Bedankt voor de flashbacks.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is geen fok meet te noemen natuurlijk.
Het is pas een meet als Twi er is en Mono zijn broek naar beneden heeft getrokken.
Dat is best een goed idee Kaneel.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet alleen tot op de dag van vandaag niet wat ik nou heb gedaan, aangezien ik al een jaar geen antwoord krijg op mijn vragen.
Kennelijk is vragen wat ik fout doe sfeer verpestend.
[..]
Ik denk dat dit komt omdat jij een viespeuk bent, Roy.
Misschien kun je Samzz meenemen naar de Comicon.
Dag Evie.quote:
Gewoonmezelf, Zeefje en Mr Chocola zijn het met mee eens hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent anders de enige die het er over heeft hoor.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vond ik maar een vervelend mannetje, maar ja, om nu elke keer tegen de spiegel te gaan schelden als ik de les verliet ging me ook wat ver
quote:
Normaal hoeft ze de aandacht niet te verdelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Comp, maak je niet zo druk. Zo ben je normaal niet
Dit.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoonmezelf, Zeefje en Mr Chocola zijn het met mee eens hoor.Als jullie SC niet gesloten was, waren jullie hier niet.
Zelfspot kun je me niet ontzeggen twiquote:
Nat geworden.quote:
Natuurlijk waren we hier dan niet. Maar we posten gewoon normaal mee, sorry dat we niet in jullie kliekje zitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoonmezelf, Zeefje en Mr Chocola zijn het met mee eens hoor.Als jullie SC niet gesloten was, waren jullie hier niet.
Ik heb mij gedragen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij zal ook best rare dingen gedaan hebben maar ik weet niet alles meer, sorry
Oh ja!quote:
Een hypothese die ik graag zou willen uittesten. Helaas is de SEX SC gesloten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar is bij jou toch niet zoveel voor nodig?quote:
Zelfspot is belangrijk. Je moet ook eens om je eigen stomme streken kunnen lachenquote:
Nou, ik misschien wel, hoor!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk waren we hier dan niet. Maar we posten gewoon normaal mee, sorry dat we niet in jullie kliekje zitten.
Ah, ik kom daar nooit. Maar zag ineens veel activiteit daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lola post dat sowieso meer als in de sexsc
Graag gedaan Roy. Daar ben ik voor. Ik ben de ideeën man.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is best een goed idee Kaneel.
Aangezien Samzz ook fan is van Marvel.
Wie heeft het over kliekje?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk waren we hier dan niet. Maar we posten gewoon normaal mee, sorry dat we niet in jullie kliekje zitten.
Moest lachen om de laatste zinquote:Op zondag 20 juli 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welkom in de SC Myr. Doe alsof je thuis bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik zwart ben zeker hequote:Op zondag 20 juli 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik kom daar nooit. Maar zag ineens veel activiteit daar.
[..]
Graag gedaan Roy. Daar ben ik voor. Ik ben de ideeën man.
Of ga jij als Nick Fury, want zo stoer ben je wel. En dan gaat Samzz als Black Widow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |