Omdat kliekje.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En bij de radio willen ze me niet meer. Goed, hé.
Daar zou je zelf niet meer moeten willen zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En bij de radio willen ze me niet meer. Goed, hé.
Ja. Met het voordeel dat ik niet in Eindhoven woon. Dat scheelt dan weer wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Langs Eindhoven zijn ze ook al bezig.
Nog een maand lang? Allejezus zeg. Dus geen barbecue deze zomer?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zeker als de hele fuckin maand augustus de weg open ligt vanwege asfalteren.
Ja. Einde weekend.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is hep heen? Naar huis?
Hier is weinig veranderd
He, welkom terug!quote:
Ik lachte om de woordgrap.quote:
Jaquote:
Ik was er al weg, maar ik zag iemand posten die ik kende en zei even wat. En daar kwam de shitloadquote:Op zondag 20 juli 2014 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou je zelf niet meer moeten willen zijn.
Ojee, weer zo'n eng kliekje. Dan zal dat topic wel op slot worden gegooid. Tenzij onze Messias stbabylon ze wil komen verlossen.quote:
Die 2 liggen de hele dag in de buurt, en nu ik bedrust moet houden liggen ze de hele dag op bed te luilakken...quote:Op zondag 20 juli 2014 20:14 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dus je hebt ze beide bij je liggen
Ik wil ook een hond
Als ik een tuin had gehad, was er eentje gekomen
Ik ook niet, maar kom er geregeld langs.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ja. Met het voordeel dat ik niet in Eindhoven woon. Dat scheelt dan weer wel.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:
Oh, is het er zo erg nu? Ik vond het voornamelijk gewoon extreem saai.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
Ik was er al weg, maar ik zag iemand posten die ik kende en zei even wat. En daar kwam de shitload. Nou, toedeloe!
Zitten daar de goede of de slechte?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte om de woordgrap.
Maar zoals ik al eerder vandaag in deze reeks zei, zit er een man of 5 in KPD SC.
2,5 uur is niet veel als je het mee wilt nemen naar je opleiding.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Einde weekend.
Straks maar eens gaan kijken wat ik ga doen met mijn laptop. Ik zou een nieuwe krijgen, dit werd echter het afdankertje van mijn broertje. Ben ermee naar een winkel gegaan om schoon te laten maken en eventueel de accu te laten vervangen. Dat laatste had niet veel nut. 2,5 uur accuduur, meer valt er niet uit te halen. Ik vind het te weinig echter. Mijn netbook gaat langer mee, maar die is traaaag.
Wat?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
Wie was er eigenlijk nog goed en slecht in SEX.Ik ben het zelf een beetje kwijt.
Jammer van die afstand. Lijkt me hinderlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Einde weekend.
Straks maar eens gaan kijken wat ik ga doen met mijn laptop. Ik zou een nieuwe krijgen, dit werd echter het afdankertje van mijn broertje. Ben ermee naar een winkel gegaan om schoon te laten maken en eventueel de accu te laten vervangen. Dat laatste had niet veel nut. 2,5 uur accuduur, meer valt er niet uit te halen. Ik vind het te weinig echter. Mijn netbook gaat langer mee, maar die is traaaag.
Ik ook niet. En dat vind ik wel prima zo.quote:
Ik was goed, ik had nooit ruzie en heb 0 notesquote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
Wie was er eigenlijk nog goed en slecht in SEX.Ik ben het zelf een beetje kwijt.
Ik ben uiteraard de goedequote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ja, daarom ben ik ook weggegaan. En toen kwam ik dus iemand tegen, zei hoi en lulde een beetje mee. En toen moest ik maar gewoon oprotten want het was sowieso leuker toen ik er niet wasquote:Op zondag 20 juli 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, is het er zo erg nu? Ik vond het voornamelijk gewoon extreem saai.
Was er goed en slecht, danquote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
Het is enkel jammer dat ze hun discussie over de SEX SC hier willen verder zetten.quote:
De meeste accu's van laptops zijn na twee jaar wel naar de klote en een budget laptop waarvan de accu langer dan twee uur mee gaat vind je niet zo snel. Is nog best netjes. Gewoon een iPadje bij scoren voor je geFOK!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Einde weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |