Jij bent gewoon een saaie lul.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef yats het volgende:
Ik was goed, ik had nooit ruzie en heb 0 notes
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ojee, weer zo'n eng kliekje. Dan zal dat topic wel op slot worden gegooid. Tenzij onze Messias stbabylon ze wil komen verlossen.
Ik heb daar Faxie zien posten, Tamas, Lola, TGND en ik vergeet er nu 1 of 2.quote:
Ik heb vernomen dat ik slecht was.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
Wie was er eigenlijk nog goed en slecht in SEX.Ik ben het zelf een beetje kwijt.
Dat dacht ik ook. Maar ik wilde dus de accu laten vervangen, zoals ik zei. Maar het is een erg kleine accu. Meer dan 2,5 uur zit er met een nieuwe ook niet in. En een grotere zou niet passen door het model van de laptop.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2,5 uur is niet veel als je het mee wilt nemen naar je opleiding.
Een accu vervangen zou dan een hoop oplossen. Is er verder nog naar gekeken?
slecht natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was er goed en slecht, dan? Want dan wil ik wel weten waar ik bij hoor
.
Hoi.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook weggegaan. En toen kwam ik dus iemand tegen, zei hoi en lulde een beetje mee. En toen moest ik maar gewoon oprotten want het was sowieso leuker toen ik er niet was. Ja, voor die drollen wel, zeker, saaie grijze bende.
Maar alleen op fokquote:
Truequote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
slecht natuurlijk.
Jij bent terug en ze sluiten hem.
Hoiquote:
Thijs ben je serieus? Die willen hier gewoon trollen en verder hun discussie over de sex sc verder zetten omdat ie gesloten is, merk ik.quote:
Maar wat vond jij vroeger altijd van het braafste jongetje van de klas?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer van die afstand. Lijkt me hinderlijk.
[..]
Ik ook niet. En dat vind ik wel prima zo.
[..]
Ik was goed, ik had nooit ruzie en heb 0 notes
Tja, zolang we niet meeten zullen we nooit weten wie van ons gelijk heeftquote:
Jij bent anders de enige die het er over heeft hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Thijs ben je serieus? Die willen hier gewoon trollen en verder hun discussie over de sex sc verder zetten omdat ie gesloten is, merk ik.
Het is voor school. Dus ik wil wel iets meer accu. Mijn netbook redt 4 uur en toen ik hem net had zelfs 6. Misschien daar de accu van vervangen en even een SSD erin of zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
De meeste accu's van laptops zijn na twee jaar wel naar de klote en een budget laptop waarvan de accu langer dan twee uur mee gaat vind je niet zo snel. Is nog best netjes. Gewoon een iPadje bij scoren voor je geFOK!
Er wordt niet getrolld, hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Thijs ben je serieus? Die willen hier gewoon trollen en verder hun discussie over de sex sc verder zetten omdat ie gesloten is, merk ik.
Welke discussie? Ik zit hier voor mijn lolquote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Kom maar eens naar een meeting dan. Als er ooit weer eens eentje is.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, zolang we niet meeten zullen we nooit weten wie van ons gelijk heeft
Oplader meenemen is geen optie, zeker?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is voor school. Dus ik wil wel iets meer accu. Mijn netbook redt 4 uur en toen ik hem net had zelfs 6. Misschien daar de accu van vervangen en even een SSD erin of zo.
Ik ben vaak niet welkom, maar dikke zware metalen plaat voor de kop ditdatalles.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Maar je bent niet welkom hier, met je geONZ!
Liz Hurleyquote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar ik zie je nu voor me in een rood latex pakje
Dat vond ik maar een vervelend mannetje, maar ja, om nu elke keer tegen de spiegel te gaan schelden als ik de les verliet ging me ook wat verquote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Maar wat vond jij vroeger altijd van het braafste jongetje van de klas?
Wat is dit nu weer? Ik kwam twee jaar geleden al in deze sc, net als sommige andere users.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed bezig, jij!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben vaak niet welkom, maar dikke zware metalen plaat voor de kop ditdatalles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |