nu verkondigen aan de nabestaanden dat er lichamen zoek zijn en dat hij moet onderhandelen om een wagon aan lijken in handen te krijgen.
En dat er niet eens een fatsoenlijk onderzoek naar de omstandigheden kan plaatshebben omdat malafide apen die overal schijt aan hebben dat niet toestaan en dronken de hulpverleners lastig vallen.
Ik vind dat echt heel lastig te verkroppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |